Sommar igen...





Knappt så att man tror det...men i skrivande stund är det + 18 ute!!! Har jag missat nåt, eller??? Tyckte nyss att vi pratade höst....Matte säger att det är bara att suga på karamellen, är nog över imorgon....fast det vet man ju inte! Nåja, skönt är det iallafall!!
 Idag har varit en vanlig dag, eller så inte....Husse har blivit ruggigt förkyld, han nyser så en annan blåser iväg längs väggen! Matte är också lite snuvig men inte alls farligt!
Själv mår jag finfint!!!





Låg ute på gräset...intet ont anande....hade med mej
"knuten" som var kvar av mitt tuggben...




...jaha, vem dök upp då...och snodde "knuten"....
Visst, allas vår Elsa!!!




...försökte spela helt ointresserad....






...pinkade lite....





...titta så hon blänger, den lilla råttan....





...himla tur för henne att jag är en av jordens
snällaste killar...




Jag gav sjutton i min allra sista bit av tuggbenet....Elsa tuggade i sej heeela biten och sen hade hon mage att gå förbi och rapa mej i örat!!!

Sen när jag o matte skulle gå ut så hade det blivit lite för mörkt att ta kort...men några blev det iallafall...





Visst är jag ändå lite gullig?





...tänkte kanske att DU matte ville leka lite...





...om du INTE leker, kommer jag att förvandlas
till "djävuls-Torsten"....





...och DÅ blir det inte roligt...





Hallå, matte...se inte så rädd ut...det är ju jag
Torsten....står du o drömmer, eller??!!





...skulle vi leka, eller....





...här är bollen...





Undrar just om matte är lite spökrädd???
(mohahahaaa)




Sen har vi förståss sett på Idol...börjar vara mitt favorit-program, gillar att det är så ofta!
Nu ligger min "sjuke" husse i soffan och sover....
Matte ropar och säger att nu måste vi ta itu med de sista två toviga tassarna...men det vill jag inte, så jag tänker inte komma alls...hon kan kamma på sina toviga kunder istället! Så det så!!!





Jag säger GODNATT jag...

SOV SÅ GOTT!

KRAM TORSTEN







Kommentarer
Postat av: Stella

Nej Torsten du är inte lite gullig, du är den gulligaste!!!



Ja, de där små liven är jobbiga, de stjäl allt!!!



Hälsa husse att han får krya på sig



Kram på dig!

2009-09-15 @ 22:17:07
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: kulan

Hallå där "pissnisse" :-) Vad du är söt, men du får ju inte pinka på tjejerna Torsten he he. Stackars stackars husse som blivit förkyld. Du får ligga hos honom så han blir riktig varm så ska du se att han mår bättre sen, och du kanske klarar dig från klippning. Konstigt att inte din matte tröttnar på att klippa... hon håller ju på med det hela dagarna :-)

kram från kulan

2009-09-15 @ 22:24:02
URL: http://www.sykulan.se
Postat av: Bertil och Linda

svar: haha ja det är bara att ringa bingo rimér ;)



å torsten din lilla goding! du är ju för söt! skicka hit lite ullig päls tack!-det börjar bli kallt! ;)



2009-09-15 @ 22:24:28
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: Yrsa

Vi rymmer när du vill. Haha vi låter som Romeo och Julia.... Torsten och Yrsa..... skulle bli en bra film. Din för alltid/Yrsa

2009-09-15 @ 22:33:26
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: saphira

stå på dig Torsten, vem bryr sig om toviga tassar? Dessa människor alltså. puss

2009-09-15 @ 23:02:46
URL: http://saphira.bloggagratis.se/
Postat av: Bella & Smilla

Matte sitter här och ler hon bara älskar den där tokglada lagotto leendet du har. Du har säkert inga tovor utan den mest perfekta pälsen så söt som du är eller hur.

2009-09-16 @ 08:41:15
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: Sinna

Du är jättesöt!!!!!

Tänk att hon rapade dig i örat?? Maken till fräck??

Kram Sinna

2009-09-16 @ 15:24:11
URL: http://drevteamets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0