Massage och stretching...



                                                MORSNING!



Söndag och jag har varit på kurs hela dagen....Vi har varit på massage o stretch-kurs, jag o matte! Jo, det gick väl bra....Hade liiiite svårt att slappna av bara, kroppen ville bli tung men i huvudet gick det runt en hel del! Nåja, både jag o matte fick lära oss en hel del och vi hade en jättebra "fröken", mycket engagerad o kunnig, och faktiskt somnade jag en stund medan hon instruerade matte i stretchingens konst....så pass att jag förvirrat tittade mej omkring och undrade vart tusan jag var när jag vaknade till sans....ville bara skrika att jag faktiskt inte alls sovit...jag bara blundade en stund!

Imorse innan vi for var jag o matte ute och såg solen kliva upp....det var så otroligt vackert!!!





         
                            ...här klev solen upp över hustaken...





         
                                  ...det var frost i gräset...





         
                            ...färgmässigt går jag i stil med frosten...





        
                  ...pinkar som vanligt medan jag beundrar solen....





        
                 ...fast jag blev lite bländad, sprang omkring med
                                       solar framför ögonen länge....





         
                               ...dessutom var jag sömnig...





         
                                       ...en sista solbild bara...





          
                                ...sen var det dags att gå hem...





Det blev bara några bilder från kursen....eftersom matte hade händerna fulla av mej....





        
                   Här får Carinas lilla Diva en genomgång av Vivvi,
                                 som var våran "fröken".
                  
(Diva är en mycket söt liten lagotto-flicka, extra söt
                     för hon har underbett som jag...)





          
                                        Hector ser ut att njuta...





         
                   ...så även denna som jag inte minns namnet på...





         
                            Carina pussar på sin söta valp...





Nu kan man ju hoppas att min matte tränar ordentligt på det här och att jag får måååånga sköna stunder, vi kommer att ha en uppföljningskurs senare i vinter, det blir ju jättebra!
Matte är trött och jag är trött....så nu blir det snuselisnus för oss!






                                  HA DET SÅ MYSIPYSIGT I STUGORNA!

                                                  KRAM TORSTEN


Kommentarer
Postat av: Anna med flock

Va roligt med massage och stretchkurs, och himla nyttigt att kunna! Jag har ju fått lära mig en del genom Tims rehabilitering och simning pga hans höft men skulle jättegärna gå mer kurser i det... tycker det är jätteintressant!



Hoppas du njöt ordentligt Torsten när matte masserade, men visst kan det vara svårt att slappna av ibland det tycker Tim också.

2009-10-18 @ 21:37:12
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: Tuna

Hmm, professionell massage! Inte illa. Måste vara något alldeles speciellt. Jag brukar få hemmagjord massage och stretcha alldeles själv och det går det också. Tjingeling!

2009-10-18 @ 21:42:15
URL: http://tuna.bloggagratis.se
Postat av: Tuna

Hmm, professionell massage! Inte illa. Måste vara något alldeles speciellt. Jag brukar få hemmagjord massage och stretcha alldeles själv och det går det också. Tjingeling!

2009-10-18 @ 21:42:41
URL: http://tuna.bloggagratis.se
Postat av: Cesare

Så vackert det är hos dig brorsan ! Jag bara undrar har du varit still hela dan?

Cesare

2009-10-18 @ 21:52:43
URL: http://lagottocesare.bloggplatsen.se
Postat av: Stella

Sicken go helg du haft, korvgrillning, Elsapälsa och massage, ja det är då verkligen aktiviteter som passar en Prins!!



Sov så sött!!

2009-10-18 @ 21:53:09
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Sinna

Mmmm vad fina bilder och mmmm vad skönt med massage :-)

Kram Sinna

2009-10-19 @ 07:34:16
URL: http://drevteamets.wordpress.com
Postat av: Monica Hansen

Diva är ju jättesöt!

2009-10-19 @ 10:17:19
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0