Mysipys-fredag...



                          



Tänker inte orda mycket idag utan bilderna får tala.... Jag o Elsa har varit till Gläntan idag, ett fantastiskt väder och två mycket glada hundar!





         
                         ...det var som en sommardag...





         
                                  ...let's go wild and crazy...






         
                                     ...skönt att sträcka ut...





         
                                         ...vad ska man säga...





         
                                     KOOOM....vi badar!!!





         
                          ...njaaa, måste känna på vattnet först....´





          
                               ...titta Elsa, vilken fin sten...





         
               ...här kommer Torsten Flinkman, tjolahopp, tjolahej,
                                                   tjolahoppsansaaaa.....





         
                            Gör som jag Elsa....ta sats....o hoppa!!!





         
                                    ...vi badar i solglittret...





         
                                  ...hoppsansa Elsa bälsa.....





         
                    ...kom igen nu, sluta tjura...jag skrattade faktiskt
                                            inte åt dej.... (hihihi)





         
                           ...här vilar minsann inga lessamheter....





         
                               ...slår ihop hälarna av lycka...





         
                             Nu kommer jag och taaar dej!!!





         
                            ...kolla Torsten, jag är inte sur längre....





         
                                ...jag  kan inte sluta springa...





         
                                                    GLÄNTAN





         
                 Matte, hjäääälp....säg åt honom att sluta jaga mej!!!





         
                              ...för ljusa, men sköna bilder...





         
                             ...svansen är iallafall på topp...





         
                        ...man blir lite törstig när man springer...





         
                         ...nu kommer du med o BADAR...
                            HÖR DU VAD JAG SÄGER!!!





         
                        ...DU bestämmer inte över mej Torsten....
                                faktiskt min matte som gör...





         
           ...vad är det du SÄGER??? Det är ju jag som är  PRINSEN
                                            och JAG bestämmer....

                                                  Punkt slut





         
                              ...alltså fortsätter jag att jaga....





         
                                  Vad har du hittat Elsa?






         
                            ....nu måste jag allt ta en titt...





         
                        ...men GUD...Elsa har tappat huvudet...





         
                          ...ååå så skönt, hon hittade det igen....





Plågat er igen med mååånga bilder....grejjen är den att det var svårt att välja bilder idag! Av nästan 300 bilder så blev nästan ALLA bra....hur ofta händer det på en skala??!

Nu är det snart dags igen....ja, ni vet vad....just det, Idol!!! Ska bänka mej igen och med spänning se det slutliga final-fältet!



                                     HA EN JÄTTEBRA FREDAGSKVÄLL!!!

                                                KRAMAR TORSTEN





             




Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka härliga bilder. Längtar till sommaren när jag ser dom :-)

2009-10-02 @ 20:40:48
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Cici Lindgren

Om än man är ledsen då man går in på din blogg, så kan man inte låta bli att skratta åt dig. Och kanske din matte också har en del i tokerierna.

Cilla o Helen skickar pussar, vov, vov.

2009-10-02 @ 22:26:17
Postat av: Stella

Underbara bad och "sommarbilder", jag har minsann inte fått bada idag, Doris ska ju ut och stå i morgon så idag fick vi inte skita ner oss, varför ska jag behöva lida??



Ha en underbar helg min Prins

2009-10-02 @ 23:36:04
URL: http://blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Smilla

Vilket toppenställe ser ut som en plats i våran smak. Men till oss behöver du inte visa gaddarna vi badar frivilligt.Vi har inte varit nere vid sjön på länge matte påstår att Bella blir för kall hon får bara bada på sommaren man blir visst klen när man blir äldre.

2009-10-02 @ 23:58:39
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: kulan

Vi vill gärna se 500 bilder Torsten, ingen tröttnar på att titta på dig och Elsa.

Men nu är det nog snart slutbadat eller vad tror du.... tyckte det pratades om snö norröver brrrr.....

pussisar

kulan

2009-10-02 @ 23:59:16
URL: http://www.sykulan.se
Postat av: Anna med flock

Underbara bilder, vilket väder! Den där gläntan verkar vara ett riktigt litet smultronställe!



Ha en skön helg!

2009-10-03 @ 07:57:33
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: Sinna

Åhh så himla avis jag blir!! Tänk att ha så fin miljö att leka och prmmernera i!! Lyllos er :-) TUR att vi får njuta av bilderna i alal fall ;-)

Ha en fortsatt trevlig helg

Kram Sinna

2009-10-03 @ 16:19:01
URL: http://http.//drevteamets.se
Postat av: Tuna

Wow, vilken dag! Och vilken fotograf!!

Snyggt.

2009-10-03 @ 18:47:40
URL: http://tuna.bloggplatsen.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

JAG VILL OXÅ HA EN SÅDAN "GLÄNTA"! Buhuuu buhuuu.....Vackert som i paradiset må jag säga! Ser verkligen ut som sommar och inte october!



Ha det gott i helgen

Kramis!

2009-10-03 @ 23:49:20
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Sara

Såg underbart härligt ut, rena sommarbilderna!! :) Jag var med Zlatan, Kerran, Per & Yrsa till Gläntan igår. Det var helt underbart, ville aldrig att den stunden skulle ta slut! :)



Nu väntar jag bara på en till uppdatering från ditt håll! ;)



KRAAMIS

2009-10-04 @ 13:51:54
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0