Onsdag 18/8


                                                     Tjenare!


Här fortsätter vädret att vara fint, visserligen betydligt kyligare i luften men med en sol som värmer upp våra dagar!
Igår blev det en riktig toppendag för oss alla.....Matte var ledig, husse var ledig, JAG var ledig!!! 
 
Efter en lite lagom sovmorgon och lite fix hemma så blev det faktiskt en tur med båten....






                                             ...jag älskar att åka båt...




                                     ...vi puttrade lite genom kanalen...




                                   ...solen glittrade så fint i vattnet...




                                               ...hej , pippibirdies...




                                                         ...jag njuter jag...



                                 
                                             ...mina stilar äro många...




                       ...sen på kvällen blev det en promenad genom stan...




                                                ...morsade på en fet katt...




                                   ...solen var med oss hela dagen...




                      ...när vi kom hem sen gjorde vi upp en eld...



               

                                 
                              ...gissa vem som var MEST sugen på korv....




                                                      ...korven blev grillad...




                                       ...och husse fick en kall öl...

                                       Jo, den VAR kall, för älgen var ju blå!



Inte gick den dagen av för hackor inte....sämre kan man ha det! Bäst av allt är att imorgon är det fredag och då är det helg igen....jamen, SÄMRE kan man ha det!!! :D


                                                 Ha nu en riktigt bra torsdag!

                                                          KRAMAR TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Rudi

Det var en riktig toppendag ni hade! Korven såg attans smaskig ut. Åka båt...ja, jag undrar hur det är egentligen. Undrar om jag nånsin får prova på det? Men det ser mysigt och lagom spännade ut. Ha en skön helg! Idag är min matte ledig och regnet öser ner utanför fönstret, vi får se vad hon hittar på åt oss idag!

2010-08-19 @ 09:02:34
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Petra

Oj, vad mycket helg ni har där uppe. Här är det inte alls så. Jag får varken åka båt eller grilla korv. JAG RYMMER!!!

/Nisse

2010-08-19 @ 12:21:18
URL: http://aileenonisse.bloggagratis.se
Postat av: Smilla & Bella/ Bengta

Oj oj nu suger det både i korvtarmen och båttarmen den skriker vi vill också. Matte blir nostalgisk när hon ser korvskivor på grillpinne över eld det är barndomsminnen för henne och sammanknippat med Snesudden/Holmträsk om ni nu skulle råka veta vart det ligger. Vackraste killen i världen är du Torsten när du ligger som en vacker utsmyckning på båten, så fina bilder på dig.

2010-08-19 @ 14:15:08
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: Ines

Så mysigt du har det. Jag ligger bara på kontoret nu på dagarna och har det trååååååååkigt. Men snart är det helg och i morgon är jag ledig med husse, matte skulle tydligen till frissan och där får jag inte följa med. Vilken tur va?

Ha en skönt helg

Kram

Ines

2010-08-19 @ 17:31:48
URL: http://rosenvante.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Men fy vad avis jag blir. Sitter på kontor hela dan BLÄÄÄ! Men i oktober blir det andrs bullar då byter jag jobb o får lediga dagar jag med....Då ska vi må Busan o jag.

2010-08-19 @ 19:09:27
URL: http://lagotto.hepp.nu
Postat av: Carina

Vilken härligt väder ni har haft och härlig blå himmel :-) mysigt att vara ute med båten. Vi hade sol igår men inte lika fint väder som ni men man får väl vara tacksam att solen tittar fram, kram

2010-08-19 @ 20:51:01
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: strövelstorpslagottona

Tro det eller ej men vi är tillbaka på banan. Du har kanske glömt oss? Men det gör inget för snart ses vi. Jädrans bra du har det med grillad korv och givetvis ska älgen va blå (mamsens kommentar)

pussar

2010-08-19 @ 23:49:05
URL: http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0