Plötsligt händer det...



                                            Mors på hjärtansdagen!




Ja, precis! Plötsligt händer det! Matte vill blogga!!!! Bara att tacka och ta emot det!

Mina dagar här innehåller inte just så mycket mer än snööö och kyla....Inte fy skam det, meeen blir lite enahanda, särskilt på bildfronten!

Idag är det - 25 och dom säger att det ska bli ännu kallare....jamen, DET tycker jag är lite onödigt!
Strålen hinner ju frysa till is innan den landar i vita snön....

Fast jag o matten klagar inte....Vi älskar ju vintern....:)




                                                     ...ute på isen...



       



                                       


                                      ...stilstudie på galet glad Torsten...       




                                   ...isbitar i skägget och solsken i blick...




                                ...vi har hunnit titta till 'farfars' stuga på Hattudden...     

                                       alldeles inbäddad i fiiin viiit snöööö   




                                                     
...blev  isen igen då...  




                                      ...funderar om jag ska eller inte...




                                                     ...jag SKAAAA....




                                          ...snööö gör mej så himla glad...




                                    ...jag kan helt enkelt inte låta bli...




                                               ...hopp o studs o trilledidooo...




                                    ...jadå, klumparna samlas under tassarna...




                                           ...men jag är glad ändå...:)



Vi har även hunnit göra en tur till 'hemliga stället'....nä, jag säger inte vart för jag  o husse har bestämt oss för att detta är vårat....bara vårat...




                                        ...matte står som vanligt för bilderna...




                                          ...och då blir det sånt här tjafs...




                                       ...det är väldigt fint på 'hemliga stället'...




                               ...nästan så man längtar att se det i sommarskrud...

                                              nästan sa jag...bara nästan




                                     ...
fy satan, va det är skönt att springa...




                                       ...man känner för att slå ihop klackarna...




                                           ...älgen Älg har älgat över...




                                                 ...herren på täppan...




                                                   ...japp, det är jag det...




                                             ...jag tycker att vi ska hitåt...




                                        ...kan ju kolla isen här också...



                                            ...titta Älgarna blev så rädda för mej...

                                          dom hade nog aldrig sett en krullig förr




                                                                  ...
is...

                                               som att det är nåt att se på




                                                          
...träd med snö...

                                            jag kan tycka att matte är rätt fantasilös




                           
        ...men för att titta på mej behövs ingen fantasi...



                                           Ha en härlig Alla hjärtans dag!!!



                                                     HJÄRTAN PÅ ER!

                                                         TORSTEN

Kommentarer
Postat av: ville

Alla <3 dags pussar till dig Torsten.

Jäkla vackra bilder tycker matte och jag , bäst är självklart dom på dig snygging!!

Ha det gott nu resten av hjärtedagen...

Matte skickar kramar

2011-02-14 @ 07:57:39
URL: http://marno.bloggagrats.se
Postat av: Ines

Skönt att se att du har det bra.

Idag fyller jag år och matte har lovat mig en massa extra gott.

Kram

2011-02-14 @ 09:04:15
URL: http://rosenvante.blogspot.com/
Postat av: Tuna

Snyggt, vackert och kallt!

Hälsningar Tuna o matten

2011-02-14 @ 09:24:12
URL: http://tuna.bloggplatsen.se
Postat av: Ressu & Rolle

Bara minus sjutton grader hos oss - men lika härligt och vackert. Fast vår matte är nog inte lika glad som din ... Och klumparna i tassarna kan vi vara utan - de gör extra ont när det är så här kallt.

Speciellt Hjärtliga Hälsningar till er alla just idag! Ha det gott!

2011-02-14 @ 11:12:20
URL: http://www.ressu.se
Postat av: Hillman

Sicken härlig figur du är som är en riktig hoppstudsare, kan inte fatta hur du orkar och att du gillar snö och kyla är ännu mera konstifikt. Här har det varit griskallt, fast du hade säkert trivts som firren i vatten, hihi. Jag håller med dig om de där träna, din matte har ju världens bästa fotomodell med fart i och sen fotar hon trän, ja tvåbeningar de är konsifika så det förslår. Lika här oxå när matte fotar så blir det nån luddig tall med massor av jimfjost på, hihi.



