Ute doftar det sommar...



                                                 Tjillevippen!




Idag har det varit SOL och jättefint!!! Det roligaste av allt är att min älskade husse varit hemma med mej heeela dagen....han har ryggskott!!! Den enes olycka, den andres lycka! Han har visserligen inte varit så lekfull, men inte fan spelar det nån roll...han är ju min husse, jag tycker om honom ändå!

Vi har gått lite långsamma promenader och jag tycker det är helt OK, inte vill jag ju slita o dra i honom så att han blir sämre inte...nä, jag är ju en snäll vovve,,,:)






                              ...ligger under min korkek...






                                ...och luktar på blommornaaaa...






                     ...tusen stålande solar....ja, åtminstonde två...






                              ...är jag nöjd, eller är jag jättenöjd...





Vi gick förbi tennisplanen...ni vet, där jag brukar fynda alla mina nya fina gröna bollar...Men inte fan var det någon som hade tappat någon boll utanför planen...






               ...
fick hålla tillgodo med en liten kvist som låg o skräpade...






                        ...försökte tänka på nåt gott när jag högg i...






                                 ...men jag vet inte jag,,,






                         ...smakade det nåt över huvud taget...






                              ...tvi vale, något beskt var det nog...






                    ...sniff,sniff...är det nån jäkel som har pissat på den...






                               ...va, matte...ÄR det det...






                               ...men hallå...vad är det där borta...






                                    ...är det nåt gotteligottgott...

                               kanske nåt bättre än pissiga kvistar






                      ...
TACK som fan...en god gotta som rensade munnen...





Medan jag har bloggat här så ringde telefonen och matte försvann en lååång, jättelååång stund....Det var min gamla mams Pia som ringde och jo, jag hörde hennes sköna stämma (fick en jääävulsk längtan till mitt barndomshem och min gamla koja som alla valpar härjar med)...
Nu jäklar Pia, nu ska vi fixa din löjrom!!!!

Jamen, då är jag nog klar för idag, dags att natta hussen och hans onda rygg....kanske lite välgörande tasspåläggning och en söt go'nattpuss....DET kan göra vem som helst frisk!!!





                                                 HA DET GOTT!

                                               KRAMAR TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Ta hand om husse (och matte också för den delen). /Yrsa

2010-05-27 @ 22:51:02
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: Petra

Tja Prinsen!

I dag har du blivit kändis i Tyresö.

Någon frågade henne om hundraser som inte fäller. Då visade hon en bild på dig när du lirar boll med Zlatan och de tyckte du var ursnygg. De bestämde sig genast för att skaffa en Torstenkopia nästa gång de skulle skaffa hund.

Undrar varför hon inte visade bilder på mig?

/Nisse

2010-05-27 @ 23:39:59
URL: http://aileenonisse.bloggagratis.se
Postat av: strövelstorpslagottona

Trodde du ville prata med mej i telefonen, men du hade väl annat för dej. Bra att du ordnar riktig Piterom till din mamsing. Söt är du så hjärtat går sönder. Nu är det bara så att ni måste komma till oss i sommar. Säg till din husse och matte det. Då ska vi ha en träff med alla dina bloggkompisar, lita på det.

pussar

2010-05-28 @ 00:33:10
URL: http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se
Postat av: Carina

Vad tråkigt för husse att han har ont i ryggen men det är ju klart skönt för dig att ha sällskap :-) den där kvisten såg inte rolig ut att tugga på, blä du hittar säkert bättre nästa gång. ha en bra dag killen, kram

2010-05-28 @ 05:48:05
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Ines

Undrar om det smittar över bloggarna. Först var de dina förkylda och nu är min matte förkyld, så fick matte ont i ryggen och nu har din husse det också......matte undrar om han har för korta muskler också som de säger att hon har, då är det böj och tänj som gäller låååååååååång tid framöver. Men det är bra att du är snäll och inte drar i kopplet när du är ute med husse nu. Värme är också bra så ni kan väl krypa ihop nära och gosa lite också.

Ha en skön helg.

Kram från Ines

2010-05-28 @ 07:00:19
Postat av: Stella och Doris

Pissiga grenar är ju inget vidare, inte ryggskott heller för den delen, hoppas att din husse snart är bra!!



Vi håller med Pia, ta er söderut, varför inte till Borås?? Utmärkt stad med många snygga tjejer och en husse som älskar att laga mat till långväga gäster!!



Ha en riktigt trevlig helg!!!

2010-05-28 @ 07:45:37
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Hej och hååå så fint ni har det!! Löjrom pratade Assar om igår hans favvo!Kvistar med piss på är väl inget gott?? Blääää...

Ha det gott!!

2010-05-28 @ 13:58:33
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Becca

Tråkigt för husse att han har ryggskott men lite bra är det ju för dig Torsten! Då får du ju ha han hemma! :D

2010-05-28 @ 16:43:32
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Göte von Fornborgen

Tjena Torsten!!!

Jädrans vilken skräck att tugga på en inpinkad pinne. Nä tacka vet jag hästskit. Tusan nu måste jag jaga rätt på ungen. Ingen rast, ingen ro. Phu!!! Jalle vänta.....äh jag tittar in i morrn igen.

Killkram från Göte!!

2010-05-28 @ 17:25:32
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Rudi

Nä, pisspinnar vill vi inte ha, eller hur? Men tennisbana med bollar på vift , det låter desto kuligare! Hoppas hussen rätar ut sig snart.

2010-05-28 @ 18:20:51
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Smilla

Nämen Torsten har du också en korkek det har jag med fast egentligen är det en björk som du kan se. Nej visst sjutton matte har inte lagt ute bilden på bloggen än det var bara på facebook. Tasspåläggning är nog bra för onda ryggar. Hoppas matte orkar blogga ikväll men hon väntar så länge och helt plötsligt snarkar hon framför tv. Puss

2010-05-28 @ 19:08:06
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: Ressu

Härlige, snygge, skojige Torsten!

Nu har jag kollat igenom dina senaste bloggar och blir jätteglad av vad jag ser. Ja, inte att husse har ont i ryggen förstås - men allt det andra. Du har den effekten på oss.

Och du, glöm inte att det inte är storleken som räknas. Men var rädd om dig. Det finns bara en Torsten som du!

2010-05-28 @ 23:06:52
URL: http://www.ressu.se
Postat av: Totti

Hälsa till hussen att han ska krya på sig raskt, så att han orkar kasta pinnar och bollar till dig. Och köra söderut i sommar så att ni får hälsa på Pia. Det är ju väldigt långt att köra, så stanna gärna till i Kungliga huvudstaden på vägen! Det är ju kungayra här, så det passar ju en prins.

2010-05-28 @ 23:11:29
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Anna med flock

Åh vilka härligt soliga bilder! Du ser ut att njuta :)Hoppas att din husse kryar på sig fort i ryggen, inget skoj att ha ont...



Hoppas du får en fortsatt härlig helg!

2010-05-29 @ 10:41:28
URL: http://timsevimse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0