Sista färden...

 





Jaha, så var den sommaren slut!!!

Onekligen känns det som att det gått väldigt fort...18 maj var jag o husse och hämtade båten,
19 september tog vi upp den.....
Vemodigt, ja...men snart kommer en ny sommar, men först ska vi ha vinter och snö och is!!!

Matte följde inte med, hon skulle på föreläsning med "Ankan" Edoff, hon tyckte den var bra...
"Ankan" är domare på utställningen jag ska på imorgon (by the way)

Igår blev jag klippt....och man kan ju säga mycket om det...matte tyckte jag blev ful !!!
Fattar ni hur det känns???
Fast matte tycker jag ser bättre ut idag...jag tycker att jag ALLTID ser bra ut , så jag fattar inte vad hon snackar om...







Jag o husse lämnar hamnen....

Jag känner mej lite lessen över att matte står kvar på bryggan !






...vill ju att  hon ska vara med...






Försökte använda öronen som vingar...
men det ville sej inte riktigt!!!






...mötte iallafall en väldigt fin segelbåt...






...körde förbi "våran"strand"...
nu ligger den folktom!






...slängde längtansfulla blickar o ropade "I'll be back"...






När vi kom fram till Hattudden slängde jag mej i vattnet,
sen letade jag fram en pinne...






Jag kan inte fatta att matte tycker att jag är ful....
Kan ni??!!!






Husse slängde ut en handfull godis i gräset...
mest för att jag inte skulle vara ivägen...






...hips,vips var båten uppe och under presenning...
nu måste jag vänta till våren för att se vår fina båt igen...






Vivianne var min allra bästa vän idag...
hon bjöd mej på sockerkaka och kastade mycket boll ...
(men säg inget till matte)






"Farfar" han var sååå glad att jag kom o hälsa på...






...han tyckte jag skulle komma oftare hit till hans stuga...






Jag svarade att det gör jag mer än gärna...





Nu är jag hemma igen och "dom" har ätit god mat...jag fick mina vanliga kulor jag....men jag är inte bitter...Jag får ju iallafall mat!!!!


Imorgon väntar utställning, visserligen inofficiell, men man ska väl göra sitt bästa ändå...

Önska mej lycka till...




HA EN BRA KVÄLL!!!

KRAMAR TORSTEN





Kommentarer
Postat av: Stella

Nej inte e du ful inte!! Naturligtvis önskar jag dig lycka till, men för mig spelar inte ditt resultat någon roll, du är min finaste prins oavsett vad dommaren säger!!



Break a leg (eller inte)

Kramar

2009-09-19 @ 20:15:56
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Sigge Svamphund

Jag håller självklart tassarna för dej i morgon!

Du kommer ju att sopa banan med den andra självklart!

Postat av: Totti

Du är inte ful, utan manligt kortklippt och välrakad. Jag gillar speciellt dina öron, små och behändiga, lätta att flaxa med. Matte har också klippt mina öron den här veckan. Fasligt vad mycket päls det kan växa på ett par öronlappar. Och fasligt vad det kliar när de är klippta. Jag tror det är en massa småhår som letar sig in i hörselgången och irriterar. Men då har man alltid något att skylla på när man inte har tid att komma på en gång när tvåbeningarna ropar. Lycka till på utställningen. Och klagar domaren på ditt bett så vet du vad du ska göra - demonstrera hur bra det går att hugga till.

2009-09-19 @ 21:22:59
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Yrsa

Du är ju snyggaste killen i världen Torsten. Lycka till morgon puss /Yrsa

2009-09-19 @ 22:13:18
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: MonicaHansen

Nej, Torsten, du är inte alls ful, du är jättefin! Särskilt när öronen står rätt ut:)

2009-09-20 @ 08:51:51
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Sara

Men Torsten, du är ju dundersöt!! :)



STORT lycka till idag, håller tummarna för dig!



Kramis

2009-09-20 @ 11:20:33
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0