Alla hjärtans taxkramisar.

2011-02-14 @ 16:27:53
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: Totti

Suck, så vackert. Men slår vad om att din matte frös om fingrarna när hon skulle fota. Hjärtliga hälsningar till er allihop!

2011-02-14 @ 16:28:25
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Rudi

Ja, att du kan få matten att fota i sån kyla. Det gör inte min, inte nån längre stund i alla fall. hennes fingrar blir alldeles stela och gör ont då. Det finns i alla fall ingen annan än du som dansar så snyggt! Värsta proffset ju! Se till at matten bloggar med dig snart igen, kompis! Killkram på Valentin-dagen!

2011-02-14 @ 18:04:45
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Elliot Kung af Upphärad

Åh du härlige Hopp-Torsten. Jag blir så jäkla glad när jag ser dig :-)))) Jag tycker allt att matten din tar jättefina kort men naturligtvis är du det finaste motivet. Speciellt bilden när du ler, jag tränar för fullt för att kunna smila så men har ännu inte lyckats,fast när jag fällde Kulan så hon stukade tummen då log Saccos matte :-)Ja, alltså hon trodde att Kulan gjorde snöänglar, he he

Hjärtekramar från oss till er

2011-02-15 @ 00:37:28
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: Lagottocesare

Tjena brorsan !

Inte kan du bo i det ishavet ! (kan säga att det är vackert men..) Kom hit bums, så kan vi dra en repa på Avenyn garanterat snöfritt med många brudar..

Kramar

Cesare

2011-02-15 @ 23:18:08
URL: http://lagottocesare,bloggagratis.se
Postat av: Stella

Min vackre Prins, så vackert du dansar!

Om jag kom och hälsade på kan du väl ta med mig till hemliga stället, varken jag eller matte har något lokalsinne så vi skulle aldrig kunna skvallra om det...

Här blev det ju oxå vinter igen, vi trivs och vi håller oss rena, alla är glada :-)



Ha nu en riktigt go helg allihop!

Kramar från Borås

2011-02-17 @ 23:24:30
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: strövelstorpslagottona

Vilken rackarns tur att du fick komma till Pite, Sveriges Vinterland. Det verkar ju passa dej väldigt bra. Vi har ingen snö, bara lite kallt.

Snygg är du som vanligt. Om vi hälsar på visar du då det hemliga stället för oss?

pussar

2011-02-19 @ 17:31:15
URL: http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se
Postat av: strövelstorpslagottona

Vilken rackarns tur att du fick komma till Pite, Sveriges Vinterland. Det verkar ju passa dej väldigt bra. Vi har ingen snö, bara lite kallt.

Snygg är du som vanligt. Om vi hälsar på visar du då det hemliga stället för oss?

pussar

2011-02-19 @ 17:31:50
URL: http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se
Postat av: Becca & Olga

Visst är det jobbigt med isen mellan tassarna! Hoppas snön smälter snart. det är vackert men man börjar bli trött på kylan ... :D

2011-02-25 @ 13:08:30
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Tessan

Underbara vinterbilder! Ni har sååå vackert där på vintern...jaja kallt som faen, men urtjusigt!

Dina hoppbilder är oxå fantastiska!

Hopp och skutt från ett grå mulet och blåsigt Linköping!

2011-03-01 @ 16:17:18
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Hillman & Illerson

Hoppas du har det bra där uppe i norr och inte har frusit fast nånstans, fast det är väl ingen risk sån hoppstudsare som du är, hihi. Här var det 20 minusar i morse men sen har det varit ok, fast ingen sol.



Taxkramisar.

2011-03-01 @ 17:58:15
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: Ruff

hej Torsten! de var jättelängesen!!! Vilka fina bilder matte din har tagit och du är ju lika tjusig som vanligt! Ha de toppen!

2011-03-05 @ 20:47:53
URL: http://livetmedruff.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oj himmel så vackra bilder på dig och PiteHavsbad "tror matte det är".........hoppas inte att det är snödans du utför igen ? dom matte känner däruppe vid, vill ha vår och grönt nu.........comprende ? blötpussar

2011-03-07 @ 00:07:08
URL: http://floridatjej.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0