Full rulle!!!




                                                  Hallåååå!!!






Lördag idag....da'n före da'n före da'n före da'n före doppareda'n!!!! Eller nåt sånt....

Tycker mej ha märkt ett visst misstycke över all snö som jag skickat....För en del är det för mycket och för en del är det för lite. Njaäe, vet inte riktigt hur jag ska göra.... Har inte fått kläm på sluta-snöa-dansen än, men jag ska träna lite mer, så kanske går det att ordna!

Ikväll ska vi ha gäster, och inte vem som helst inte.....Min kära älskade gud-matte kommer hit!!! Fy satan, vad jag längtar!






         
                             ...jamen, ge hit in frisbee nu...





         
                              ...nähä du, jag vill ha den själv...
                                  DEN ÄR MIN, TJYVGUBBE!!!





         
                    ...nanananananaaaa, du kan inte ta mej...





                 

                                         ...fullt ös, medvetslös...




                                

                                          ...varning för snabb...


                                                  
      
                                              RACER-TORSTEN





         
                                            ...okej husse...





         
                                 ...kom då får du låna...





         
                           ...äh, jag kommer till dej istället...
                                     (han blir ju så glad)





         
                                  ...jag tar den, jag tar den...





         
                                ...svanhopp a'la Torrige T...





         
                           ...nu drar jag mot nya äventyr...





         
                                            ...Å NEEEEJ...





         
                               ...i två bitar....buuuhuuuuuu...





         
                          ...var inte sur husse, jag köper en ny...





         
                                       ...va sa du matte...




         
                   ...om jag ska vara tomte istället för bock...
                                Nä,nä....skulle inte tro det...





Hemskt lessen, kompisar, men jag har inte tid mer! Jag har lite att ordna med inför kvällen...





                                            HA DET BÄST IKVÄLL!!!


                                               KRAMAR TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Lizzieonlineagain ...

Självklart lockar underbett fett :-))) Vi verkar ju dessutom ha lite lika läggning du och jag fast nu öste du visst på för mycket när frisbeen gick itu :-(( Alltså om nu frågan skulle var to be or not to be free, så svarar vi nog hellre en fribee mellan tassarna än selleri .. fniss !!



Lots of hugs from your girlfriend who took it piano today :)))

2009-12-19 @ 17:17:19
URL: http://www.lizzieonline.net/
Postat av: Rosenvante

Hoppas, hoppas du får en ny till julklapp. Husses tjurighet kan du strunta i tycker jag. Vi har också lekt lite med min fribee, fast den är i tyg den lilla.

Kanske du ska önska dig en sådan så den inte fryser sönder.

Här är det mycket snö nu och kallt, vilket gör att det är jättekul i snön. Hoppas bara att det inte töar nu bara.

Gillar ditt snöskägg, supersnyggt.

Hälsar

Ines

2009-12-19 @ 17:35:58
URL: http://rosenvante.blogspot.com
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Torsten för tusan!!!

Jag tror att du nu har prickat in rätt dans. Det har slutat snöa. Du e allt en tusan till Torsten. Nu ska jag gå och lägga mig för jag e skitrött. Jag tittar in i morgon istället.

Killkram och sov gott!!!

2009-12-19 @ 22:21:44
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Hur ska du klara dej utan frisbee nu? Du får tigga till dej en ny NU. Det är ju flera dagar tills tomten kommer.

Så avundsjuka vi är att du får träffa din gud-matte.

Vi har bara en tråkmatte just nu, febrig, frossig och värktant är hon. Men vi har nog gosat henne frisk. Det tar bara en dag tills det märks.

Och du, tack för snön, vi gnäller inte, vi vill ha mer!!!!

pussar till er alla och till gud-mor

2009-12-19 @ 23:40:49
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Ressu

Du får allt öva lite till på den där "sluta-snöa-dansen" ..... det har inte slutat snöa här i Haninge ännu. Jag jagar flingor, äter snö och jobbar som en galning med att gräva gångar och tunnlar.

Kanske känner du någon som kan sticka en freesbee. En i ylle för kalla vinterlekar.

Jag hörde en rolig historia om en bock ...

En kille försökte ragga upp en tjej på krogen. Tjejen var inte alls intresserad men gav ändå killen ett tips. Hon sa:" Jag tycker du ska flytta till Gävle"

Killen såg ut som ett? "Jo, där behöver de en bock som ingen tänder på"

Ha det gott!

2009-12-20 @ 00:00:23
URL: http://www.ressu.se
Postat av: Knodden. Myra 6 Tanten

Hej på dig Prinsen!

Vi hittade hit via Ressu, såklart blir man nyfiken när det dyker upp en Prins bara så där...

Äsch - strunt i delad frisbee. Du får säkert en i Guld om bara några dagar, eller åtminstone i silver...Prinsen

psst... dansa inte så mycket så snön försvinner, nu är det ju ett perfekt täcke...

Mys och härlig Jul till dig och de dina!

2009-12-20 @ 00:02:49
URL: http://www.me-knodden.com
Postat av: Stella och Doris

Vilken dag, Luddes Rådis e död, din frisbee är sönder och här har det gått sönder två ljustakar i glas och en tomtejävel, det är väl inte den 13: idag??



Hoppas ni har en trevlig kväll!!

Puss på prinslig nos

2009-12-20 @ 00:21:57
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Lego

Vilket tjusigt svanhopp =)

Du e så jävla cool killen!!!!!!!!!!!!!!

Diggar dig =)

Kram Legolas

2009-12-20 @ 03:08:03
URL: http://www.legolas-ohana.bloggagratis.se
Postat av: Monica Hansen

Men underbara härliga Torsten, du gör oss glada varje dag!

2009-12-20 @ 09:13:28
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Carina

Men tog du isönder frisbeen, den tålde säkert inte kylan. Vilken härlig fart du har och gillade ditt skutt hihi

2009-12-20 @ 10:10:11
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Njae vi tycker allt det är mysigt med "din" snö...folk får väl skotta mer;) Haha jaja här älskar vi snön och kylan...ja sålänge torr kyla så är det toppen!



Gillar ditt svanhopp det får 10 poäng från "hopp juryn" i Linköping! Själv la Primo mest ut "amore" bilder på sig själv igår kväll!

Puss och kram hela lååååånga snöiga dan!

2009-12-20 @ 12:00:52
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

E det LÖRDAG i dag? Fasen, hela dagen har jag trott att det e Söndag. Jag måste genast gå och snacka med matte, hon tror ju också att det e Söndag.

Killkram!!! Vi syns i morrn!!!

2009-12-20 @ 21:36:28
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är ju super på snödans. Matte vill inte att jag ska snödansa eftersom hon inte gillar snö, så jag får nog googla på soldans istället.

Nattis från kalkonmätt Cesare

2009-12-26 @ 19:20:15
URL: http://www.lagottocesare.bloggaplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0