18 oktober...



                                    



Snön lyser med sin frånvaro, istället skiner solen och det är hur fint som helst!!! Men jag längtar efter snön....tänk när man vaknar en morgon och man märker att det är ett annat ljus utanför fönstret, man rusar dit och nån vrålar alltid: "det snöar"! Barnen runt om är raskt ute med pulkor och spadar, även om det bara är nån millimeter som kommit....DET längtar jag till!
Inte fy skam att vara ute i strålande höstväder heller....Jag o Elsa har varit till skogs en sväng och sen har vi varit här hemma och grillat korv....näää, jag kan verkligen inte klaga!





         
                                  ...vi drog iväg till skogen....





         
                           ...husse plockade lite granris, det ska visst
                                    bli fint på bron påstår dom....





         
                           ...jag hittade förståss en fiiin pinne....





        
                      ...ooops, bäst o dra...Elsa vill ha den....





         
                           ...ser ni, hon är alldeles galen i ögonen....





         
               ...här har My hittat en pinne som hon håller upp
                                  över våra vackra huvuden....





        
                                ...gäller att hoppa högst...






        
                        ...jag är ju inte känd för att vara av
                                  den stillsamma sorten....





       
                     ...jag brukar nästan jaga livet av Elsa...





        
                     ...fast hon är rätt duktig själv på spring....





            
                                      ...miss Piggy...





        
              ...nu är vi hemma igen och husse bjuder på korv...





         
                                         ...det ryker bra...





        
                             ...Elsa dansar sej till en korvbit...





         
                         ...sen drog hon med husses "tändbark"...





        
                           ...låg själv bekvämt  och väntade på att
                                                           bli serverad...





Imorgon ska vi på massagekurs...får väl se då hur det ska gå! Jag tänker att det ska gå bra men det beror ju helt och hållet på om matte sköter sej, och det kan man ju aldrig vara riktigt säker på....

Nu blir det slappar-lördag i TV-soffan, jag hörde det ryktas om efterätt....har nog minsann sett kladdkakan som bara står där och väntar på att en viss lagotto ska sätta tänderna i den....(eller, hur var det nu igen???)





                                  ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG KVÄLL!!!

                                                 KRAMAR TORSTEN





              


Kommentarer
Postat av: kulan

Hallåj

Va kul ni har du och Elsapälsa, men passa dig nu Torsten för det var fanken va hon växer.

Gissa vem som har varit här i kväll... jojomensan Stella o Dorran. Deras husse är bara bäst!!! för han har varit och fixat min dator som jag trodde var helt död men han fick liv i den minsann. MEEEn då pajade min nya kamera istället och vi som tagit jättemycket kort på Stella o Doris grrr.

Puss o kram

kulan

2009-10-18 @ 00:19:30
URL: http://www.sykulan.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Ha ha du roar dig kungligt ser jag!

Du kolla in på min blogg....lite skoj på G!

2009-10-18 @ 00:29:38
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Härliga bilder! kan tänka mig att om ni får snö så får ni en massa vit coh fin bra snö och slipper det gråa töiga snöblask som är så typiskt i Göteborg?

2009-10-18 @ 09:49:42
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Sinna

Vi hade snö här i veckan och det var såååå härligt. Nu är den borta och vi har bara gegga kvar :-(

Va mysigt med korvgrillning och allt. Jag gillade skaprt "rumpbilden" på Miss piggy ;-)

Ha en härlig söndag!!

kram Sinna

2009-10-18 @ 10:27:33
URL: http://drevteamets.wordpress.com
Postat av: Mia, Stellas "moster"

Söta Torsten... jag tror det är ganska sällsynt med stillsamma lagottos!! Vad kul ni har tillsammans du och Elsa.

Självklart är väl kladdkakan till dig! vem annars....



Puss på dig gulle prinsen!

2009-10-18 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0