Ben är gott!



                                                       Hej!


Igår var vi lediga! Jätteskönt var det! My o Elsa kom hit redan på förmiddagen, vi gick dom till mötes och jag o Elsa fick rasa av oss en stund vid kanalen. Sen for matte o My iväg och köpte plantor och annat onödigt....dom blev borta ganska så länge.....
Jag o Elsa hade det ganska trevligt, vi låg o snackade i soffan under tiden och kom fram till att hon o jag faktiskt är 'bästisar'! Det är ju en trevlig upptäckt, att ha en bästis som man kan snacka om allt med...:)






                   ...matte blev världens bästa matte också...

                        jag o Elsa fick varsitt jättegott ben






                            ...gnag, gnag....smaskelismask...





                 


                                 

                            ...det är inte bara jag som är galen i bollar...

      medan jag gnagde på mitt ben, gömde Elsa sitt och lekte i en rasande fart






              ...när husse kommit hem, ville jag vila på hans mage...






              ...man blir så trött av ben och energiska 'Elsor'...





                                               HA EN BRA DAG!

                                             KRAMAR TORSTEN





                 






Kommentarer
Postat av: Bella & Smilla

Vila på husse mage, ben och bästisar ja vad mer kan man behöva.

2010-06-10 @ 08:15:51
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: Rudi

Men vad är det för mastodontben ni fått?!?! Sånt har jag aldrig sett förr! Din bästis är väldigt söt och sportig tycker jag. Såna ska de va, tjejerna. Bra gjort att ha fyndat henne!

2010-06-10 @ 12:41:32
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Carina

Vad mysigt att ligga och sova på husses mage, världens bästa huvudkudde :-) Vilka smaskiga jätteben ni fick, de hade nog Tyson och Enzo oxå gillat.



Jag är ute rätt mycket i skogen nu men det är bara för det är nytt för mig, jag kommer säkert att lugna ner mig om ett tag hihi ha det gott, kram

2010-06-10 @ 16:35:59
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Sessorna & Harry

Hej Torsten! Får vi komma in och hälsa på? Jädrans vad vi har längtat efter dig. Men du förstår...matte har inte haft tid att hjälpa oss med bloggen. Men nu är vi här. Och du.....vi är på Österlen. Och i går kväll så träffade Harry sina kusiner Göte och Jalle för första gången. Blev du avis? Ja vi förstår det, Göte är ju liksom din polare. Men du....kan ni inte sätta er i den röda fina bilen och komma ner. Jaaa gör det. Vi syns

2010-06-10 @ 18:25:54
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Postat av: Sara

Men att hon är, skitsöt!! Men hon är också en liten hare. Gissa om hon tyckte Z var läskig :D

Stort tack, förkylningen verkar ha blivit värre, men jobbet går bra. Jag är SÅ nöjd! :)

2010-06-10 @ 18:49:58
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Rosenvante

Detta inlägg får inte Ines läsa tyvärr, så nu tjuvbloggar jag.

Hon vet nämligen inte vad ben är, men boll vet hon vad det är.

Hon får komma o kolla nästa inlägg i stället.

Mysigt du har det Torsten.

Hälsar

Ines matte

2010-06-10 @ 19:05:38
Postat av: Wille

Ja det där var ett jätteben det ! Att Elsa är söt, det vet du ju redan att jag tycker, men bilderna på henne med fart i dem får henne ännu sötare. Vilken himla tur att ha en sådan kompis. Här regnar dte idag, men jag hoppas du har lite sol och fint väder hos dig.

2010-06-11 @ 09:21:31
URL: http://willebus.bloggagratis.se
Postat av: Yrsa

Jag tycker ALLA dina sånger är så vackra - men kanske O sole Mio skulle passa haha. Jag tror vi kommer och hälsar på dig snart - kanske på söndag säger matte för morfar fyller 82 år på söndag och då ska vi dit och då är vi ju nästan hos dig - men vi ringer och kollar så ni är hemma - antar att det blir sen eftermiddag eller nåt sånt. /Yrsa

2010-06-11 @ 09:44:38
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: Petra

Jo, det kan gå illa för matte med myggen. Hon är allergisk.........Som tur var är det jättelite här nu så hon är ganska glad. Men jag ska nog se till att vi kommer när alla mygg o knott har försvunnit hos er och då har jag massor att ta igen som jag har missat.

2010-06-23 @ 16:16:06
URL: http://aileenonisse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0