Snart helg...



                                                 

                                                      Morsning!!

Imorse var det -9 och nu tycker jag att vi säger att det är vinter!!! Älskar när det finns snö och att den ligger kvar....men huxflux kan den vara borta så det är bara att njuta medan man kan!

Har väl inte hänt just nånting idag. Matte började senare för att jobba till 20 ikväll, men det är visst många som är sjuka så hon fick komma hem nu....tror inte att hon var jättelessen för det!

Inte många bilder har det blivit, bara några.....





         
                                ...ute på morgonpromenad...





         
                        ...kallt att sitta och bara lite snö i skägget...





         
                                      ...vilket håll ska vi åt....





         
                         ...skulle vilja springa ifrån dej, matte...





         
                     ...okej, stannar väl då, du blir ju så sur annars...





         
                                          ...morgon-måne...





Jag vet att det blev lite fattigt idag, men det blev iallafall något...
Imorgon är det fredag och jag o matte är lediga. Jag hoppas att hon INTE ska städa, jag hoppas att hon ska göra roliga saker med mej istället....






                                        Dags att inta soffan!!!

                                          KRAMAR TORSTEN!


                                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Matte ska nog jobba i alla fall en stund imorgon. Hon är gode less på att vara hemma och jag är less att hon är hemma och inte gör något med mig. Men om vi är hemma kanske ni kan komma hit och busa - vi har ju en bra gård för det. Matte har skitsvårt att gå..... hon tror hon ska jobba till lunch - men hon ringer. Puss på nosen! /Yrsa

2009-11-12 @ 22:09:31
Postat av: Tuna

Du har ju ännu bättre väder än jag, ju!! Här smälter snön och det är inget bra.

2009-11-12 @ 22:16:19
URL: http://tuna.bloggagratis.se
Postat av: Ville

Jag är såååååååååååå AVUUUUUUUNDSJUUUUUUK!!!

Själv har jag varit ute i skogen och plockat svamp idag i 7+ grader!!!

Jag packar nog ryggan snart och kommer till dig!!

2009-11-12 @ 22:38:27
URL: http://marno.bloggagratis.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Elliot har upplevt lite snö, men jag Aldo vet inte vad det är. Men det ser kuligt ut. Skicka hit lite vetja.

Har just lärt mej skriva lite, från Aldo

pussar från dom andra också

2009-11-12 @ 22:43:36
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Monica Hansen

Du är tuff du, som kan pinka i -9.. Brrrr!!!

2009-11-13 @ 07:03:15
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Sigge Svamphund

Jag kanske ska ägna vintern åt att resa runt och hälsa på alla bloggpolare medan tråkmatte ligger i sitt ide!

Postat av: Valle Vagabond

Bra reflex du har, Torsten. Önskar dig en bra ledig fredag! Min M. suckade när hon läste det där om att städa. Tror att hon kom på att det nog var dags för det hemma i Vallehuset. Jag tar det med ro. Bryr mig inte om att jaga dammsugaren numera. (Har ju mognat ;-)

2009-11-13 @ 13:44:47
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

Här var -0,5 och det tyckte jag var kallt hehe. Vad jobbar matte med?? Hoppas ni har hittat på mycket roligt idag

2009-11-13 @ 21:08:46
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fina snöbilder på dig snygging!!



Här har vi bara skitväder hela tiden...



Ha nu en riktigt go helg med massor utav snöbus!



Puss på pannan och kram på magen

2009-11-14 @ 00:05:59
Postat av: Yrsa

Det blev inte riktigt enligt plan igår. Vi fick främmande och sen drog vi till Älvsbyn - kanske till veckan om vi har tur! Puss på nosen /Yrsa

2009-11-14 @ 07:49:17
URL: http://akital.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0