Fredag igen...

                                


Jajamensan, helg igen!!! Känns ju inte helt fel.... Imorgon ska jag bort, husse o matte också, fast vi ska inte på samma ställe! Jag ska tillbringa dagen o natten hos Kerstin (moster) och Bertil, husse o matte ska tillbringa dagen o natten i Skelllefteå med goda vänner....Det ska bli kul att fara bort och få se några andra ansikten en stund! Jag tror att jag kommer att ha roligt faktiskt!

Dagen har varit väldigt grå här, inte så att det regnar men grått....Matte har varit dålig på att fota de här sista dagarna så det blir från i onsdags då jag o Elsa var i skogen och rantade....





       
                    ..kan man tänka, pyttelite snö låg det där...





        
                             ...Elsa blev hur glad som helst....





         
                               ...mot Sherwood-skogen...





      
                               ...Elsa är inte så liten längre...





       
                                       ...inte jag heller...





         
                             ...två ganska stora snyggingar...





            
                              ...psst Torsten, din matte kollar in oss...





        
                            ...hehe, ja, men jag har inte gjort nåt...





        
                         ...tjohoooo, snart är det vinter....





          
                                   ...lite bus måste vi ju ha...





            
                                   ...vi har allt roligt vi...





Nu kommer husse med pizzan......måste skyndamej nu!!!






                                   HA EN BRA HELG!

                                  VI SES PÅ SÖNDAG!

                                   KRAMAR TORSTEN








             


Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Pizza gott( ibland, helst hemma gjord)Du Elsas Stjärtmuskler skulle jag vilja ha, WOW vilken ända:) Förtår om du går igång på henne:)



Ha det så jätte kul i helgen!

2009-10-23 @ 18:05:37
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilka härliga vinterbilder

2009-10-23 @ 22:17:41
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Vilken snygging du har att leka med, oj oj oj.

Hoppas du får det kul och blir väl omhändertagen = mycket gottis.

posehelg och pussar

2009-10-23 @ 23:44:12
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Totti

Snö och sol?! Jösses, här är det så mörkt att man behöver blixt mitt på dan.

Du är störtskön, vet du det? Klart att Elsa gillar en så skönlockig kille. Ha en trevlig helg!

2009-10-24 @ 00:57:07
Postat av: Monica Hansen

Elsa är så fin! Undrar hur en korsning skulle bli?

2009-10-24 @ 08:56:40
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: sinna

Ni är ett riktigt snygg par tycker jag :-)) Hoppas att att du har det trevligt i helgen!! Ja matten och hussen med så klart

Kram sinna

2009-10-24 @ 12:26:17
URL: http://drevteamets.wordpress.com
Postat av: Ullis & Blue

Hallåj!



Upptäckte precis att ni tassat in i våran blogg (har visst inte fixat så att jag får meddelande när någon skriver i den...) Nåväl, vi vill passa på att önska er en trevlig helg!

2009-10-24 @ 12:55:23
URL: http://www.blueberryboy.se
Postat av: Ruff

Men harni fått lite snö? Vill OXÅ! Hoppas du får de trevligt på din lilla mini semester från Husse och matte och grattis till de fina diplompet!!

2009-10-24 @ 22:14:05
URL: http://livetmedruff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0