I väntan på matte...




                                                      Tjena!



Hur har er dag varit??? Jag har väntat på matte jag....Hon for och jobbade och har just behagat komma hem! Ja, inte för att jag har lidit såååå jäkla mycket, men det är liksom nåt som fattas...
Så här i juletider har matte mycket på jobbet, ja ni vet, ALLA ska vara fina i håret innan alla helger och det verkar som att allt tar slut där....Julestress = julefrid!

En glad och rolig sak iallafall, matte OCH husse är lediga imorgon....Det betyder sovmorgon och annat mys! Tralalalalaaaa....JAG är jätteglad!

Fick veta att det idag är prick 2 veckor kvar till jul, och vet ni....jag har glömt att skriva en önskelista till han, Tomten....

1. Kuliga och roliga 'föräldrar'
2. Ett STORT gott ben
3. GODIS
4. En ny Arne Lamm (den förra bet jag sönder)
5. En egen stol vid matbordet
6. Slippa kopplet...ALLTID

Himla svårt att komma på allting som man tänkt önska sej under året....Listan kommer säkert att bli längre om jag bara får fundera lite!





        
                                         ...matte, var är du...





         
                                ...jaså, jaha...ÄR du hemma nu...





          
                           ...näää, jag har inte alls längtat efter dej...





         
                                 ...eller ja, kanske lite då...





         
                                ...ändå lite skönt att du kom...







                                  SUSSA GOTT, MINA SKÖNA VÄNNER!!!


                                                KRAMAR TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Primo och Acke

Men du glömde ju det viktigaste på önskelistan!!



TJEJJER Torsten TJEJJER!!! Massor av brudar av alla raser....det är värt mer en grisöron och ben kan vi lova;)

Natti natt!



2009-12-10 @ 21:55:16
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Prins Torsten, du e så jädrans gullig när du väntar och nästan längtar efter din matte så jag blev lite gråtig. Snyft, snyft. Nä nu måste jag trösta mig själv innan jag går och lägger mig. Annars kanske jag drömmer sorgsna drömmar. Killkram och sov gott från polaren Snygg-Göte

2009-12-10 @ 21:56:37
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Greta & Havanna

Vi har också längtat i dag. Vår matte åkte och hälsade på sin gamla pappa Göte, världens bästa människo-Göte.

Men vi roade oss med att läsa tidningen. Och vet du, Prins Torsten, vi såg såna där hundar som dig, i tidningen, coolt.

Natti, natti från prinsessorna

2009-12-10 @ 22:11:29
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Postat av: Giah

Hej snygging!!!

Vilken önskelista!!!

Skönt att din matte kom hem :)

Klart man längtar efter dom om dom försvinner...Mattar SKA va hemma eller oxå ska vi hundar få följa med...



Puss Giah



2009-12-10 @ 22:15:35
URL: http://www.belgarhuset.com
Postat av: Stella och Doris matte Lotta

Åhhh Torsten så söt du är när du väntar på din matte!!



Här är det jättetomt, inga vovvar :-((

Ha en underbar helg, funkar internetet i Tallin så kommer jag allt kolla in hos dig därifrån!



Kramar till er alla

2009-12-10 @ 22:30:43
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Totti

Men jösses, upptäcker att jag missat flera dagar i din blogg. Mycket att ta igen, alltså. Ser att du är en stadig bit, väger redan kilot mer än jag, och jag är faktiskt sju, på det åttonde. Du kanske ska hålla igen lite på älgbenen? Eller skicka de till behövande i storstäderna?

Matte hälsar att hon älskar dina vackra, gröna ögon.

2009-12-10 @ 22:48:32
Postat av: Yrsa

Du glömde skriva på önskelistan "PUSSAR AV YRSA"

2009-12-10 @ 23:34:45
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: Elliot och Kulan

Hej gulleTorsten ( det var faktiskt Kulan som sa så) jag säger tjaba Torsten. Idag kom Stella och Doris till mig. Dom skall vara här ända tills på Söndag. Gissa om vi har busat och skitat ner oss idag... Ja vad kan man mer ha brudar till ???? vet du det Torsten?

Åh vilken fin önskelista du har skrivit, det måste jag oxå göra, men varför gör man det??? Alla säger att julen kommer är det oxå en hund?????

kramar från Elliot

2009-12-11 @ 01:53:27
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: Rosenvante

Hej Torsten

Jag brukar också längta halvt ihjäl mig efter min matte. Som tur är får jag vara med henne på jobbet så det är inte ofta jag är ensammen hemma.

Igår hade jag otur, trasslade in mig i en rosenkvist eller rättare sagt den trasslade in sig i mig. Jäkla va ont det gjorde och innan matte såg varför jag inte kunde gå, drog hon i kopplet och undrade varför jag bara stod där o såg fånig ut. Undar hur hon skulle sett ut med en STOR reva mellan benen. Tur så fick matte o husse loss den men det kostade lite hår på köpet. Vem kastar rosenkvistar på vår väg kan man ju undra???

Ha det skönt idag när du får vara ledig med din familj.

Ines

2009-12-11 @ 07:00:33
URL: http://rosenvante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0