Det kom ett paket...



                                                    Tjenare!





Idag kom tomten förbi våran postlåda och lämnade ett paket......Prins Torsten stod det på paketet!
Och det är jag det!!! Gissa om jag blev glad och nyfiken...vem kunde det vara ifrån???





         
                   ...det var från underbare Ville och hans lika 
                                                           underbara matte Marie....





         
                            ...kolla så jädrans fint dom gjort...





         
                            ...en alldelens egen julstrumpa...





         
                                 ...som luktade rysligt gott...





         
                                      ...tuuung var den också...





         
                       ...men jag är ju stark så jag orkade bära...





         
                                      ...tittade ner i den...





         
                                ...den är full i gooooodiiiiiis...





         
                               ..men hur 17 ska jag få ut dom...





         
                              ...undrar om jag bara ska lukta....





         
                  ...matte, du som är min ögonsten...kan du hjälpa...





Den knasiga matten svarade att det skulle hon visst det, men att jag bara skulle få en om da'n, fram till julafton......Väldigt konstiga ideér har hon allt, det är ju mina godisar som ligger i min julstrumpa!
Men jag är rätt nöjd bara med att titta på den, har aldrig sett nåt finare.....Tänk att nån gjort sej ett sånt besvär för min skull!!!

TUSEN TACK , Ville o Marie....Jag blev verkligen jätte GLAD!!!




                                           HA EN FIN KVÄLL!!!


                                 KRAM FRÅN EN NÖJD O GLAD PRINS






Kommentarer
Postat av: Ville

Vassego gulle Torsten ...det var du värd som du delar med dig av dig själv. Att läsa och se dina äventyr på bild gör både matte och mig glad ända ner i tårna.

Sen är jag ju ruskigt avundsjuk på all din snö.

Tänk om alla kunde skicka mig en tomtesäck full av snö som jag kunde ha på min bakgård ....det hade varit nåt.

Kram på dig Prinsen

2009-12-17 @ 20:10:42
URL: http://marno.bloggagratis.se
Postat av: Greta & Havanna

Åh, du måste verkligen vara speciell, som får paket på posten. Precis som vår kusin Snygg-Göte. Ni två är nog dom mest speciella vi vet. Ja...förutom oss själva då hihi

Puss på dig Prinsen

2009-12-17 @ 20:33:07
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Jädrans vilken tur du har. Jag måste nog skriva önskelista så att matte inte glömmer bort att jag verkligen behöver en faslig massa julklappar. Jag skriver gladeligen under ovanstående kommentar från mina gulliga småkusiner. SPECIELLA det e vad vi e du och jag. Nu ska jag ut i stallet och natta hästarna.

Killkram så syns vi i morrn!!!!

2009-12-17 @ 21:28:10
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Yrsa

Jag önskar mig också en sån strumpa. TOOOOOOOOORRRRRRRRSSSSSSSSSSTEEEEEEEENNNN kan du ge mig en i julklapp.

2009-12-17 @ 21:29:54
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

En julklapp redan? Lyllo dej. Vi har glömt att skriva till tomten, tänkte gjort det i dag. Men så kom ju snön så vi blen helgalna. Mamsen kommer inte in på våran blogg, jädra skitblogg.

snöpussar

2009-12-17 @ 23:03:27
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Åhhhh vilken fin strumpa du fått! Ja så är det när man är "speciell" för vissa då är man omtyckt och får presenter...BUHUUU jag måste vara hatad då:( näää så illa är det inte:) Jag har mina 2 krullisar mer presenter behöver jag inte....men däremot älskar jag att ge små presenter, sådär när det minst anas...

Här har snöat och blåst isvindar idag och min bil gick igenom besiktningen, JIPPIIIII!!!

Puss och kram din lilla filur!

2009-12-17 @ 23:59:42
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Elliot och Kulan

Åhh vilken fin julstrumpa du har fått Torsten. Lite avis blir man ju :-) nej då , det är du värd, du är ju min idol. Och vet du vad, nu lyfter jag på benet lika ståtligt som du (men jag vet inte varför)

det bara åker upp!!!

Elliot

2009-12-18 @ 01:29:42
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: Totti

Hm, vilken bra idé! Jag ska genast be matte att hon syr en julstrumpa åt mig. Sedan kan alla lägga överraskningar där så tömmer jag varje morgon. Sedan kan hon sy en påskstrumpa också. Och en midsommarstrumpa, och...

2009-12-18 @ 02:40:49
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Monica Hansen

Vilken fin present:) Tortyrgodis!

2009-12-18 @ 07:38:26
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: malte o snokas

hej prins torsten, vad vi förstår så är det du som ligger bakom denna utskickning av snö till södra delarna av sverige, vi ville bara hälsa att du kan sluta nu vi har fått tillräckligt! husse kom knappt till jobbet, matte kunde inte åka till stan o ramla sen till på köptet i en snödriva o ägnade sig åt brutalstretching o fick linka hem. så inge mer snö nu tack , fast den får gärna ligga kvar o inte regna bort som smhi lovat en dag före julafton!

slafspussar från taxbröderna

2009-12-18 @ 11:14:18
Postat av: Tuna

Vilken lyckans ost du är som fått en egen strumpa med namn och allt!! Ville är bäst i världen på att göra strumpor - eller är det hans matte?



Hoppas den fylls med grisöron ända upp till kanten!

2009-12-18 @ 13:19:56
URL: http://tuna.bloggplatsen.se
Postat av: Carina

Vilken snygg julstrumpa du fick och fylld med godis, inte dåligt att få en sån fin present på posten.

2009-12-19 @ 10:23:40
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0