Nu är jag här....




                                                    Tjena fan!!!



Lugn, bara lugn, Snygg-Göte....är bara smått försenad ikväll !!! Matte upptäckte att de 30 dagarna som hon hade laddat hem senaste foto-programmet snart var slut och eftersom hon hade bestämt sej för att öppna börsen för att köpa detta så fick hon lite bråttom....det blev ju lite strul förståss, vad annat kan man vänta! Nu är hon iallafall lycklig ägare till Corel Photoshop Pro X2!!!

Såg ni under kommentarerna på förra inlägget att Walt Disney vill samarbeta med mej....Såg direkt framför mej hur jag skulle se ut på filmduken.....lockig, ståtlig, vacker.....PRINS!!! Fast det var visst inte det det gällde....

Idag har tövädret satt igång på allvar (JÄVLAR), för nu är det blött och halkigt och trist!!! Matte höll på att falla ihjäl sej när vi var ute på lunchen....som man säger här i Pite 'hä jär nalta släntat', halkigt alltså! 

Såååå, inga utebilder idag inte........

Nähäpp, det går inte att ladda in bilderna.......Nu drar matte ramsan igen, typ, helvetes jävlar gud förbannat satans jävla blogg!!!!!

Tyvärr, då stänger vi ner för idag och räknar till 10, och håller tummarna att det går imorgon....


Jamen, dåså....det räcker att svära lite, för nu gick det plötsligt då.....ETT, TVÅ, TRE.....nu kör vi!!!








                
                         ...ville bara visa vilken eminent vakthund jag är...





               
                               ...men va faaan...nån har varit o 'spinkat'...





               
                              ....ägnar mej åt bättre saker istället då...





               
                               ...jag VET att det finns nåt inuti benet...





               
                        ...gnarg, gnarg...Matte gör nåt annat du en stund....





               
                           ...du kan ju visa din fina julkula t.ex...





               
                                              ...snygg-tomtarna...





                
                                      ...en utav alla julestjärnorna...





                 
                                       ...mååånga rööööda hjärtan....
                                                         LOVE





                
                                            ...ljusslingan på bordet...






               
                                           ...meeera röda hjärtan...







Stopp, stopp.....matte nu räcker det faktiskt....egentligen var det kanske mej alla vill se, men eftersom det är matte som håller i kameran (och hon släpper den inte), kan jag tyvärr inte påverka....just idag!

Ber om ursäkt för alla fula ord tidigare i inlägget och att allt blev jätte konstigt ikväll!


                                     Nu är jag inte sur längre iallafall!


                                                SOV GOTT!

                                          KRAMAR TORSTEN



                                   

                                        









Kommentarer
Postat av: Greta & Havanna

Men prins Torsten, inte ska du vara sur heller. Då sover du så dåligt. Det blir bättre tider ska du se. Vill du se vackra bilder/tjejer så kika in hos oss vetja.

Puss på nosen

2009-12-08 @ 22:23:39
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Postat av: Greta & Havanna

Åh, vilken tur att vi kikade in en gång till. Hade på känn att det skulle fixa sig. Du är ju snygg även när du ligger och gnager ben.

Natti, natti

2009-12-08 @ 22:51:29
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Är din matte och våran mamsing släkt på nåt vis? Såna där ord använder hon också när något strular. Då håller vi för öronen. Vi har sagt att det hoppar gröna grodor ur munnen på henne då, men hon lyssnar INTE.

Så jädrans mysigt ni har gjort med hjärtan och slingor. Skicka lite inspiration till oss, så lovar vi att skicka kallväder till er.

Hoppas att din matte inte slog sej (i släntat). Vi måste lära oss mer Pitemål.

släntatpussar

2009-12-08 @ 22:56:22
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Stella

Ja tänk du Torsten, du kunde ha varit prinsen och jag prinsessan (vi har fått samma kommentar)

Så många gottiga ben du får, här får vi väl se om det någonsin blir tuggisar igen....



