Diplomerad i vardagslydnad....vov,vov!!!



                                                Morsning korsning!



Nyss hemkommen med ett diplom i min mun...:) Matte har inte varit så duktig idag, nä hon har tappat humöret igen.....Hon säger att hon blir vansinnig på mitt gafflande där borta och att hon inte kan höra nåt av vad som sägs! Det kan jag väl i och för sej förstå....men det kanske är så att de andra hundarna hellre vill höra vad JAG säger, vi skiter väl i dom tvåbenta, jaaa det gör vi!!! Sen tycker jag faktiskt att hon ska vara nöjd över att jag klarar övningarna och inte haka upp sej på petitesser....

Igår var ju bloggen seg som f-n, får väl se hur den funkar ikväll....Jag visar bilder från igår då jag och Yrsa fick oss en härlig timme på stranden...





        
                       ...klockan är 15.30, solen står ganska lågt
                               och det är is i kanterna....





         
                       ...Yrsa plaskar lite förvirrat i den tunna isen....





            
                           ...vi dricker lite där det inte är nån is...





          
                         ...öhh, du jag har faktiskt dusch hemma...





        
                             ...vi har ju så himla mysigt ihop...





         
                            ...närkontakt är min takt...





         
                                 ...härlig eftermiddagssol...





                         
                                            ...den sjunker snabbt...





          
                                         ...snart försvinner den...





         
                           ...vågorna rullar oförtrutet vidare...





          
                            ...och jag är blöt och ganska sandig....





När vi kom hem fick jag sitta ute på bron och vänta (hur kul var det?), sen kom matte ut med en stooor handduk, virade in mej i den och bar mej direkt i duschen!!! Förvånat kunde jag konstatera att halva stranden hade följt med mej hem och den rann ner i avloppet....jag hoppas verkligen att det finns lite sand kvar där ute på Gläntan....

Bloggen mindre seg idag men fortfarande seg....men nu är jag klar så nu får den vara hur seg den vill!!!





                                         SOV GOTT OCH VAKNA TORRT!!!

                                               KRAMAR TORSTEN





                                       
                                          


Kommentarer
Postat av: alla strövelstorpslagottona

GRATTIS din lille plutt till DIPLOMET. Kan du visa oss det? Skit i mattes dåliga humör, ta och pussa henne jättemycket. Annars kan du packa din väska och ta flyget hit. Då ska du se att matte mjuknar och gråter Var är min Torsten.!!! Härliga vinterbilder.

diplompussar

2009-10-22 @ 21:42:34
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

GRATTIS din lille plutt till DIPLOMET. Kan du visa oss det? Skit i mattes dåliga humör, ta och pussa henne jättemycket. Annars kan du packa din väska och ta flyget hit. Då ska du se att matte mjuknar och gråter Var är min Torsten.!!! Härliga vinterbilder.

diplompussar

2009-10-22 @ 21:43:59
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Ja det är då en riktig skitblogg. Våra kommentarer försvann som en måsskit i dimman (ursäkta)

Vi ville säga GRATTIS till våran duktiga Torsten. När får vi se DIPLOMET? Om din matte fortsätter att sura så ta och packa din väska och hoppa på flyget hit. Vi tar hand om dej, då kan du Elliot och Aldo leka. Tänk dom tre musketörerna, bra va?

musketörpussar

2009-10-22 @ 22:30:44
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Hoppsan, nu skäms mamsen, alla kommentarer är där dom ska vara, förlåt

pussar

2009-10-22 @ 22:32:52
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Giah me flock

Haloj Torsten :)

Vilka toppenfina bilder matte sitter och NJUTER!!!

Närkontakt är inte dumt alls ;)

Vad använder din matte för kamera...Nyfiken!!!

Kan ju svara i vår blogg eller maila till oss på [email protected]

Matte vill oxå kunna ta sådanna fina bilder!!!



Får gratta till ditt diplåm!!!



Puss Giah.

Ps.Nu börjar ungarna flyga ur boet ;)

Ds.

2009-10-23 @ 00:14:33
URL: http://www.belgarhuset.com
Postat av: Totti

Suck så romantiskt. Jag vill också springa i solnedgången med en sån sötnos som Yrsa. Matte vill är mest avundsjuk på bilderna! Såna vill hon också kunna ta. speciellt närkontakt-bilden är suverän.

2009-10-23 @ 02:59:06
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Yrsa

TACK för halsbandet Torsten - jag blev vackrare än någonsin. Puss puss/Yrsa

2009-10-23 @ 09:54:18
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Grattis till diplomet!! Du är allt duktig du. Och så är ni så söta, du och Yrsa! :)

2009-10-29 @ 11:30:24
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0