Tisdag 13 oktober...



                                              



Dagarna går fort och mörkare blir det för varje dag! Vi lämnade middagsbordet i all hast för att vi trodde att det skulle vara hyfsat i skogen....men det var det inte, det var möööörkt!!!
Alltså blir det inte mycket till bilder idag...

Fint väder har det varit, men det är kallt....Bilen har fått vinterdäck, för rätt vad det är har vi både snö och is när vi vaknar! Jag längtar efter vintern nu....jag vill ha mycket snö och lagomt kallt, ja om jag får önska!





                  
                               Börjar med månen som vi såg i morse...





        


                                      ...höstlöven här ute...





          
                   
           ...så här såg himlen ut bakom träden när vi kom till skogs...





        
                                    ...möjligt buuuu-träääd....





         
                                  ...jag är då inte mörkrädd...





Detta var vad vi fick med oss idag....inte mycket! Har väl inte så mycket mer att säga, blev kort och tråkigt idag....Hoppas jag har mer imorgon!





        
               ...det här var jag igårkväll....Medan matte borstar
                  tänderna brukar jag skynda mej upp i hennes säng,
                  inta kudden och somna så fort jag bara kan.....





            



                                            HA EN BRA KVÄLL!!!


                                               KRAM TORSTEN
 
                              

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det blir väldigt snabbt mörkt på kvällarna. Rätt lustigt för man går ut när det är ljust helt plötsligt är det kolmörkt ute. :-)

2009-10-13 @ 20:14:55
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Ser väldigt vackert ut på bilderna. Har ni inte fått snö än? Hörde att det kom snö idag i Boråstrakten. Då ligger vi före er då. såg på vädernyheterna att det kan komma till oss också i helgen. Men tills dess härjar vi vilt pussar

2009-10-13 @ 21:16:04
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Tuna

Vad fin du är på den sista bilden och vad du verkar ha bra fotograf! Matte är lite avundsjuk, bra kamera verkar dom ha, va?

2009-10-13 @ 22:40:09
URL: http://tuna.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Härlig sista bilden är!! Köp en pannlampa och ut och lägg spår i skogen SÅÅÅÅ KUL!!



Pussar och kramar från en slut en....

2009-10-14 @ 18:57:44
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Sigge Svamphund

Jättevackra bilder!

Men visst blir det mörkt alldeles för snabbt nu.

Tur att jag har matte hemma så jag hinner med mina viktiga skogsturer på förmiddagarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0