Hemma igen...



                         



Då har jag alltså sovit borta själv för första gången....Jo, det gick jättebra, har inte saknat matte o husse en sekund!!! Jag har sprungit ute och busat bl. a med en golden som heter Basse, vi jagade runt som dårar!!! Sen kom två äldre collie-killar (som också sovit över), fast de är så gamla att dom orkar inte busa med en alert kille som mej.....men det gjorde inget, det var trevlig med sällskap bara! Egentligen skulle ju jag ha haft kameran med mej, men den låg snyggt nerpackad i mattes väska och åkte med dom till Skellefteå.....Ja, så det blir deras bilder vi får se, trist va???





           
                           ...fast här var jag med, det är precis innan vi åkte
                                  och som ni ser hade det kommit snöööö!!!...





           
                        ...så här mycket var klockan när de checkade in
                           på hotellet, ca 1/2 ttimme efter att de lämnat av mej....






        
                         ...strax därpå fick matte det här sms'et...
                            (kolla tiden...hihihi, jo jag körde hårt)





          
                            ...ja, här är dom alla mina kompisar...





        
                       ...de skulle gå och fika, tror ni de satt ute.....





         
                      ...jag tycker att det är extremt orättvist att
                                       inte jag fick komma med....




          
                                           ...ajabaja matte.....





         
                      ...har man sett....visste inte att jag var så 
                                         populär i Skelleftå.....





         
                 ...matte tyckte absolut att Anitas stövlar var snygga....





             
                        ...sen var dom på hockey....Skellefteå-Modo....





        
                 ...så här glad var min bästis Anita när Skellefteå
                                       vann med 3-0....





       
                           ...min snygga husse på restaurang....





        
                 ...tror dom var hungriga och kanske lite törstiga....





        
                         ...fast matte o Karina verkade ha roligt....





       
                                  ...mat o dryck är på plats...
                        (matte har ju uppenbarligen tjyvsmakat)






Jag tycker att det är jättetrist att inte JAG är med på bilderna, fast matte hävdar bestämt att det kan vara kul att se nåt annat också.....vaddå nåt annat??? Det är ju min blogg!!!

Iallafall är jag en rätt så trött jycke och jag har tillbringat hela eftermiddagen i soffan....





        
                                     ...i horisontellt läge....





           
                                                   ...zzzzz....





                                              HEJ DÅ, ALLA!!!
 

                                           KRAMAR TORSTEN
                                 







Kommentarer
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Så trevligt människorna verkade ha då. God mat och dricka och härligt sällskap, jo vi tackar. Härligt att du också är nöjd med din helg. Kuligt att ha någon att leka med, och att din snö äntligen har kommit.

snöpussar

2009-10-25 @ 22:18:18
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

SNÖÖÖÖ??? Ja tänk om det kunde vara det istället för tråkregn som här!!

Så mysigt din matte och husse haft det....Men dig verkar det ju inte gå någon nöd på heller;) Ja stövlarna var dö läckra VILL HAAAAA!!



Näää nu till kojs.

Sov sött lille kille!

2009-10-25 @ 23:41:53
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Totti

Så bra att de klarat sig utan dig. Det är viktigt att de får ta eget ansvar ibland, utan att du vakar över dem. Det är då de växer som människor, som det heter (kolla med måttbandet för säkerhets skull).

Och du verkar också haft det trevligt!

2009-10-26 @ 01:10:31
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Monica Hansen

Röda skinnstövlar var snyggt! Borta bra men hemma bäst, eller hur Torsten:)

2009-10-26 @ 07:52:29
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Ville

Tjenare gull killen! Det är väl kul att matte och husse får roa sig lite, men faslig tråkig match dom varit på (MoDo-it som jag är)

Jag är så avundsjuk på dig som får springa runt i snö..igår drog jag runt matte på en lååååååång promenad runt Delsjöarna c.a 1,5 mil, gissa om hon var trött sen (dessutom regnade det)

Vi hörs snart igen

Kramizar

2009-10-26 @ 08:45:50
URL: http://marno.bloggagratis.se
Postat av: Ruff

Om du var sådär trött igår lär du haft en väldigt bra borta vistelse? :) Bättre o tänka att du inte behöver en massa fika,hockey,hotell övernattning för o ha roligt! Att bara vara är toppen! speciellt om de finns snööööö

2009-10-26 @ 10:28:29
URL: http://www.livetmedruff.blogspot.com
Postat av: laurence

liver är inte rättvis Torsten, men du verkar ha haft det super bra ändå. Snö, oj då är det redan dags?

2009-10-26 @ 22:41:16
URL: http://saphira.bloggagratis.se/
Postat av: Stella och Doris

Nja, lite mer bilder på världens snyggaste prins vill vi ju se :-)

Kul att se att din matte o husse har roat sig och du verkar ju ha klarat dig ypperligt!

Hoppas du har vilat upp dig i dag!



En hel massa kramar till dig!

2009-10-26 @ 22:41:41
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Tjena brorsan !

kan ju vara ganska skönt att slippa husse och matte ibland ! Visst är dom sen extra gulliga när dom kommer tillbaka,

Voffsing Cesare

2009-10-26 @ 22:48:18
URL: http://lagottocesare.bloggplatsen.se
Postat av: Ressu

Tjenare

Jag hoppas att det tråkiga som hänt snart blir bra igen så att ni alla får må bra och kan ha roligt tillsammans.

Fram för mera bilder på Torsten!

2009-10-28 @ 20:12:33
URL: http://www.ressu.se
Postat av: Sara

Jag tycker det är bra att din husse och matte gjorde någonting bara de två. Mår husse och matte bra, så mår även Torsten bra :)

2009-10-29 @ 11:34:57
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0