Onsdag 10 mars



                     Tjenare!!!





Som ni ser har matte joxat lite.....Hon hittade färdiga mallar på nätet :) Vi har det väl så här ett tag och ser vad som händer!

Vet ni....jag törs knappt säga det....men igår kväll började det snöa här....kan det vara mitt fel???
Husse inte glad alls, för han blev tvungen att skotta i morse, inga stora mängder, men dock mängd!
Jag hoppas att det bara var lokalt....:-/

Igår var jag ju på min hjärngympa-kurs.....OJ, så nöjd min matte var!!!! Självklart skötte jag mej igen, mina höga C lyste med sin frånvaro och jag kissade ute som man ska....Det är sååå trevligt med en glad matte!
Igår hade vi lite konster för oss, och jag o matte började lära in 'tramp på musmatta'.....tog en stund innan jag fattade, matte är ju så himla svår att förstå ibland!
Men skam den som ger sej....Vi måste ju träna mera förståss för än har jag bara fattat att jag ska nosa på den, matte måste visa mej resten också!

Annars har min dag idag varit ganska lugn. Jag glömde 'jobbet' idag, dvs att vakta dörren....Har legat o snusat gott i soffan istället, men ibland måste man ju ta lite semester....eller???





        
                               ...jodå, vintrigt är det än...





         
                                        ...sitter och väntar...





         
                        ....äääntligen kom det....'spring o lek'....





         
                             ...äntrade snöööö-högen direkt...





         
                                          ...herren på täppan...





        
                                             ...de' e' ja'...





        
                     ...koppel på, stora stygga traktor'n kommer...





        
                  ...lämnade ett meddelande till alla snygga tjejer...






         
                                ...sen blev det raka vägen hem...
                       (tror att jag tog spår på en riktig snygging)





Kvällen kommer att tillbringas med lite kli på magen, kanske en och annan puss och givetvis mys i soffan.....Men först ska jag ut och kolla om jag fått några svar i snön!!!





                                           HA EN BRA KVÄLL!!!

                                              KRAM TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag visste att det var en snödans ni dansade och inte vårdans haha. Här har inte solen visat sig på hela dagen, den kommer säkert imorgon när jag jobbar. Vad snygg sidan blev, alltid kul att byta utseende lite då och då. Vad kul att du sköter dig på kursen :-) Ha en bra kväll

2010-03-10 @ 19:29:46
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Rosenvante

Oj vilken förändring det var här då.

Vilken tur att det gick bra i går på kursen, så de slapp ta fram skurhinken igen.

Tror nog det var lokalt det där snöfallet, för här är det så fint och solen skiner dag in och ut just nu. Eller var det så att det trots allt innehöll lite snödans i vårdansen????? Fasen också, då blir det snö här snaaaaaaaaaaart.

Öh, plocka fram skyffeln, Torsten har snödansat.......:D

2010-03-10 @ 19:34:15
URL: http://rosenvante.blogspot.com/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Oj oj här var det tjusigt...meeeen väldigt svårt att läsa...hmmm kanske bara jag som har det? Jaja snyggt var det iallfall! Kanske om matte gör texten lite större? Kul att du är duktig i "skolan" kör ni med klicker när ni tränar in target? ( musmattan)Usch här säger dom oxå att det ska snöa igen...blöt snö 1 dm! Snälla Torsten säg till matte att hon binder fast dig på natten för jag trore du dansar i sömnen;)



Kramis på dig och matte och husse!

2010-03-10 @ 23:36:58
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Elliot Kung af Upphärad

Vilken make over :-) jättefint blev det. Jag tycker inte att det är svårläst, tycker nog att din förra sida var svårare att läsa, men det är ju olika :-)

Vilken tur att du skötte dig idag Torsten, fasen vad allt blir roligare då när man slipper tjuriga mattar, eller hur.

2010-03-11 @ 00:26:45
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: Totti

Klart att du är tyst och koncentrerad i skolan nuförtiden, när du är vuxen och valplockarna har fallit för saxen. Sidan blev fin men håller med Tessan om att texten kunde vara något större.

Kul att se Pitevädret på sidan. såg att du ska få sol i helgen, grattis!

2010-03-11 @ 01:10:12
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Tjenare Torsten!!!

Jag trodde att jag kommit fel. Men det var ju nyfixad blogg. Jätte fint tycker både jag och matte. Inga problem att läsa. Bra att du sköter dig på kursen. Jag har själv tränat musmatta. Jädrans bra att kunna. Nu undrar du välan när då. Jo när man ska ta roliga bilder till bloggen, då kan det vara bra att ha tränat musmatta. Jag tror att matte hajar. Killkram från Göte en tusan till snygg kamrat!!!

2010-03-11 @ 08:44:13
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Marina

Fint!

Varför får man för sig att du älskar snö och vinter på varje bild man tittar på!? Så fina bilder.

Ha en bra dag. :D

2010-03-11 @ 14:22:34
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Stella

Oj så fint här var!! Passar verkligen världens finaste Prins!



Och nej, det är inte ditt fel att det snöar, det är vintern som inte riktigt tröttnat än bara...



Kramar från Borås

2010-03-11 @ 19:00:04
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Jaha ja är det bara jag som är halvblind;) Men har du inte gjort texten större nu? För nu hade jag lätter att läsa...eller är jag hel snurrig som vanligt;)

Kramis!

2010-03-11 @ 22:18:10
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Laurencel

det stämmer, du har också rätt till semester, till och med betald semester.

2010-03-11 @ 22:24:05
URL: http://saphira.bloggagratis.se/
Postat av: Ressu

Tjena Prinsen!

Vad tjusig sidan blev.

Här har vi haft ytterligare en vårlig dag, jag har t.o.m. blivit smutsig om tassarna. Men nu hotar de med Torsten-väder till i morgon .... Då må du tro att min husse kommer att svära.

Sov gott!

2010-03-12 @ 00:29:18
URL: http://www.ressu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0