Elsa o jag....



                              


Idag kom Elsa o My hit på förmidda'n och höll mej sällskap! Jag och Elsa vi har blivit riktiga polare, fastän jag är typ "morbror" åt henne...men vi har så in i bängen roligt! Matte brukar bli lite sur ibland för hon tycker att vi river huset, men det gör vi ju inte...vi bara har kul ju!!!
Sen när matte kom hem på lunch for vi alla ut i skogen....guuud vad vi sprang....





        
                                   ...vädret var vackert ....





        
                     ...första gången för Elsa i den här skogen,
                            så medan hon kollade runt, pinkade jag runt....





          
                                   ...jäklars vad vi sprang...





         
                                    ...fram och tillbaka....
                              hur många gånger som helst





         
                              ...gjorde som jag brukar....
                                    pinka in reviret :))





        
                    Elsa har blivit så ruggigt snabb...svår att fånga!!!





        
                      ...fast jag tror nog att jag sprang både
                                       längre och fortare...





        
                                       ...krockelibangbang...





        
                          ....kom igen Elsa, vi drar en repa till...





         
                       ...flås, flås...tungan börjar kännas både
                                       lång, torr o tung....





        
                                ...för att inte tala om Elsas....





         
                  ...träffade på en jättesöt tjej, glömde att fråga
                                             vad hon hette...





        
                   Tooorsteeeen....var är du??? Vi ska hem nu...





        
                                     ...ok, jag kommer...





Trött o törstig kom jag hem, fick en skön vila sen ända tills husse kom hem från jobbet!
Nu väntar jag förståss på Idol och jag tänker ju hålla en tass för Patrik som tävlar idag...Han är jätteduktig, återstår att se vad svenska folket tycker!
Imorgonkväll är det kurs igen....det blir roligt, har ju vilat stämbanden nu i två veckor så dom känns fräscha inför morgondagen!!!



 

                                  SEE YOU IN A WHILE, CROCODILE!!!





                                              


                                              KRAMAR TORSTEN






Kommentarer
Postat av: Yrsa

Imorgon kommer husse till kursen med mig för matte är sjuk - men det ska nog gå bra det brukar till och med gå bättre med husse. Puss Yrsa

2009-09-30 @ 19:48:15
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: Sinna

Elsa verkar vara en kul prick!! Härliga bilder på er "in action" :-) kram Sinna

2009-09-30 @ 19:59:59
URL: http://drevteamets.se
Postat av: Zandra

Så himla söta! Och Torsten var ju det coolaste namnet :)

2009-10-01 @ 08:00:39
URL: http://www.zandrajonsson.blogspot.com
Postat av: Ruff

Ja oj så Elsa har vuxit :) Kul att ni kommer så bra överens. Nej fattar inte de där med bus inomhus. Får aldrig busa med Razzel inne, faster säger att vi bara välter och förstör allt med våra stora klumpiga kroppar och svansar som far.

2009-10-01 @ 10:55:17
URL: http://livetmedruff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0