Torsten den förskräcklige...



                            .....det är jag det!!!


Vet inte riktigt vad jag ska säga....ja, det sket sej på kursen!!! Matte har varit irriterad på mej och hon hotade att spika upp mej nånstans (olaga hot kallas det!!!)...Jag tyckte redan innan vi for ikväll att jag kände mej "på" och riktigt igång, i bilen dit satt jag och skakade för att jag var så ivrig, sen på kursen blev det alldeles för lugnt, vi skulle stå o lyssna och helst vara passiva (fult ord tycker jag)....nä,nä, inte jag inte, det där passiva kan dom stoppa upp nånstans!!! Jag ville arbeta, jobba, leka, busa....jag ville SJUNGA, men vad hade jag för det....jo, en sur matte!!!
Ja, ja mycket ska man vara med om och aldrig är det nån som är riktigt nöjd....

Blev inte mycket bilder heller....bara några från imorse.....





         
                  ...det var iallafall en väldigt vacker morgon,
                                         kylig och med frost i gräset....





          
          
                     ...hm, jag har knappt gnuggat sömnen ur ögonen....





         
                   ...kyrkogården ligger inbäddad i vackra färger
                                                                och frost....





         
                                             ...eller hur....





         
                    ...kom in, matte...Torsten anropar matte....
                            Hur länge ska jag behöva vänta?





Då var det väl bara att bänka sej framför TV'n igen då... ska bli skönt när Idol-uttagningen är klar, blir lite jobbigt när man måste se varje dag (och det måste man)...





         
                      Avslutar med en bild på gårdagens måne....





         
                                   ...okej, TVÅ bilder på månen...




 
                                    MORSNING OCH GOODBYE!!!

                                          KRAMAR TORSTEN





         
                     

Kommentarer
Postat av: Sigge Svamphund

Ja du det är märkligt det där att människor aldrig är nöjda!

Vaddå du var ju taggad och ville visa det, varför då gnälla.

Tycker att det borde startas en kurs för människor så de lär sej att förstå oss.

Postat av: Monica Hansen

Nos:) Ja, här är också frost på gräs och bilar på morgonen nu, så nu rymmer vi till värmen, men kommer sakna dina bilder varje dag, Torsten. Vakta Sverige åt oss nu så vi hittar hem sen igen.. voff!

2009-10-02 @ 08:43:10
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Monica Hansen

P.S Det finns fler kurser, deppa inte för den! Du är ju redan världens bästa Torsten:)

2009-10-02 @ 08:43:58
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Syster Yster Bambina

Hej Broder!

Jag känner igen mig. Min matte tyckte också att jag var jobbig igår. Det är inte lätt när man är fulladdad och vill skälla på allt som rör sig. Matte körde också med en massa olaga hot. Idag ska vi åka till vårt älsklingsställe på Österlen där vi ska fira födelsedagen på söndag. Jag hoppas att det serveras räkor då. Grattis på 1-årsdagen från mig och mammi. Slafspussar från Bambina och mamma Milla

2009-10-02 @ 09:31:54
Postat av: Ruff

ja sjunga är jag inte så bra på, men prata vill jag göra hela tiden. Ibland verkar det inte som om matte ser allt roligt som jag gör så måste ju tala om de. men som sagt, då blir människorna bara sura o vill att man ska va tyst.

2009-10-02 @ 09:52:25
URL: http://livetmedruff.blogspot.com
Postat av: Bella & Smilla

En blivande Pavarotti, synd att ingen förstår din sångtalang. Någon måste ju ta ansvar och liva upp stämningen när det blir för lugnt.

2009-10-02 @ 16:03:26
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: Karran

Ja du Torsten, ryktena går om gårdagen. Ny torsdag nästa vecka och nya möjligheter. En trevlig helg önskar vi er. Kramar Karran

2009-10-02 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0