Äntligen...

                            



Vojne, vojne.....Vilket jädrans elände det är med datorer!!! Efter allt annat elände som vi haft i några veckor så kändes det onödigt med datahaveri också! Ja, ja, just nu funkar allt igen och alla ser nöjda ut för stunden!

Annars då....jo, husse o matte har blivit friska och återgått till arbete och jag har återgått till att vakta huset. Ganska skönt faktiskt för nu orkar dom iallafall gå ut med mej och ligger inte som några dösillar i soffan längre!

Lite bilder har jag från helgen....

Föresten hälsar husse och tackar för alla gratulationer....det värmde verkligen, särskilt när han varken fick ha kalas eller få några presenter!





         
                        ...fast jag o matte fixade lite rosor och
                                     god mat och vin...





              
                          ...lördag trotsade vi vädret och for till Gläntan...
                                        och då blev jag GLAD !





         
                            ...slog klackarna i taket...typ...





         
                  ...det var så himla härligt att komma ut....





        
                        ...dansade 'snödansen' med pinnen i mun...





                





                           
                                ...jag hade kul helt enkelt...





         
                 ...Gläntan är väldigt vackert även i dåligt väder...





         
       ...på kvällen fortsatte det att snöa, och ingen var gladare än jag...





        
                   ...igår eftermiddag följde vi My o Elsa en bit...





         
                                  ...det är så fint med lite snö...





         
                             ..tänk, nyss badade jag här...





         
                 ...och nu får fiskegubben stå här ensam och frysa...





Hade mer bilder men nu börjar det att tjorva igen med bildinlägget....Jag vet inte om det är våran dator eller om det är bloggen?! Är det någon mer som haft problem? Så nu knyter jag ihop säcken, annars lär ju matte få en hjärnblödning eller nåt...





                            SOV GOTT ALLIHOP!

                              KRAM TORSTEN
























Kommentarer
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Tänk att ni har fått snö. Snyft snyft, vi vill också ha. Men i brist på det så får regnet duga. Huvudsaken är att bli blöt och få busa. Mamsen håller INTE med oss.

blötpussar

2009-11-09 @ 22:10:15
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Var mackorna goda??

Så fina bilder, tänk vad snö och fotoprogram + bra fotograf kan göra:) Vad har din matte för fotoprogram? Gillar det där luddiga/suddiga!



Kramis på er alla och så skönt att ni är friska och inte fått knorrar!

2009-11-09 @ 23:44:52
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Bengta, Bella & Smilla

Jösses snö nu blev Smilla avis men det kommer väl snart till oss också. Nu är det inte så inbjudande till att ta sig ett bad längre man får snöbada istället under vintern. Ja det här med datorer våran krånglar också och ska till rep. matte suckar och gör backup på allt så om någon dag ska vi bli utan men det tycker vi är bra för då får säkert matte mer tid till att leka med oss. Skönt att ni är friska igen och allt blir som vanligt.

2009-11-10 @ 07:26:15
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: Totti

Oj, vilka härliga snö- och kvällsbilder. Här hemma är vi inte riktigt överens. Jag vill ha snö bums, och i stora mängder. Matte är tveksam och grumsar något om vinterdäck som inte är på än, och höstlöv som inte hunnit krattas ihop.

2009-11-10 @ 10:42:04
Postat av: Monica Hansen

Underbart! Vi blir alltid glada av Torstenbilder:)

2009-11-10 @ 10:42:39
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Ville

Jag är så AVUNDSJUK......nu går jag in i garderoben och kommer inte fram förrän vi har fått snö!!!

Matte hälsar att du är det sötaste hon vet Torsten ytterligare en anledning för mig att gå in i garderoben Skitmatte!!

2009-11-10 @ 19:01:57
URL: http://marno.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0