Så var det tisdag....



                                            Morsning korsning!




Nu tror jag att vintern kommit, snart har vi -10 och det har fallit lite snö av o till under dagen!!!
Jag njuter i fulla drag och hoppas att vi kan behålla den....

Annars har ju dagen varit lugn o fridfull. Elsa o My har nyss varit hit och jag har mest legat i My's knä o myst medan Elsa har tuggat lite på mitt älgben....Matte något förvånad att jag kan vara så lugn ibland, men jag tänker inte göra det till nån vana.....Tycker nämligen om att hålla igång matte lite, det är nyttigt för henne!

Jag har varit ute på gården idag och lekt lite med min älskade boll.....den byter jag inte bort för nånting i hela världen! Finns det en boll så ratar jag det mesta runt omkring...så är det bara!





         
                                  ...kooom boll, kooom hiiiit....





         
                                       ...rulla in i min mun...





         
                                ...jaaa, sååå....duuuktig boll...





         
                      ...nu jädrar ska du få åka 'racer-Torsten'...





         
                              ...känna vinden mot 'boll-skinnet'...
                                   (inte att förväxla med balle)





                  
                           ...och där springer han ut ur biiiiild...





         
                         ...rosor på kinden och solsken i blick...
                                          (eller nåt sånt)





Nu så är det kväller igen och nu ska nog brasan tändas och glögg ska värmas.....min husse o matte dom är riktiga ena 'mys-pellar' dom! Och jag en 'mys-Pelle'.....





                                    VI SYNS IMORGON, VÄNNERNA!


                                             KRAMAR TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Mys Pelle Prins Torsten!!! Jädrans va många fina namn du har. Fin Prins har många Torsten. Äh!!! Jag kommer inte i håg hur det lyder. Ja, ordstävet. DU Torsten kan man få lite tips om hur man tränar bollen att vara så lydig. Jag vill också ha en väluppfostrad boll. Nu ska jag myspysa i soffan med myshusse.

Vi syns i morrn!!!!

2009-12-15 @ 20:41:05
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu känns det bättre. Jag adopterar dej på stört. Men har du snackat med matte och husse om detta. Dom kanske vill ha kvar dig. Men du vi kan ju ha delad vårdnad. Vad sägs???

Hej så länge!!!!

2009-12-15 @ 20:44:13
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Rosenvante

Du är bara för söt Torsten

2009-12-15 @ 21:08:11
URL: http://rosenvante.blogspot.com
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Jo du Torsten idag var jag tidig....tänkte ju att eftersom bilderna fixades igår så hade jag lite tid här och grejja på dagen:) Vi har så vitt så vitt här,myyyysigt! Undrar ifall man kan ta "kvällskort"? Jo kan kan man säkert men vem orkar? :) Dom har lovat att snön ska hålla måååånga dagar till så förhoppniongsvis en vit Jul iår! Du synd att det var så långt, för ni hade kunnat drucki glögg här oxå!

Pussar och kramar i låååååånga snöiga banor!

2009-12-15 @ 22:18:15
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Äntligen snö. Nu är du väl riktigt lycklig. Det är inte vi. Våran morgonsnö regnade bort. Våran kvällssnö har också regnat bort, SUUUCK. Men vi är ena tusar på att hålla igång mamsen. Vi gräver ju ute så mycket vi orkar. Då måste mamsen dansa med moppen mååånga gånger varje dag. Skicka nu ner snö till oss innan mamsens nerver går åt pipan.

snöpussar

2009-12-15 @ 22:26:43
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Elliot och Kulan

Åh jag vill komma till dig Torsten... och leka med din boll och i din snö. Här har det bara kommit pyttelite. Och Kulan är hysterisk för det smyger nåt djur här ute på natten.

Många kramar till dig O Dyre Prins

Elliot

2009-12-16 @ 02:33:48
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: Carina

hihi vad härligt det ser ut när du leker i snön. Duktig du är med bollen den verkar lyda dig väldigt bra :-)

2009-12-16 @ 11:23:00
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0