Inte mycket att förtälja...




  




Inte händer det särskilt mycket inte...
Dagen har inte bjudit på några större överraskningar, förutom att NU är vi färdiga med mina tovor!
Matte har klippt, slitit, borstat, luggat....man kan säga plågat !!!
 Nu är dom borta!
(fast jag vet att det finns nån kvar, men det tänker jag inte tala om)

Sen är det så att nu måste nog matte tänka om med bilderna...hon måste fan ut tidigare och plåta för det är nog så skumt när vi tar våran kvälls-prommis....och när blixten måste igång så blir ju kameran så jäkla seg, med följd att jag har en irriterad matte bakom plåtlådan...
Det måste förhindras!





Då lilla matte var det dags....






...vad säger du om en sväng med bollen???....






...eller ska vi ta "inte nudda mark"....
(jag vinner lätt)






...ibland blir dåliga bilder ganska roliga...
Eller hur?!!






...boll och nästan en klöver i mun....






....äh, kom så går vi...






...ska vi ta skogen, eller....






...piss i gräset o ha det bra...
(har fått höra att det är bättre det, än att pissa på brudarna)






...körde löv-tricket igen...






Men gud vad läskigt!!! Jag blev tvungen att ta på kopplet!!!




Blev ju bråttom hem för klockan började ju närma sej åtta....herreje, om man missar Idol!!!
Idag var det ju riktigt bra, för 2 Pite-pojkar kom ju med till Stockholm....
Så nu blir det att hålla hårt i tassen!!!




HA EN SKÖN KVÄLL!

SOV GOTT O VAKNA TORRT!

KRAMAR TORSTEN










Kommentarer
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Jaha, så ni har tid att titta på Tv ni. Här vet vi inte riktigt vad det är. Men om några veckor återgår allt till det normala, hoppas vi. Du är ju bara så cool.Nu ska vi mata bebbarna

pussar

2009-09-16 @ 22:03:55
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Anna med flock

Låter jobbigt med all tovutredning, är glad jag slipper allt för mkt pälsvård med mina utan att den sköter sig skapligt själv.

2009-09-16 @ 22:19:24
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: Cesare

Brorsan!

Akta dig för saxen ! Jag blev frissad i förra veckan! 1,5 timma på klippbord vad ger du för det ?

Matte tycker att jag är så fult klippt att hon inte vill lägga ut bilder...så watch out !

Nattiskramar justnu trött Cesare som väntar på tidningen 03.00 så jag kan skälla och reta alla grannar!

(fattar ni att jag har fullt upp?)

2009-09-16 @ 23:16:54
URL: http://www.lagottocesare.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Tack för stödet. Det börjar dock kännas ganska bra nu. Det kommer över mig någon gång då och då, men det är hanterbart! :)



Dunderkram till er!

2009-09-17 @ 08:50:07
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Hihihi... vad kul "dåliga bilden" såg ut=) Fast bäst tyckte matte "rumpbilden" på dig bakifrån alltså, hon sa du har så söt rumpa!!??=)

2009-09-17 @ 10:45:16
URL: http://zelda.bloggagratis.se
Postat av: Totti

Nä, det blir inte mycket bilder nu när dagsljuset inte räcker till längre. Men desto mer efterlängtade blir de ju. Och vi längtar alla efter snöhögs-Torsten.

2009-09-17 @ 12:28:17
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Valle Vagabond

Har fattat att sånad där sköckiga killar som du Torsten, har det mycket jobbigare med mattarna när de ska borsta och greja i pälsen på en. För mig går det ju ändå ganska lätt, eftersom det inte fastnar så mycket i min päls och inga tovor kan jag få heller. Men min kompis J. har en härligt krullig päls som jag kan bita tag i när vi leker ... Och i den fastnar det både det ena och det andra. Ha en bra dag nu Torsten och lycka till med allborstning och kamning och annat!

2009-09-17 @ 13:13:39
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0