Tillbaka!!!



                           



                                              Hello folks!!!


Back on the track....:) Jodå, tänkte få ihop en liten rad idag....vi har inte så mycket bilder men en o annan fick vi ihop! Har ju legat rätt lågt hela veckan och lider lite av en massa överskottsenergi, men jag håller ihop den rätt så bra faktiskt. Matte har tydligen hunnit glömma hur man gör med kameran för bilderna är inte alls bra, men vi får ha lite överseende och hoppas att hon snart kommer ihåg ....

Idag har det varit halv arbetsdag och det är ju skönt för dom som arbetar, helgen blir lite längre då!
Jag har faktiskt fått vara på en låååång tur i skogen med Monkan, Molle, Litzi och Hamlet, mina stora favoriter! Molle var lite småsur på mej idag och jag försökte hela tiden säga : Hallååå Molle, det är ju jag, Torsten! Men jag tror han hade glömt bort hur jag såg ut eller så tyckte han att jag hade blivit för stor eller nåt....Vad vet jag??? Men det ordnade sej till slut, han blev lite gladare sen!





            
                                      Detta är från gårdagen...





               
                        ...blev så himla glad när jag såg att bollen var med....





         





              





            





          
                   ...kom en stor boxerkille, utan nån husse o matte
                                            och hälsade....





        
                                            Idag i skogen!
                     ...den som är vit och hoppar högt....Torrige T!....





         
                  ...dagens bedrift....4 hundar sitter på samma sten.....





Imorgon ska vi äntligen få in den nya ytterdörren....som det längtas här....






                              ....hjärtan till er alla !!!!




                                            KRAMAR TORSTEN


Kommentarer
Postat av: Yrsa

Happy Halloween Torsten. Puss Yrsa

2009-10-30 @ 19:53:48
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Ja, visst är hon söt min lilla pärla!! Hon är min ögonsten! :)



Hoppas allt är bra med er och att ni inte råka ut för alltför mycket bus nu under halloween! ;)



Kramisar

2009-10-30 @ 20:15:01
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilket härligt gäng du hade med dig i skogen idag. Ha en bra helg

2009-10-30 @ 22:05:13
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Cici Lindgren

Jag ser att du har fått din nya sele nu. Kan du inte berätta hur den fungerar, Torsten?

2009-10-30 @ 23:03:26
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Vilket härligt gäng som är samlat. Hur gick det till? Söta som få är ni.

Trevlig helg och pussar till er alla

2009-10-30 @ 23:55:15
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Anonym

yeehaa Torsten is back... vi har saknat dig grabben. Vad kul du har haft idag med många kompisar. Ha en jättego helg

puss

kulan

2009-10-31 @ 00:08:49
Postat av: MonicaHansen

Härligt! Kul gäng på stenen:)

2009-10-31 @ 07:14:51
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Sigge Svamphund

Jag har inte hunnit in här på ett tag så jag märkte aldrig din frånvaro.

Snygga polare du har!

Tänk om jag fick träffa så många samtidigt.

Händer aldrig!!

Postat av: Lizzieonline ...

Tjaba Grabben med stort T !!



Tassar in för att kolla att du hajat att det är bus OCH godis som gäller i helgen ;))))



Nosgnugg och TACK för den mysiga och samtidigt hjärtliga nospuzten ler !!

2009-10-31 @ 12:00:13
URL: http://icelolly.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0