Ho,ho,ho.....idag var jag nära duktig....




                              Halloj!




    Kurs idag....har jag sparat stämbanden eller har jag inte...??? Jag la iallafall bort höga C, körde
    lite mörkare toner idag + lite annat snack....Jag var duktig!!! Inte alls som förra gången och
    definitivt inte som igår....då hade jag spottat på alla rutorna i bilen, typ på insidan....När matte
    satte sej i bilen trodde hon att det hade regnat (trots klarblå himmel), men upptäckte att det var
    på insidan....fanns ju bara jag i bilen så.....NÅ, idag var det alltså kurs igen och jag tyckte att jag
    fixade det bra....matte var ju nöjd. jag gjorde som jag blev tillsagd! Ibland blev det lite tyst och
    då tyckte jag att jag skulle fixa stämningen lite....trist när det blir tryckt och lite tyst liksom....
    Jag kan göra det här...jag är inte rädd!!!
    Blev ju inga bilder...men nästa gång ska husse med och hålla i kameran (sa han då)....
    Däremot fick matte en liten överraskning när vi kom hem....det tycker jag hon var värd, för hon
    har hållit sej lugn o sansad idag (det går framåt...)











                           
                                                            ....ljusen var tända....











                          
                                                         ...maten var serverad...
                               (det var tur det för  matte hade tänkt käka upp min
                                        blodpudding...jag hörde ju hur hennes mage tjöt)










                          
                                                                ...mera ljus...











                        
                                          ..."åsså" största ljuset, Tiggar-Torsten....











     Ja, matte blev mätt onöjd o glad!!! Det tackar vi husse för....(undra på att matte är lite kär i
     honom...)
     Nu har jag sett heeeela idol, utan att somna och jag tror att jag gillar han, Anders Bagge bäst!
    











                                                 GO'NATT ALLHOPEN!


                                                   KRAM TORSTEN











                 


Kommentarer
Postat av: kulan

Åhhh Torsten... det största ljuset är ju duuuu. Vad duktig du är. Sen är det helt rätt att klara strupen ibland, jag är oxå rädd när det blir för tyst:-)

HA en mysig kväll med alla tända ljus

kram

kulan

2009-09-10 @ 21:48:42
URL: http://www.sykulan.se
Postat av: Birgitta & Lizzie

Tjaba Torsten !

Du vet väl att nära inte skjuter någon hare alls, så jag tror du kan kan känna dig trygg i att inte ha gått över gränsen och blivit för duktig ;))) !



Apropå den här Baggen du skriver om, så ska ju han dra land och rike runt, så om du har tur kan du nog få testa på både höga C och och dra en och annan vals för honom om han dyker upp i Pite Havsbad eller nåt !?



Tänk om vi får se Torsten på audition !!! Det vore en audition värd namnet !!!



Nosgnugg från en i dag mycket balanserad pricknos alias Lizzie :-))

2009-09-10 @ 22:05:55
URL: http://icelolly.bloggagratis.se/
Postat av: Tim med flock

Du är väl alltid duktig Torsten! Såg himla smaskigt ut!



Matte tackar för kommentaren och undrar om din matte märkte någon skillnad psykist efter att dom kastrerade tiken dom hade? Om hon ändra sig något i energi/beteende eller liknande? Matte är lite nyfiken och klurar eftersom Ina uppvisar lite mer sociala rädslor och vasshet mot ff andra tikar vid skendrätiighet och straxt innan löp och hon funderar på om det skulle bli något bättre genom kastrering eller om det bara är en fråga om att träna mer på sådana situationer.

2009-09-10 @ 22:21:08
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Men det är väl klart som tusan att du är bäst. Man MÅSTE ju säga något när stämningen blir lite för tyst, eller?

pussar

2009-09-10 @ 23:27:05
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Totti

Sjung ut bara! Låt dem höra vem som är bäst på plan! Om det inte går vägen på lydnadsplanen kanske du vår en plats i Idol.

Middagen ser väldigt smaskig ut. Duktig husse du har. Han har kanske också gått kurs?

2009-09-11 @ 00:39:41
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Monica Hansen

Torsten ljushuvud:)

2009-09-12 @ 09:14:18
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0