Ooooo, så trist....



                               

Nu tycker jag att skitvädret får sluta......NUUU!!! Det är så himla trist o tråkigt att man får spader, man får ju hålla med Sigge om att regn verkligen är hälsovådligt, både fysiskt och psykiskt!!! Imorgon ska jag testa soldansen och se om det funkar!

Annars händer det ingenting, dagarna passerar och det är mörkt hela tiden! Tidigt imorse for husse iväg på kurs till Stockholm över dagen och han kommer hem lite senare ikväll och det är tur det för jag längtar efter honom....han ger mej alltid nåt gott i matskålen för att jag ska äta upp maten, men snål-matte ger inget sånt för hon tycker att jag får skylla mej själv om jag inte äter....jädra surtant!

På lunchen  gjorde vi ett försök till att ta några kort, men det regnade så mycket att kameran åkte in i mattes ficka efter en liten stund!





        
                         ...ska vi trotsa regnet och leka lite....





        
                         ...se så, kasta bollen nu matte....





         
                         ...bollen är ju kul även i dåligt väder...





        
                      ...va', du ger väl inte upp redan...





         
                      ...en bild till och sen åker kameran ner...





Ja, inte har jag kunnat bjuda på några långa fotokavalkader i veckan.....men vi får hoppas att det snart blir bättre!
Snart är det Idol och  jag ska se det som vanligt, det är spännande varje vecka att se vem som blir kvar!
Jag önskar er alla en riktig trevlig kväll....gör som jag, somna framför TV'n!!!!





                       



                                           KRAMAR TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Tuna

Jag tror vi går i strejk om inte regnet slutar. Man kan och vill och bör inte gå ut när det är så här blött i luften!!

Fin helg hos er också!

2009-11-20 @ 19:33:13
URL: http://tuna.bloggagratis.se
Postat av: Valle Vagabond

Du sitter så fint och tittar in i kameran, Torsten!

Ha en fin helg!!

2009-11-20 @ 20:38:09
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/
Postat av: saphira

min matte är lika taskig så jag äter varannan dag.Trevlig helg

2009-11-20 @ 20:54:04
URL: http://saphira.bloggagratis.se/
Postat av: Cici Lindgren

Här i huset blöter vi torrfodret, strax före servering, med lite hett vatten, blandar i lite VOV och några småklickar ister. Gissa om hundarna glufsar i sig det! Cilla var inte så matpigg innan vi kom på det receptet.

2009-11-20 @ 21:13:34
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Men vad är det vi hör, äter ni inte eran mat varken du eller Zaphira? Kom hit på kolle ett tag så äter ni som hästar sedan. Du Torsten, vi har skickat solen till dej. Den bör vara framme i morgon.

pussar

2009-11-20 @ 22:16:55
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Timse

Visst är det trist när det är grått och blött! Jag åt inte heller min mat jämmt innan Ina kom till familjen, nu äter vi dock fort båda två så att vi vi inte ska bli lurade av varandra på maten...

2009-11-21 @ 06:04:57
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Tjenare Prins Torsten!!! Von Fornborgen tittar in!!!



På mitt alldeles underbara, ödmjuka sätt så gläds jag över att solen har kommit till dig. Vad tusan ska du göra idag???? Förresten jag undrar om vi halvadliga förstår varandra bättre, vad tror du?? Kul att vi fina, extra allt har hittat varandras bloggar.

Ha nu en solig,myspysig och underbar dag Prins Torsten så hörs vi!!!

2009-11-21 @ 10:55:38
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Carina

Idag regnar det inte här jippi, solen har varit snäll och varit framme hela dagen. Får hoppas den vill titta fram imorgon oxå. Ha en bra lördag

2009-11-21 @ 15:06:32
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0