GOTT NYTT 2010!




                  Godmorgon på er!!!



Ja, nu är vi inne på årets absolut sista dag!!! Väder status: -9 och lite snö i luften.....nä, jag lovar, jag har hållit mej väääldigt stilla sista tiden!
Idag blir det lite städning och allmänt pysslande, mina bästisar Eva o Nicke kommer hit ikväll och firar med oss!
Matte har tagit fram ett fiiiint, hääärligt, tjockt ÄLGBEN som jag ska få festa på! Jag kommer inte ihåg tolvslaget förra året (jag var så liten då), det ska visst vara spännande säger dom.....Vi får väl se vad som händer, jag har ju säkert huggit in på benet då!

Eftersom matte varit slö med kameran i veckan så bjuder jag på en liten bildkavalkad från det gångna året....





         
         ...förra årets sista dag och husse tänker att jag ska bli alkis...





         
                                             ...snöööö i januari...





         
                            ...hunden som pratar med hästar...





         
                                         ...nångång i mars...





         
                                            ...april, april...





         
                                          ...mmmmm...maj....





         
                                    ...glad jäkla midsommar...





           
                                                ...semester...





         
                                     ...solnedgång i augusti...





          
                                  ...minns i september...





         
                                       ...bad i oktober...





         
                                   ...snödans i november...





         
                                ...mycket snöööö i december...





         Jag, husse och matte önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!





                            



                                        KRAMAR TILL ER ALLA!

                                                 TORSTEN




Kommentarer
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

För bövelen Torsten vilket tusan till gått år du har haft. Kul att på en enda dag få va med på hela ditt år, jag bockar och bugar och önskar ett tusan till gått slut och ett ännu bättre nytt.

Massor med killkramar från Göte von Fornborgen jag du vet ju vem jag är....En tusan till snygg collie

2009-12-31 @ 12:01:41
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Sinna

Hejsan Torsten

Älgben och allt....Inte illa :-) Det skulle mina jyckar höra, såååå avis dom skulle bli ;-)

Ville passa på att önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Kram Sinna, Cilla, Gizmo och Qvintus

2009-12-31 @ 12:51:08
URL: http://lillhuset.blogspot.com/
Postat av: Cici Lindgren

GOTT NYTT ÅR!

Önskar Cilla och Helen med familj.

2009-12-31 @ 13:48:57
Postat av: Rosenvante

Ett riktigt Gott Nytt År önskar vi er alla från Gotland också

(älgben!!!jag får bara tändpinnar att gnaga på, du har det bra du Torsten)

2009-12-31 @ 14:08:26
URL: http://rosenvante.blogspot.com/
Postat av: Gunbritt och Giah med flock

Vissssst är hon söt min lilla "räv" !!!

men va fort tiden går, snart är hon med stor ;)

Ska bli skoj att se hur valparna växt 23/1 när vi har vår första valpträff :)



Vi alla önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!



Kramar och pussar

Gunbritt med flock

2009-12-31 @ 14:16:01
URL: http://www.belgarhuset.com
Postat av: Elliot och Kulan

Gott Nytt Kungligt År Dom säger ju att det skall hända något speciellt med kungligheterna i år!!!! Kan det vara oss dom menar prinsen?? Ha det så jättetrevligt ikväll, vi skall mysa ensamma.

Hälsning från Elliot. Kung af Upphärad

2009-12-31 @ 14:32:21
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ett riktigt Gott Nytt År till er alla från Yrsa med familj! Vi har varit på promenad i 2 timmar - hjälp va trött jag är - jag tror det är för att jag ska vara lugn ikväll. Men nu lagas det mat i köket så jag kan inte sova ännu! Puss /Yrsa

2009-12-31 @ 16:00:27
Postat av: Bella & Smilla med matte och husse

Vilka underbara bilder på dig Torsten.

Vi önskar er ett Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 18:01:16
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: Acke och Primo

WOW sån´t år du haft....matte tänkte visst göra en sådandär "klavkalad"??? på bilder..Ähh jag det hette ngt sådant men vi lyssnade inte så himelens bra just då;)Men hon sket idet sa hon...hann helt enkelt inte?? VA? men bilder blev det ju endå! Hoppas ditt JÄVLA ÄLGBEN är gott!! Inte ett dugg sugna blev vi nu...nääää tänk inte på oss inte när du berättar om sån´t !



Ha det så bra ikväll, hoppas dom inte smäller allt för mycket..här smäller dom hela tiden just nu!



Tjingelitjong!

2009-12-31 @ 18:28:20
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Carina

Gott nytt år

2010-01-01 @ 07:22:54
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Monica Hansen

Världens bästa Torsten! Så söööt du är som både valp och vuxen:) Gott Nytt År!!

2010-01-01 @ 11:07:06
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: strövelstorpslagottona

Tjena Snyggprinsen.

Sicket härligt år du har haft. Hoppas älgen smakade gott och att matte och husse också fick nåt gott, både fast och flytand. Vi hade det kuligt i går och var inte rädda, men så är vi vana. Fast Aldfo festade för första gången. Han var heller inte rädd när det smällde, men så har han ju oss trygga snygga voffsar.

nyårsdagspussar

2010-01-01 @ 15:35:20
URL: http://lagottoflickorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0