19 oktober...



                                                    Hej!!!



Idag har jag varit trött, igår kväll var jag ännu tröttare....Matte säger att blir jag så trött av massage ska vi allt göra det ofta!
Vädret har varit ganska grått idag....kanske därför man är trött....
Har vaktat huset som vanligt och som tack för det fick jag lite korv och stuvade makaroner till middag....Jag lovar att vakta lika bra i ALLA dagar bara jag får det som lön då o då!

Jag o matte var ute och tränade boll på lunchen....ja, det innebär inte bara att jaga och leka med den....Nä, matte har gjort en ny lek som heter: inte röra boll! Den går ut på att matte lägger den en bra bit ifrån mej och jag ska sitta, sen ska jag följa matte när hon går, så småningom är vi på väg mot bollen och då vill ju jag springa till den, fast då säger matte åt mej att stanna och SEN när hon säger varsågod, då får jag hämta den...jag tycker det är jätteroligt och det verkar matte tycka också....





        
                              ...ska vi börja snart....





         
                              ...här har du bollen, matte...





        
                        ...ett ögonblick bara, måste lätta på trycket...





        
                       ...nääää, du tar väl inte nu....va??!!





         
                         ...hoppsan, fick in ett löv i mustaschen...





          
                        ...jäklars, jag sprang lite för fort...





       
                              ...hm, nå'ra fnissiga tjejer...





         
                                ...va fan glooor dom på....





            
                                     ...äh, vad bryr jag mej....




         
                                      ...jag har ju min boll...





NU håller jag på att sk-ta på mej så jag måste sluta nu.....






                                                  VI HÖRS!!!

                                          KRAMAR TORSTEN


Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Hej gullgubbe!



Hann inte kommentera igår...jätte fina bilder var det i allafall! Vet du, jag tror att tjejjerna blir sådär fnissiga som man blir av en charmig kille!



Inge frost här ännu, eller jo tidigt på morgonen när jag sover har det varit någon enstaka gång:)....idag +8 grader



Puss på näsan stolle!

2009-10-19 @ 23:23:09
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Cesare

Brorsan !

Är ympad över att du var still en hel dag ! Matte börjar fundera på massage... vet inte ja... Yes jag skäller med spetsade skärande höga C ! Sätter fart på alla mycket effektivt! Gäller ju att hålla kontrollen. Nu är jag lite gosig efter badet så nu skall jag nana tills tidningsbudet kommer. Jättejobbigt att berätta för alla att tidningen kommit (typ 04.00) Tufft jobb

Sov gott älsklingsbrorsan !

Cesare

2009-10-19 @ 23:39:49
URL: http://lagottocesare.bloggplatsen.se
Postat av: Totti

jag ligger lite efter i bloggläsningen, men nu fick jag ju nöjet att frossa i flera dagars bildsvep. Vilka härliga morgonbilder! och såna fina bilder på Elsa och dig!

2009-10-20 @ 02:48:40
Postat av: laurence

visst är det skönt med massage. Man blir så full i skratt över dina kommentarer.

2009-10-20 @ 08:57:02
URL: http://saphira.bloggagratis.se/
Postat av: Ville

Torsten.....snyggaste killen i Norrland. Klart att flickorna fnissar när dom ser en sån snygging som du ;)

Massage är så skönt så man tappar all kontroll och bara vill ligga och njuta....matte brukar göra det på mig när jag har för mycket spring i kroppen.

2009-10-20 @ 09:08:21
URL: http://marno.bloggagratis.se
Postat av: Stella

Vilken rolig lek, måste jag få matte att prova, måste nog va när Dorran inte är med för hon fattar inte mycket den...



Tjejerna undrade nog bara vad världens snyggaste Torsten gjorde just där...



Kramar till er alla

2009-10-20 @ 17:12:32
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Valle Vagabond

Jahaja, Torsten. Din M. tränar dig att vänta. Hmmm. Jag har nog fått leka den leken några gånger jag med. Men aldrig med bollen. Ska se om jag kan få med mig min M. på det. Kanske är skoj ...

2009-10-20 @ 18:22:20
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/
Postat av: Sigge Svamphund

Nu fick matte ännu mer ideer.

Jag ska ju börjar träna korvapportering snart.

Men den där leken lät som nåt som kan vara en bra inledning påstår hon.

Postat av: alla strövelstorpslagottona

Så stolta vi är nere i södern över dej. Tänk att kunna låta bli bollen, hur gör du?

Mamsen har snart hunnit att läsa ifatt din blogg. Vi har ju varit ute på äventyr. Men nu blir det inget mer sånt för papsen ska ställa in våran bil, SUCK

pussar

2009-10-20 @ 21:45:22
URL: http://lagottoflickorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0