Det tar sig, sa mordbrännar'n...



                         


TJENA!!!


Nu sitter jag här nybadad och glad!

Har varit på kurs ikväll och det gick ju faktiskt riktigt bra!

Annars har väl dagen i övrigt varit hyfsad...fick en bra start tyckte jag, vi fick en kylig men skön morgon-promenad och sen hann matte ut i skogen med mej på lunchen, det tyckte jag om!
Vädret har bjudit på sol och kalla vindar, bara skönt tycker jag..
.man måste ju börja förbereda sej för vintern!

Som sagt , kursen gick bra...därav rubriken....Jag luftade bara strupen lite, det var andra som fick hålla låda ikväll!






Strålande sol idag ....






...börjar bli höstfärger...






Tar mej bra ut även bland gulnande löv...






...träden har haft det torrt i sommar...






...svamparna verkar ha klarat sej utan mej...






...matte tyckte att arslet blev fint i sol/skugga...






...kanske har jag rullat mej lite i skogsbrynet....
(men bara kanske)






...kände doften av blåbär...






...kanhända rullade jag mej i lite blått också...
(fick lila ögonskugga)







Fick ju några bilder från kursen också....
Yrsas matte (Kerstin), fick vara fotograf!!
(gick väl sisådär)






Matte sitter och mediterar....."jag har en duktig hund,
jag har en duktig hund"...






...men hon har  en duktig hund...
(förstår inte riktigt vad hon menar)






Matte var väl också hyfsat duktig, men hon var lite fumlig
med mitt godis...






...kontakt hade vi...






...kan tänkas att jag luftade strupen lite här...
tror att matte säger "SSCCHHH"!!!







       




                                   

Några av mina kompisar på kursen....






Imorgon väntar klippning, så jag antar att mattes goda humör är tillfälligt....:(







Nu väntar iallafall John Blund!


GODNATT ALLA!

    KRAM TORSTEN     








             


Kommentarer
Postat av: kulan

Åh Torsten, jag är säker på att du är klassens ljus!!! Och du... lufta strupen bör man annars dör man :-)

Du är skitsnygg i lila ögonskugga tycker jag. I löööve you Torsten

kulan

2009-09-17 @ 22:46:08
URL: http://www.sykulan.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Vi löööve dej också. Så klart att du är duktig. Fattas bara annar. Norrbottens snyggaste bak har du i alla fall

pussar

2009-09-17 @ 23:19:07
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Ressu

Ja nu har vi hittat rätt.

Det har sett lite konstigt ut på er blogg de senaste gångerna .... men nu ser det bara bra ut.

Både på foton och upplägg.

Fumla med godiset? Får hon inte lära sig hur man gör på kursen? Men det kanske tar lite tid. Hon har väl lärt sig att gå rätt och stå rätt hoppas jag.

det gäller att drilla "tanterna".

Ha det gott! I morgon är det fredag!!!!

2009-09-17 @ 23:23:18
URL: http://www.ressu.se
Postat av: Anna med flock

Va roligt att det gick så bra på kursen, du ska se att du blir klassens stjärna :)

2009-09-18 @ 06:47:22
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: Ressu

Nu måste jag göra din matte lite "galen" tyvärr.

På jobbet ser din hemsida helt annorlunda ut ... texten är konstig, annorlunda teckensnitt och knasigt disponerad. Hemma ser den helt OK ut. Har du någon väldigt udda teckensnitt i din blogg?



Och du - var nu extra gullig mot matte - så får ni en superhärlig helg ska du se. det hoppas i alla fall vi här nere i Stockholmsområdet!

2009-09-18 @ 08:26:50
Postat av: Anonym

Nu måste jag göra din matte lite "galen" tyvärr.

På jobbet ser din hemsida helt annorlunda ut ... texten är konstig, annorlunda teckensnitt och knasigt disponerad. Hemma ser den helt OK ut. Har du någon väldigt udda teckensnitt i din blogg?



Och du - var nu extra gullig mot matte - så får ni en superhärlig helg ska du se. det hoppas i alla fall vi här nere i Stockholmsområdet!

2009-09-18 @ 08:27:49
Postat av: Ressu

Nu är det nå't jätteknas!

Jag har skrivit ett inlägg - men det har "försvunnit" i cyberrymden. Undrar vem som får det?

I vart fall vill jag, nej inte vill men känner att jag bör, bara ge lite mera huvudbry till matte ...

På jobbet ser din hemsida inte lika bra ut som den gör hemma! Typsnittet och disponeringen är helt annorlunda. Använder ni något väldigt udda typsnitt kanske? Som vissa datorer inte vill kännas vid?



Ja ja - det här med datorer går långt över min mattes begreppsförmåga. Hoppas nu att det inte förstör er helg! Tvärtom önskar jag er en härlig hösthelg med mycket gott både i, omkring och på er. Ha det!

2009-09-18 @ 08:37:09
URL: http://www.ressu.se
Postat av: Monica Hansen

Du är så duktig, Torsten, och snygg Matte har du också:) Kul att det börjar bli roligt med kursen!

2009-09-18 @ 08:40:53
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Ruff

Äh klart man måste få lufta strupen lite o tala om att man har kommit! Precis så är jag med. Så vill jag ju gärna kolla till alla andra så jag inte missar något. Men matte har fått haft nosgrimma på mig de seanste 2ggr för jag drar omkull henne annars. O för att jag har den på mig så tror folk att jag är farlig, men så är inte fallet. är ju världens snällaste lixom!

2009-09-18 @ 14:43:48
URL: http://livetmedruff.blogspot.com
Postat av: Valle Vagabond

Duktig du är Torsten! Klarar av att gå på kurs och allting!!!! Jag får inte gå på nån kurs jag. Det skulle annars vara jättekul att få dra och nosa och hitta på bus .... (Hehe) Men min matte orkar nog inte med det skulle jag tro. Hon tycker att det är lugnare att ha mig för sig själv. (Haha)

2009-09-18 @ 20:13:30
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/
Postat av: Stella

Hejsan vackre Prins!!



Tror faktiskt att du är klassens ljus, snyggast är du i alla fall!



Ha en underbar helg



Puss o Kram

2009-09-19 @ 00:30:01
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Sinna

Men SJÄLVKLART så är du inte bara en duktig hund utan en JÄTTEDUKITG hund!! Eller hur ;-) Du måste helt klart vara kursena sötaste hund om inte annat :-)

Kram Sinna

2009-09-19 @ 11:07:36
URL: http://drevteamets.se
Postat av: Ressu

Oooops - jag ser nu att alla mina inlägg komit med .... konstigt! De två första i samma ärende liksom bara försvann ... trots att jag på det ena t.o.m. fick lov att skriva en kod?

Kan det vara "skit bakom ratten"? Skulle tro det.

Min matte är nog mera för röksignaler och brevduvor.

Ha en superskön helg! Jag ska få spåra har matte lovat. Så att jag får annat i skallen än löptikar.

2009-09-19 @ 11:08:47
URL: http://www.ressu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0