Hepp!



                                                             Godmorgon!


Fy satan, jag har ganska tråkigt....!!! Först var det ju min tass och eftersom matte vill vara försiktig har det bara blivit trista kopplade promenader. SEN när hältan är obefintlig och jag skriker så högt jag kan 'Jag är bra nu', DÅ går den veka människan och känner sej SJUK!!!! Nä, jag kräver skärpning, på ALLA punkter!
Matte är ledig idag och jag tänker att hon får lov att pallra sej ut med mej i det vackra vädret, eller hur?! Så är det bara...no return!


Tänkte visa när vi skulle ta gruppfoto ute i mörkret för nån vecka sen.....Gick väl sådär...:)




                                  ...det började med att husse satte upp belysning i björk'stumpen'...




                                                     ...vi tar ett gruppfoto, tyckte matte....

                                 Jag stod en bit ifrån och undrade vad dom höll på med!




                                             ...
jamen så där, vi kom med allihop till slut...



        

                                              

Matte tyckte inte att det var lätt att hitta oss där i mörkret och det ser man också på resultatet! :-D




                                                    HA NU EN JÄTTEBRA DAG ALLA!

                                                                KRAMAR TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Wille

Hoppsan då ! Näe jag kan nog förstå att dte inte är lätt för mattar att hitta i mörker och framförallt inte att fota. Men kul med en gruppbild ändå eller hur ? Håller med dig, din matte får askärpa sig, inget ,mer jag är för sjuk för promenader - tjafs inte nä nä. Det får du säga till henne. Klart att du vill ut och rasa av dig när du nu fått vara stilla så mycket. Det där med koppelpromenader dte är ngt jag och Hector måste finna oss i. För vi bor ju inte som så många av er andra, på landet. Här i "stan" är dte ju koppeltvång överallt. Så för mig är det där med att gå i koppel vardagsmat, men tråkig sådan. Men hellre det än inga promenader alls, som de där stackars hundarna vi såg på TV här om kvällen. Det var en djurkanal där det fanns djurpoliser som hade upptäckt hundar som inte fått gå ut på flera månder !!!!!!!!!

Stackars stackars dem tyckte jag.

Vi har varit på flera sköna höstpromenader och dte var jätteskojigt för där kunde vi springa lösa på några av dem och busa lite.

2010-10-13 @ 12:28:58
URL: http://willebus.bloggagratis.se
Postat av: strövelstorpslagottona

Hur var det nu med den där fotokursen, haha.

pussar

2010-10-13 @ 13:51:46
URL: http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se
Postat av: Rudi o matte

Det är bra med humor i familjen! Det blir roligast då! Superroliga foton! Hepp!

2010-10-13 @ 15:53:55
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Carina

Vad tråkigt att höra att du har blivit lite halt, hoppas det snart går över. haha vilka härliga bilder, tur att matte hittade er så att det blev något motiv med helkropp :-)

2010-10-14 @ 05:58:48
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Bella och Smilla och matte

Ja vi ser att din matte har utvecklas i fotokonsten hon får humorpriset, fniss kul ska man ha det är viktigt. Pigga upp matte nu så hon ínte ligger och sjuknar ihop i sängen.

2010-10-14 @ 09:02:41
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: Tessan

Underbara bilder....eller hur?:) hahaha men som sagt var roliga!!

KRAAAM

Ps. hur går det med kursen?

2010-10-14 @ 13:22:57
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Elliot Kung af Upphärad

Hi hi, roligt att se att ni oxå är lite knäppa :-) i er familj. Härliga kort men till slut fick ni ju plats allihop. Vad fint det blev med belysningen på trädet.

Hoppas att din matte piggnat till, det gäller att pussa mycket på dom där mattarna det har jag lärt mig :-)

Elliot

2010-10-14 @ 13:57:34
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: Lagottocesare

Tjenare borsan!

Vill bara påminna dig om att det faktiskt finns Lagottos, som nästan enbart går koppelpromenader ! typ jag.. så är det när man bor mitt i stan, man vänjer sig för det finns å andra sidan många andra voffsar att hälsa på..

Ha det bäst brorsan och var snäll mot matte !

Kramar

Cesare

2010-10-14 @ 23:20:49
URL: http://www.lagottocesare.bloggaplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0