Mörkt, grått o trist!



                     

Lätt deprimerad kan jag konstatera att våran vita fina snö, nu är ett minne blott!!!
Ute är det nu mörkt, grått, blött och h-vetes trist....:(
Ingen vill gå ut och inga bilder blir tagna, trötta och griniga blir vi!!!

Igår kväll blev vi dessutom utan internet och det var fel ändå till idag, så då fick vi lite abstinens....alltså man kan ju undra hur sjukt allt kan bli?!!!

Nåja, ikväll har jag hjälpt till att byta rum åt Rasmus, vi har burit sängar och städat och fejat...jag har hjälpt till lite här och där, mest med att vara i vägen, men jag tycker att det är viktigt för människor att träna balansen och det får dom ju göra om jag liksom är under fötterna på dom! Faktiskt ser dom riktigt roliga ut när de steppar runt med tunga saker och försöker undvika att trampa på lilla jag....hehehe!!!!
Men det blev riktigt fint i hans nya rum och jag har legat in mej lite i sängen så nu tror jag kanske att jag kan få vara där nere lite mer...

Som sagt, det har inte tagits några kort på ett tag, så jag lägger in några gamla när jag var liten och jättesöt....





         
           ...valde några med snö på, för jag saknar den jättemycket...






         
                     ...tänk när man kan försvinna långt ner i den...





          
                                                     'Snömannen'





                  
                                                 ...de e' jag de'...





           
                                       ...liten och jätte'töööt'...





Nu har jag nog gjort rätt till lite vila tycker jag, så jag tror att det blir soffan......





                                                NATTI, NATTI !!!


                                              KRAMAR TORSTEN
                                     





Kommentarer
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Lika söt då som nu är du, lille sötpropp. Vi har haft strålande sol i dag på Primas födelsedag. Vi har skickat solen till dej, fast en kall en så du får tillbaka snön.

pussar

2009-11-17 @ 23:03:59
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: laurence

Ja du har rätt Hundar är till för att hålla människor igång, viktigt med balans. Så söt du var fast du är det fortfarande.

2009-11-17 @ 23:05:40
URL: http://saphira.bloggagratis.se/
Postat av: Gunbritt

Tack för omtanken!!!

Det blev sååå tomt här hemma!!!

Vår lilleman lämnade ett STORT tomrum...så liten han var...

Vi tröstar oss med att han springer med våra andra änglar och leker och mår bra...

Kram Gunbritt

2009-11-17 @ 23:12:03
URL: http://www.belgarhuset.com
Postat av: Cesare

Tjena brorsan!

Så du har oxå fattat att vår uppgift är att träna tvåbeningarna ! När det inte ösregnar är det ok här typ 9 grader och säger matte förhoppningsvis långt til snön! Nu har jag gått min kvällsrond och inte en jycke i sikte så nu är det



Natti, Natti från

brorsan

2009-11-17 @ 23:32:40
URL: http://www.lagottocesare.bloggagratis.se
Postat av: Totti

Matte hälsar och tackar för att du la in lite ungdomsbilder. Hon hann inte se sig mätt på dem förra året. Då var du liten och söt, nu är du stor och stilig!

2009-11-18 @ 00:56:20
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Stella och Doris

Här är vi inte lite deppiga över vädret, vi är mycket deppiga, regnet bara öser ner, inget kul alls...



Säger som de andra, söt som socker var du, nu är du ju den stiligaste Lagottopojken som finns



Kramar

2009-11-18 @ 07:40:03
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Carina

Vilken sötnos du var när du var liten, ja du är söt nu oxå såklart :-) Här är det oxå supertråkigt väder, man blir så trött när det bara regnar hela tiden.

2009-11-18 @ 16:44:30
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Ruff

tackar så mkt för gratulationen! Tänk att vi har funnits i våra mattar&hussars liv i snart ett år. eller ja du är ju lite äldre så de kanske har passerat redan :) Söt du var som valpis! Träffade faktist en lagotto på invigningen i lördags, en trevlig kille fast utan kulor ;)

2009-11-18 @ 17:02:59
URL: http://www.livetmedruff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0