Freeeedag....




                                                      Hallå!!!





Så är det äntligen helg igen! Det är så himla mysipysigt med fredag, man har hela helgen framför sej! Ska ju se Idol som vanligt...jag hejar ju lite på Calle jag, fast jag vet inte om jag är ensam om det eller....Men han är ju fortfarande kvar och jag tycker han är bra, så jag röstar nog på honom idag också!

Idag får ni snöööö-Torsten i kvadrat....





          
                        ...vad menar du matte, har vi ingen boll idag...





         
                          ...men guuud, vad ska jag då göra...





         
                         ...o we'll take a walk on the snow-side....





         
                                        ...typ, snow-dance...
                             (engelska är ju så himla internationellt)





         
                             ...kommer inte ihåg mina 'moves'...





         
                             ...det är fan kallt om tassen också...





         
                           ...just det, behöver lite snörök...





         
                                ...hallå stopp, inte SÅ  rökigt...





          
                   ...herregud man måste ju kunna andas också...






         
                             ...jiiises christ, matte, ge dej...





         
                     ...jag tror att jag klarar det här utan din hjälp...





         
                              ...tappade totalt lusten för snödans...





         
                                 ...allt är ditt fel, fulmatte...






         
                     ...kolla bara, vad som kommit fram ur frysen...





         
                                       ...säg att det är till mej...





         
                                 ...jädrar vad det luktar gott...





         
                             ...ska det bara ligga där, eller...





          
                               ...åååå, jag når....näääästan...





        
                ...snääälla matte....va...jaha, det måste tina mer...





         
                              ...suck....då väntar jag väl då...






         
                        ...kanske har tinat när ljuset brunnit ner...





         
                             ...det blir en lååååång väntan....






Livet är allt lite orättvist ibland.....det kan ni väl hålla med om ??!!!




 
                                       HA EN SKÖN FREDAGKVÄLL!!!


                                               KRAMAR TORSTEN

Kommentarer
Postat av: colliepojken, en tusan till collie

Tjenare Prins Torsten!!!!

Jag tror att du och jag snart kan dra till Doggywood. Vi e så jädrans bra och snygga så jag tror att vi nog kan bli dogskådisar. Här nere i Skåneland är allt som vanligt. jag ska Fredagsmysa och kolla på Idol. Vi ska så klart rösta på Calle han e ju skåning för tusan.

Tass tass från Colliepysen !!!

2009-12-04 @ 19:00:22
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Totti

Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge! Hoppas din väntan är över nu och att nu njuter av fredagkvällen.

2009-12-04 @ 20:06:43
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Sigge Svamphund

Nå hur har det gått med ditt ben?

Nu måste du väl ha fått det eller?????????

Postat av: alla strövelstorpslagottona

Vadå tina? Inte nödvändigt alls. Går lika bra med fruset. Någon av oss vet. Någon snodde en frusen fläskkotlett. Vi hänger inte ut tjuven inte. Det måste vara så att du har lärt dej tjuvknepen i Strövelstorp, vi känner igen förmågan.

Grattis till att du blev veckans vinnare i fototävlingen.

snöpussar

2009-12-04 @ 22:09:27
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Stella och Doris

Nu är det ju nästan miss i nassen så du har förhoppningsvis svnjutit ditt goda ben, och det är du väl värd för vi har avnjutit alla vackra bilder på vår favoritprins!

Hoppas ni får en underbar helg



Kramar från Borås

2009-12-04 @ 23:42:12
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Den som väntar på något gott.. Hoppas den smakade! :)

2009-12-05 @ 00:09:25
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Märgben är väl det bästa som finns?

2009-12-05 @ 10:17:29
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Cesare

Benet såg ruskigt gott ut ! Synd att du inte nådde det, så hade du inte behövt vänta....

Snön ser läskig ut

Kram

Cesare

2009-12-06 @ 16:24:58
URL: http://www.lagottocesare.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0