Kursdag...




                                  





Torsdag = kursdag! Min och Yrsas matte tog nya tag....Egentligen började det redan onsdags, då fick vi äntligen träffas...jag och min bästa vän Yrsa! Vi var på Gläntan och härjade, dessutom fick vi träna oss att sitta kopplade brevid varandra utan att göra nånting. Det var ju inte så kul minsann, men gick hyfsat! Sen bestämdes det att jag o Yrsa skulle åka tillsammans  till kursen, i samma bil och att vi skulle jobba brevid varandra på planen.....och se det gick alldeles utmärkt det!!! Nån liten ton lämnade väl min strupe, men det var inte mycket....jag har ju sagt hela tiden att jag vill vara med min polare, men ingen har ju brytt sej!!!

Bilderna är från i onsdags när vi var på Gläntan....det är svårt att ta bilder nu för det är ju becksvart ganska tidigt! Ingen snö här vid kusten än, men i förrgår var det snökaos längre in och upp i landet, så det närmar sej! Det är soliga och kalla dagar....mycket vackra!

Kan också meddela att min koppel-träning (anti-drag) faktiskt börjar arta sej....jag får längre och längre minne, även om det slår slint ibland...man är ju inte mer än hund!





         
                      ...jag o Yrsa kände lite försiktigt på vattnet...





        
                                      ...jag luktade på henne...





       
                                    ...och hon luktade på mej....





         
                             ...Yrsa viskade fina saker i mitt öra....





                      
                                    ..det var härligt att ses...





          
                                   ... himlars vad vi sprang...





         
                        ... regnade o blåste hela förmidda'n och
                                         sen såg det ut så här....





         
                   ...behöver väl inte säga hur mysigt vi hade...





        
                                   ...vi sprang i vågorna....





        
                                   ...tjuv-pussades i gräset....





       
                  ...piren vi gick på härom veckan låg under vatten...





             

                                        Det var helt enkelt toppen!!!





          
                                                  ...jag o Yrsa...





Om ni undrar varför bilderna är lite plottriga så beror det på att matte laddat hem ett nytt bildprogram, och nu tycker hon det är så himla roligt att prova en massa olika funktioner att alla kort får sej en omgång.....

Ja, nu är det ju fredag morgon och om man smakar på det ordet så smakar det gott....fredag morgon!

Nu ska jag ut på morgonrundan.....blåsan ligger o trycker!!!





                         










Kommentarer
Postat av: Yrsa

Hälsa din matte att min matte tycker att hon har KANONBILDER! Jättefint! Kram /Yrsa

2009-10-09 @ 09:27:55
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: Monıca Hansen

sıtter pa ınternetcafe ı turkıet och vantar pa bussen tıll flyget och det ska blı skont att komma hem.. har sprınger alla hundar losa och jag har tagıt manga bılder.. hej!

2009-10-09 @ 11:21:26
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Valle Vagabond

Så söta ni är tillsammans!

Jag tycker också att det är kul att vara med en kompis. Bra att det går framåt med koppelträningen, Torsten! Till sist fattar man hur dom menar att man ska göra. Ha en SKÖN helg!!!!

2009-10-09 @ 13:17:05
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Härligt att ha en sån kompis. Vi har bara varandra men det får väl duga. Duktigt att poletten har trillat ner med koppelträningen. Så duktig din matte är med bilderna, jättehäftiga.

Ha en skön helg

pussar

2009-10-09 @ 14:19:31
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Totti

Åh, så romantiska bilder. Den där Yrsa skulle jag inte ha något emot att träffa.

Matte är mest nyfiken på bildprogrammet som din matte laddat hem.

2009-10-10 @ 01:08:46
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0