Nu är jag hemma!



                                                       Tjo!




Vilken braig helg jag haft! Hos Kerstin o Bertil blir man verkligen väl omhändertagen, jag har ingenting att klaga på! Förutom att knotten har bitit mej...men vafan, det kan jag bjuda på!

Dessutom blev jag inte utan boll heller, för hos Kerstin fanns det hela TRE  stycken och en fick följa med mej hem.....Så även om matte fick min så blev inte jag utan, hehehe...

Matte hälsar och tackar för alla gratulationer också, hon säger att hon hade en jättebra dag och att bollen var den finaste av alla presenter!

Jag åkte ju iväg redan på fredag eftermiddag  på min semester, husse o matte fick kliva upp 03.45 på lördag morgon och de började köra 04.30 mot Kramfors. En resa på 45 mil, dom skulle vara där kl 9, så det var bara masa sej upp!
Tyvärr  glömde matte kameran hemma....Hon är jättelessen för det, för det var visst jättevackert där dom var.

Jag har inte mycket bilder att bjuda på, men matte har lagt in dom jag skickade till henne på telefonen....Jag hotade nämligen med att flytta för gott, särskilt när jag insåg hur jädra bra jag hade det hos Kerstin o Bertil....






                       ...här blir man serverad vid bordet, matte...

  det skrev jag i ett sms, och jag kan tänka mej att matte blev nervös, hihihi...






                      ...nä, ingen cigarr, men väl ett ren-ben....

                           ja, ni fattar att jag hade det bra, va'
         



Om man kollar på bilden här ovanför så ser man ju så elaka knotten varit, jag är ju alldeles röd o svullen runt ögat.....uschialimej!!!

Så nu vet ni vart ni ska åka när ni behöver lite semester....till Kerstin o Bertil förståss!!!!





                                             HA EN BRA DAG!

                                              KRAM TORSTEN

                  

Kommentarer
Postat av: ville

Tjena grabben. Knotten kan vara för jäklig alltså men du är ju snygg ändå och jag tror inte brudarna bryr sig om ett rött öga.

Matte hälsar och är ledsen att hon missade mattes dag men bättre sent än aldrig säger hon och skickar en kram.

Ren ben ser fasligt gott ut, du har tur du och bollar är kuliga, jag har fått en gris som piper och igår kväll så satte jag mig på den och jäklar vad rädd jag blev. Harig är du sa matte och skrattade.

2010-06-08 @ 09:39:11
URL: http://marno.bloggagratis.se
Postat av: Petra

Wow! Hur kan man boka in sig på det hotellet?

Jag älskar att sitta vid bordet men ren-ben har jag inte testat men det ser smaskigt ut.

Eftersom matte är lite kinkig med mygg och knott behöver jag några som tar hand om mig om jag åker norröver nu.

/Nisse

2010-06-08 @ 10:32:50
URL: http://aileenonisse.bloggagratis.se
Postat av: Yrsa

Jag vill också bo på hos Kerstin och Bertil. Matte har ju varit där och säger att det är ett helmysigt ställe. Vi kan ju åka tillsammans va./Yrsa

2010-06-08 @ 14:41:35
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

jaha ja dig har det inte gått ngt nöd på ser jag:) MEN så synd att matte glömde kameran..det är ett stort NO NO....;) Renben skulle nog Acke bli övrlycklig om han fick, helst med hår och klöv på, han är ju tokig i sådant! Usch så ditt stackars öga ser ut...men matte får badda och så VIPS går det över!

KRAAAAAM i massor!

2010-06-08 @ 15:36:37
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Laurence

grattis till matte i efterskott. va snällt att ge sin bästa boll men den som ger får mycket tillbaka.

2010-06-08 @ 16:35:27
URL: http://www.saphira.bloggagratis.se
Postat av: Carina

Inte roligt med en massa knott, små jäklar. Ser att du har haft det väldigt bra, ompysslad till max :-) men det är väl rätt skönt att vara hemma hos matte och husse igen? Hoppas er kväll blir bra, kram

2010-06-08 @ 17:44:43
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Ines

Kan man boka in sig vid dem???

Men knotten måste vara borta då annars vill jag inte.

Hoppas dina ögon är bättre snart.

Kram

Ines

2010-06-08 @ 18:46:49
Postat av: Bamse och Valle

Ja på dig verkar det inte ha gått nån nöd. Helpension om man så säger. Ren ben det skulle man kanske försöka få smaka. Fast dom kanske är för små för oss. Ha en bra kväll

2010-06-08 @ 20:48:23
URL: http://mrbamse.bloggagratis.se
Postat av: Rudi

Om det finns någon ledig helg kvar efter alla bokningar vill jag också prova på Norrlandsliv hos Kerstin och Bertil. jag kan komma samma helg som du åker tillbaka dit nån gång så kan vi gnaga renben tillsammans och jaga bort kontten!

2010-06-08 @ 22:25:23
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: strövelstorpslagottona

Men lille Torsten, inte kul med knott. Du verkar ju i alla fall ha haft det prinsligt. Semester? det vet vi var du ska ha. I Skåne, hos oss givetvis,för här slipper du bli knottbiten. Säg till matte att packa bilen genast

pussar

2010-06-09 @ 01:08:13
URL: http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se
Postat av: Edith

Hej Torsten, Jag har precis hittat din blogg ... väldigt trevligt att läsa om dina äventyr. Du tycks ha haft en toppenhelg. Jag är en collieflicka som bor i Frankrike. På sommaren brukar jag vara i Sverige, dock inte denna sommar. Ha' det så bra!

2010-06-09 @ 07:55:32
URL: http://parisercollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0