20 oktober...



                                               


                                                       HALLOJSAN!!!


Imorse vaknade vi tidigt av väckarklockan...den ringde redan 04.00! Fast det var bara husse som steg upp, han skulle iväg långt borta på kurs så hans plan gick redan kl 6!!! Jag o matte låg kvar och mådde mycket gott där i sängvärmen!
Matte började senare idag för att jobba till 20 i kväll....så Rasmus (min stora lillhusse) har tagit hand om mej! Ändå blev jag mycket glad att se min kära matte nu när hon kom hem...

Tidigare idag så var vi ut till Gläntan tillsammans med My och min lärling Elsa...





         
                       ...Elsa har blivit så duktig på att lyssna....





         
                        ...kör alltid lite "coaching" precis i början....





         
                         ...som vanligt vackert som en tavla...





         
                                      ...japp, då kör vi....





         
                                     ...hmmm, vart tog han vägen....





         
                                       ...tittut, här är jag...





        
                            ...jag tycker vi drar till piren...





         
                             ...kom du bara, var inte rädd...





       
                        ...mycket konstig "brygga" det här...





        
           ...stod länge och funderade om jag skulle ta mej ett dopp...





         
                              ...nöjde mej med att dricka...





         
                            ...försökte få med Elsa också...





        
                               ...en liten slurk fick hon i sej...





        
                           ...fick för mej att gräva lite....





         
                              Hello China....Torsten calling!!!





       
                      ...kom igen Elsa, sist till bilen är en kruka...






Så var det kväll igen och jag längtar jättemycket efter min husse.....ska ligga i hans säng och snusa på hans kudde! Om jag skyndar mej o sover blir det ju fortare imorgon och då kommer han hem igen....





                                           SOV SÅ GOTT!!!

                                        KRAMAR TORSTEN





Kommentarer
Postat av: Sinna

TUR att du inte kom till China ;-) Jag förstår om du kommer att sakna husse men njut av att få hela sängen för dig själv så länge i alla fall ;-)Kram Sinna

2009-10-20 @ 21:58:05
URL: http://drevteamets.wordpress.com
Postat av: Sinna

TUR att du inte kom till China ;-) Jag förstår om du kommer att sakna husse men njut av att få hela sängen för dig själv så länge i alla fall ;-)Kram Sinna

2009-10-20 @ 21:59:14
URL: http://drevteamets.wordpress.com
Postat av: toraviola

Oh, vilka fina bilder! Motiven är förstås underbara, men jag gillar också hur du presenterar dem. Inspireras till att låna någon av dina fina idéer!

2009-10-20 @ 22:10:56
Postat av: Bella & Smilla

Underbart! Vilken fin läromästare du är och vad du tar väl hand om Elsa. Nu börjar det bli lite kallt i vattnet så det får bir väldigt snabba dopp sen finns inget bättre än att gräva som en stolle sen för då blir man varm igen, bra va!

2009-10-20 @ 22:34:23
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Kan du kinesiska, och var det någon som svarade?

Bra att du lär Elsa livets nödvändigheter. Mamsen suckar varje dag, Gud så söt han är Torsten!!!!

sötpussar

2009-10-20 @ 22:40:50
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Stella

Hon har det allt bra Elsa som har dig att luta sig mot!

Sen tycker jag att du kan gräva dig till Borås istället för Kina



Kramar

2009-10-20 @ 22:59:11
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Åhhh ni har ju så vackra vyer att ta kort på!! Blir allt lite avis:) Har en liten utmaning till matte på min blogg...JA FÖRUTOM FOTOTÄVLINGEN!

Kramis!

2009-10-20 @ 23:59:40
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Totti

Den där Gläntan ser rasande trevlig ut. Önskar att det inte vore så långt dit.

Och visst är sängvärmen extra härlig när man får ligga kvar medan någon annan tvingas stiga upp i svinottan?

2009-10-21 @ 01:31:05
Postat av: Ville

Torsten du är bara så jättebra .....så snäll med Elsa och lär henne saker hela tiden :)

Det där med att gräva sig till Kina funkar inte...jag har provat men man kommer inte så långt ner innan man tröttnat på gräva :(

Men du Totte lilla....blir det inte sand i husses säng om du grävt innan du ska mysa där?? Fast han kan skylla sig själv som inte är hemma och vaktar sin säng.

Om matte fortsätter att vara en knasmatte tar jag flyget till dig Torsten på semester..tack för inbjudan!!

Nospuss

2009-10-21 @ 08:40:47
URL: http://marno.bloggagratis.se
Postat av: Carina

hihi hela huvudet försvinner när du gräver, tur att du sluta i tid. Tyson är oxå en sån grävare, så fort vi kommer ner till stranden så sätter han igång, ni skulle nog ha roligt ihop :-) Hoppas husse har kommit hem till dig... Ha en mysig dag

2009-10-21 @ 13:38:09
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Monica Hansen

Världens bästa Torsten, dina bilder är underbara!

2009-10-21 @ 18:02:52
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Sara

TUR att Elsa har en sån fin coach som du! :)

2009-10-29 @ 11:28:49
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0