En rolig, ansträngande dag...

                                                            



                                                      TJENARE!!!  





Imorse vaknade jag intet ont anande...trodde det skulle bli en vanlig dag....meeen det var det inte!
Visade sej att husse o matte var lediga båda två, det brukar betyda att det INTE är en vanlig dag!
Efter att matte varit iväg på fotvård och jag o husse varit iväg o köpt en fåtölj, skulle vi iväg med bilen....






          
                                                 YEAH MAN!!!
                                    (mitt absoluta favvis-ställe)





         
                                        Nice, att vara här igen...





         
                                     ...hallå, kommer ni...





         
                                         ...jag ser havet....
                                   Tror nog att jag måste i....





         
                                              ROCK'N'ROLL !!!





         
                                        ...the flying lagotto...





         
                                    ...flyger fram över vattnet...





         
                      ...ni ser väl vilken fin pinne/käpp jag hittat....





         
                         Inte konstigt att vi älskar detta ställe....





         
                                    ...vågor mot stranden...





         
                                            ...kluck, kluck...





         
                                            Torped-Torsten!





         
                                        ...stor och vacker....





         
                             ...flyger fram med sin fina pinne...





         
                     ...vi kommer fram till den ytterst pinade piren....






         
                                    ...måste få ett besök...   





         
                                ...jag o husse går hela vägen ut....





         
                                  ...två snyggingar i änden...





         
                               ...tur att det finns sjömärken så man
                                                hittar iland....





         
         
                       ...försökte febrilt gömma pinnen för husse...





         
                      ...neeej sablar också, tror han sett mej...





          
                                   ...samma visa varje gång....





         
                          ...han kan väl leta reda på egna pinnar ...





         
                                     ...det är ändå jag som vinner i
                                                           slutänden....






Så for vi hem, jag var väldigt blöt och  väldigt sandig! Hann vila en liten stund innan det ringde på dörren....





         
                            Tyson, my man, kom förbi en snabbis...





         
                               ...han fick leka med min boll...





         
                                ...jag väntade på balkongen...






Som sagt...de var förbi en snabbis! När dom for ringde mattes telefon, det var Sara som undrade om vi ville komma ut en sväng med dom.....Jahapp, bara klä på sej kopplet och hoppa in i bilen igen...





         
                   Ville bara visa att jag kunde lyfta på benet....
                            kunde ju inte det sist vi träffades!
                                  (var visst ett tag sen)





         
                             Kom igen Zlatan....kom o ta mej!!!





         
                                   ...jaaa, du är snart ikapp...





         
                                      ...du kan inte ta mej...





        
                                 ..ooops bäst jag passar mej...
                             (ser ut som om han jagar ett litet lamm)





        
                            Zlatan ville lära mej pardans...





         
                               ...men jag hajja inte riktigt...





        
                              ...kändes typ, lite omodernt....





         
                              ...så jag gav honom en kram istället....





         
           Sen hände det nåt...vi sprang iväg och jag kom tillbaka så här...





         
                           ...fick ny energi med mina svarta sockor....




          
          
                                              ...killikilli....






        
                                ...fick lite närhet hos Sara....
                                 (fastän jag var så skitig)





         
                        Zlatan har en väääldigt lååång tunga....





         
                                ...vaddå...skitig...JAG???...





         
                            ...två grabbar med långa tungor....





         
                                Jag gillar Zlatan jättemycket...
                                             han är snäll!!!





         
                  ...här är jag lite sur faktiskt....tycker att det är ett
                               jäkla tjat om hur skitig jag är...






Som ni kanske förstår fick jag kliva in i "tvätteriet" när jag kom hem.....bilen stank visst illa också, dom är så himla känsliga di tvåbenta....
Nåja, slutet gott allting gott....Den snälla jägaren Lasse som husse jobbar med har varit och lämnat älgben till mej och nu ska jag få hugga tänderna i ett!! Dessutom kan jag samtidigt njuta av Idol!





                                         SEE YOU LATER ALLIGATOR!





         
 




    


Kommentarer
Postat av: Zlatan

Detta måste vi göra om, polarn! :)

2009-09-23 @ 21:21:27
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sinna

Vaa fick du tvätta dig?? Konstiga mäniskor du bor hos. Du som jobbat så hårt ;-) Zlatan verkar vara en kul kille, han kanske inte är helt lätt att dribbla bort heller ;-) Tur att du är snabb :-)

Måste också säga att jag älskar dina badbilder. Helt suveräna :-)

Kram Sinna

2009-09-23 @ 21:42:48
URL: http://drevteamets.se
Postat av: saphira

så kul du har haft idag, din matte är verkligen snabb med kameran.

2009-09-23 @ 22:08:43
URL: http://saphira.bloggagratis.se/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Som vi skfrattar varje dag åt dina upptåg. Tänk att du kan flyga!!! Den första flygande Lagotton vi vet. Mamsen gnäller och säger: Varför åkte vi hem. Ja, säg det

pussar

2009-09-23 @ 22:26:30
URL: http://lagottoflickorna
Postat av: Bengta, Bella & Smilla

Ja här får man sig ett härligt skratt åt dina påhitt. Torsten lammet och en Zorro vargen, ni får nog se upp så ni inte hamnar i tidningen

"Varg jag litet sött vitt lamm i Piteå" den rubriken vore något, fniss.

När man tittar på sista bilden så undrar man om du inte har tittat för mycket i Stella's blogg.

Idag har vi kalasat på pannkakstårta med massor med korv, det du gick inte av för hackor, mums!

2009-09-23 @ 22:56:39
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: kulan

Yes,now whe talking Torsten.. äntligen får vi se dig riktigt skitig. Jag todde att det inte fanns en enda spagrop i Norr men nu har du hittat en. Tur att du har havet av skölja av dig i.Härliga bilder som vanligt. Lite avis är jag på dig som känner Zlatan..lyckos dig. :-)

Pussar kulan

2009-09-24 @ 00:01:23
URL: http://www.sykulan.se
Postat av: Totti

Wow, Torped-Torsten, vilka härliga bilder. Och jag gillar din förvandling från vitt lamm till svart får.

2009-09-24 @ 03:06:51
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Bengta, Bella & Smilla

Sorry! var visst lite trötta har kallat Zlatan för Zorro i våran kommentar men det börjar ju i alla fall på Z.

2009-09-24 @ 07:26:58
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: MonicaHansen

Skitig och vacker skrattar



Vilken energi och fart du har!

Postat av: Zlatan

Åh, vad lyxigt. För mig blev det inget bad. Vi fick besök av min kompis Kajsas familj, och de stannade till ca 21, och sen var det ingen som hade lust at börja bada mig då. Det får nog bli till helgen! :)



Kramis till er

2009-09-24 @ 08:19:17
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Stella

Jösses så snygg du är med svarta sockor, finns inget bättre än en skitig Lagotto, synd bara att det ska tvättas bort så fort man kommer hem!



Puss o kram hela dan

2009-09-24 @ 11:12:38
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Helloooooo!!!



Ser att du haft fullt upp;) Här har det varit SKITIGA hundar idag oxå!!

Skickar en stooooor blöt puss till dig och en kram till dina 2bentingar!

2009-09-24 @ 14:11:25
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0