Bärsärkargång med kameran!



                                                Hej tjolahopp!!!




Å, idag är vi glada!!! SOLEN skiner och livet känns bra igen.....TACK snälla Pia för att du skickade hit den!

Glad jag och glada husfolk = en trevlig tur till Gläntan....





         
                    ...fint mönster på bilrutan när vi åkte...





         
               ...stum av lycka står jag och bara känner lugnet...





         
                   ...t.om. barnvagnar får följa till stranden idag...





         
                            ...dags att dra en 'rövar-repa'...





         
                             ...vi har saknat dej SOLEN....





         
                                    ...solade bollen en stund...





         
                             ...inspiread av Snygg-Göte...
                      (fast jag fuskade lite och skrev själv)





         
                               ....spring, spring, spring....





         
                    ...ser ni min häftiga svans i spegelbilden...
                                (ni kan kalla mej 'Zorro')





         
                                ...svalkade ner ballarna...
                      (satan, så kallt det var)





         
                     ...far, jag kan inte få upp min kokosnöt boll...





          
                                          ...yes, det gick...






         
                               ...neeej, förbenat också....





         
                                ...husse, kan du hjälpa...





         
                                   ...japp, då går vi vidare...





         
                       ...en stor båt lämnade hamnen en bit bort...





         
                ...jag stod och vinkade, drömde mej bort som
                                          skeppshund ute på de 7 haven....





         
                                          ...blöt boll...





         
                                         ...blir sandig boll...





         
               ...märkte ut med bensindunken ungefär var toan är...





         
                            ...sen skrev jag tydligt 'TOA'....





         
                                          ...sen sket jag...





         
                             ...även en Prins blir trött ibland...





         
                            ...men inte solen, idag iallafall...





         
          ...hörrudu, matte, jag tror att kameran börjar brinna snart...





         
                            ...mitt fina 'prinsliga' arsle...





         
                     ...kanske ni tycker att framsidan är bättre...





                      


                                              ...lite vyer...


                              




                                        





                               

                                        ...lite till vyer...





            
 
                                              





         
                                ...nu får det räcka för idag...







                           HA EN UNDERBAR LÖRDAG-KVÄLL!!!


                                    KRAMAR TORSTEN
                 

Kommentarer
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Tjenare Prins Torsten!!!

Vilken jädrans bra dag du har haft. Jag har själv varit till stranden med pudeltjejerna, vi förlorade våran favorit boll den seglade ut till havs. Du kan väl hålla utkik. Den ser ut som en gul tennisboll utan att var tennis. Hajar du??? Om du ser den, ta hand om den tills jag har vägarna förbi. Jag e impad av att du törs sitta i det kalla vattnet, du kunde ju ha blivit av med hela paketet. Jag har hört att dom Piteåiska pirajorna är glupska. Ha nu en trevlig Lördakväll och du Torsten har du kollat att du har allt kvar???

Tjingeling

2009-11-21 @ 17:59:56
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Rosenvante

Vilken härlig blogg du har Torsten. Min Ines tycker det är orättvist att hon bara får vara med i min ibland och inte har en egen. Men hon gillar samma sak som du, stranden. Inte för att bada utan för att springa och springa.

Vi tittar in igen och kollar in dig, hälsar vi från Gotland

2009-11-21 @ 19:12:17
URL: http://rosenvante.blogspot.com
Postat av: Sigge Svamphund

Så solen hittade till dej också.

De är bra generösa i Strövelstorp som skickar den landet runt

Postat av: Lizzieonline ...

Tänk att sooooolen inte helt hade bytt destination ;))) för även vi som huserar på fel sida om Dalälven har nämligen fått ta del av solens strålar i dag :-))))

Nästan så " illa " att det höll på att bli en paus i pausandet om du fattar hur jag menar ler !



Har´e bäst !!!



PS Nu bråkade matte på mej för att jag alldeles glömde att säga att de soliga bilderna ( faktiskt både med och utan dej Torsten .. ) var superfina !!!! DS

2009-11-21 @ 21:49:56
URL: http://icelolly.bloggagratis.se/
Postat av: Anna med flock

Åh vad vi är avis på din "glänta", verkar helt underbart där! Vi har också haft sol nu, härligt!

2009-11-21 @ 21:59:41
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Nääää nu tar jag fanimej mitt pick och pack = hundarna och kameran och flyttar opp!! FYYYYYY så jävla fint "på ren jävla svenska";) ni bor ju förfasen vid sveriges Riviera, jösses vilket underbart ljus och hav och naturligtvis en "snyggprins"!! SÅÅÅÅÅÅÅ AVUNDSJUK ( igen:) )

Massor med puss och kram till er alla!

2009-11-21 @ 22:06:19
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Totte

verkligen superhärliga bilder!

2009-11-21 @ 22:08:09
URL: http://lagottototte.bloggagratis.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Urtjusiga bilder dim matte tar. Speciellt den på bilrutan.

Du blir ju också så snygg på bild. Ja i verkligheten också förståss.

lördagspussar

2009-11-21 @ 22:33:52
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Stella och Doris

Men Torsten, du måste vara rädd om ballarna, det kan ju bli problem med både det ena och det andra annars..



Kul att se att det finns en sol, även om den inte har varit i Borås idag!



Ha en fortsatt trevlig helg!



Kramar i massor

2009-11-21 @ 23:36:38
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Totti

Åhh, så vackra bilder! Gläntan verkar vara världens finaste ställe, eller så är bara din matte världens bästa fotograf. Världens bästa fotomodell har hon i alla fall!

Äve hos mig har solen skinit i dag, och också jag har badat, men matte har inte haft tid att lägga in några bilder i datorn än.

2009-11-22 @ 02:29:30
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Carina

Vilka härliga bilder ni har tagit. Gillade din rumpspegelbild Zorro hihi. Hoppas ni får sol idag oxå, tyvärr så öser regnet ner här.

2009-11-22 @ 10:43:29
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Karran

Härliga bilder och härligt med sol. Ha en bra söndag!

2009-11-22 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0