Puss på prinsnosen

2009-12-08 @ 23:09:54
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Yrsa

Va julefint ni har! Moncho blev nedsövd igen idag för att kunna rengöra såret.... huva huja det blev långdraget det där. Imorgon kan vi inte komma på "hund-träff" - husse har bjudit hem folk (gamla bekanta) på middag så det är nog bäst vi är hemma och är lite sociala. Pusselipuss /Yrsa

2009-12-08 @ 23:19:31
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: Anna med flock

Vad massa mysigt julpynt ni fått upp, vi ligger visst i lä här hemma... tur att adventsljusstakarna sitter på plats iallafall.

2009-12-08 @ 23:38:30
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: Primo

Hörru grabben.....vem dör väl av lite fula ord!! Ha ha då skulle du höra matte...och det ofta, hennes humör går inte av för hackor det heller:) men som tur var är det ofta hetsigt men kort!! Matte hälsar att det är häftiga tomtar, sådana gillar hon för annars så hatar hon "tomtejävlar" ( ja det är så hon kallar dom, sorry!)Jul fint och "ljusligt"



Näää mors nu går våra ben i kors och vi ska ut med husse!

2009-12-08 @ 23:52:40
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Ressu

Photo Shop Pro .... jo jag tackar jag! Inte undra på att hon får till bilderna så fint, din matte.

Är det svårt? Jag menar, lite svära är väl OK, men är det på gränsen till nervsammanbrott att lära sig det? För min matte är då den i särklass absolut sämst tekniska person som finns i Sverige, i Europa, på den här sidan ekvatorn - ja i hela världen!

2009-12-09 @ 00:00:30
URL: http://www.ressu.se
Postat av: Elliot och Kulan

Hej Torsten, vad tuff du ser ut när du vaktar :-) Jag skall oxå bli vakthund när jag blir stor som du psst.. en liten hemlis ...jag lyfter på benet när jag pinkar nu, är man stor då Torsten???

Elliot

Kulan tycker att ni har så jättejulfint.

2009-12-09 @ 02:54:52
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

kolla in min blogg för jag har en tävling där

2009-12-09 @ 06:29:37
URL: http://amandakarlekochliv.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Fina snyggtomtar:)

2009-12-09 @ 07:31:40
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Bella & Smilla med matte Bengta

Så fint och vilka granna tomtar, snygga hälsar matte nu blev hon inspirerad igen måste pynta lite fint.

Pitemål ja det är inte lätt att förstå fast matte är född i Boden så finns nog inga likheter rena grekiskan men svordomar de låter lika ungefär överallt i världen i alla fall förstår man kroppsspråket. Vi har också en sådan där fin röd kula som lyser så fint i mörkret.

Vi vill också ha ett lika fint fönster i hallen vid ytterdörren så man kan vakta lite bättre på framsidan, lyckos dig Torsten.

2009-12-09 @ 07:56:32
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

God morgon Prins Torsten!!!

Tusan vad du va uppe länge i går. Jag blev ju så jädrans trött efter sagan som jag läste för dej så jag somna tidigt.Du jag känner mig stressad ni har ju så jädrans julfint. Jag har ju bara satt mössa på Paddington. Hur ska jag hinna. Jag tänkte ju softa i dag. Hmm det blir nog till att planera om dagen.

Vi syns senare!!!!Håll i matte hon e nog lite vinglig i bena.

2009-12-09 @ 08:03:39
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Carina

Jobbigt när bloggen strular och man inte får in bilderna. Tur att det ordnade sig till slut. Vad härligt julfint ni har det

2009-12-09 @ 09:29:33
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Sigge Svamphund

Jaha du Torsten så du jagas också av Disney.

Jag har också ftt det men de vill ju att man gör reklam för dom.

Tänk vilka stjärnor vi skulle ha blivit du och jag!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0