Kallt idag...



                                                    Hej hopp!




Fan, idag är det kallt.....-15 och lite blåsigt!!! Men jag klagar inte.....allt för att snön ska vara kvar!
Man fryser lite om tassarna, har inte hunnit härda in dom än....eller så har man gått och blivit en vekling?! Nä,nä, inte jag inte!

Jag o matte har varit lediga idag, jag har ändå vaktat huset, för hon har varit och handlat lite smått o gott.....i några påsar låg det paket i och jag tyckte att jag kände att dom doftade nåt gott! Ville ju öppna för att se, men det fick jag inte sa matte....man måste vänta till julafton! Dumt, tycker jag!

Vi har hunnit ut en sväng med min lilla Elsa....





         
                     ...snackade lite blommor o bin med Elsa...





         
               ...matte var upptagen med utsikten, så hon hörde inte
                        vad jag sa.....(det var nog tur det)





         
                         ...dansade små älvor över vattnet idag...





         
                          ...'om du skvallrar så stryper jag dej'...





         
                               ...inte gå för långt ut nu...





         
                           ...hörrudu, bäst du springer mot land...





         
                                    ...vinter är vackert...





         
                  ...kollade lite medan Elsa dansade  med sin matte...





         
                                             ...shake it baby...





         
                                       ...move your ass...





         
                         ...äh, se nu på mej så får jag visa...





         
                         ...jag vet minsann hur man rockar loss...





         
                                   ...åååå vad jag är bra...





         
                   ...det var det HÄR jag snackade med Elsa om...
                      (dålig bild, men tvunget att ha den med)





         
   ...men va fan, den lilla loppan gick direkt till sin matte o skvallrade...
                          (så nu måste jag nog strypa henne)





         
                          ...aldrig får man vara riktigt glad...





Tjejer är inget att lita på....springa till matte o lipa....hmpf!!! Matte blev också lite sur på mej och sa att sånt där får man vänta med tills man har åldern inne och är byxmyndig....Jag fattar ingenting jag, för jag har ju inte ens byxor på mej!!!

Nu har husse gjort upp en brasa så nu ska jag nog chilla lite.....





                                            SUSSA GOTT!!!

                                         KRAMAR TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Sigge Svamphund

Ha,ha,ha Torsten bra jobbat!!!!!!!!!!!

Men du sluta skicka snö matte gnäller så förbannat

Postat av: Ville

Din rackare där....du kan ju skrämma stackars Elsa ;)

På tal om skrämma kom inte tomten (brevbäraren) till dig idag ?? Håll utkik i morgon då tar väl tid till norrlandsskogarna från bästkusten...

Sov Gott....

2009-12-16 @ 21:06:45
URL: http://m
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Ja du Torsten...ska du hålla på med "sånt" får du fasen se till att bruden är lite mer vuxen och inte springen och svallrar till sin matte! Men bra försök av dig med att åtminstone FÖRSÖKA kollra bort mattarna med lite snygga mooves...;)Du din vinter är så mycket vackrare än våran...snö har vi fått men det är grått som i mitt askfat, bläääää! Kanske ska ta och göra som flyttfåglarna men åt andra hållet?

Ha det gott vid brasan...Om du kommer hit så kan du ta med all ved Primo har staplat åt dig på våran framsida....

2009-12-16 @ 21:07:33
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Bella & Smilla

Jahadu Torsten vad sysslor du med då? Förföljer och anfaller stackars små oskyldiga flickor. Hota med strypning tro sjutton hon springer och skvallrar du jobba på det där det tar tid att övertala en fin flicka. Men finten med mooves va bra, rätt tänkt sånt går mattar på.

2009-12-16 @ 22:24:29
URL: http://teamlagotto.blogg.se/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Bra Torsten bra!!! Nu har du blivit ett riktig Italienare. Vadå skvallra!!!! mesigt när hon blir uppvaktad på det eldiga viset. Tack snygging för snön. Vi är överlyckliga.

snöpussar

2009-12-16 @ 22:46:36
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Stella

Matte säger att det snart är dags för mina förnedringsbrallor, då Torsten är du välkommen hit, jag lovar, jag kommer inte att skvallra!!!



Kramar till PitePrinsen

2009-12-16 @ 23:05:33
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Torsten för bövelen!!! Du e ju en riktig Jitte bugger det ser man ju på stilen. Coool liten brutta du chilla med i snön, men man ska akta sig för skvallerbyttor det kan stå en dyrt. Vi skiter i brudar och fortsätter att älska oss själva. Det e lugnast så. Nu måste jag tassa i säng. Jag e så jädrans trött. Det har varit jobbiga dagar.

Sov Gott Prins Torsten!!! Vi syns i morrn!!!

2009-12-16 @ 23:18:08
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Lagottocesare

Tjena brorsan!

Jädrans kallt här också! Här har ingen tid med mig

Känner att jag behöver protestera.. ingen blogg, inget mys hoppas att det bättrar sig. Bara snack om betyg.. hoppas på en bättring annars flyttar jag till dig!

Nattis Cesare

2009-12-16 @ 23:32:52
URL: http://www.lagottocesare.bloggagratis.se
Postat av: Ressu

Hej Torsten - du höll i alla fall på med en tjej ....

Just nu har jag snöat in (ursäkta) på svarta hundar oavsett kön eller ålder. Matte muttar: "pedofil, veterinär, ta till kniven" och andra konstiga ord.

Inne sitter jag mest och trånar efter tjejer - det hjälper inte hur mycket matte än tränar och motionerar med mig - jag trånar!

Här blåser det styv kuling och är ca -6 grader. Inte speciellt rart - men vackert!

Ha det gott!

2009-12-17 @ 00:07:42
URL: http://www.ressu.se
Postat av: Totti

Håhåjaja. Ingen stil, ingen finess. En äkta italienare kör inte med den där burdusa machostilen. Pröva att uppvakta med ett tuggben nästa gång, så är hon så upptagen att hon inte märker när du smyger dig på.

2009-12-17 @ 02:07:11
Postat av: Elliot och Kulan

Först vill jag tacka för snön Torsten och sen för lektionen med bild och allt om hur man gör med tjejer :-)

Jag skickar ut Kulan först när vi skall ut så får vargen något att bita i he he

Snöpussar

Elliot (Och Kulan)

2009-12-17 @ 02:52:42
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: Timse

Hoppsan... inte lätt att vara grabb när tjejerna inte vill, vet hur det känns....jag får inte heller syssla med sånt... suck!



Ljuvliga snöbilder!

2009-12-17 @ 08:35:56
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Tjenare Torsten!!!

Jag Tomte, du Julbock. Faaan va bra.

Vi hörs i kväll!!!!

2009-12-17 @ 08:42:35
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Greta & Havanna

Hörru du Torsten, du ska inte ge dig på såna där småflickor som inte fattar någonting. Jag kan ju redan det där med blommor och bin, har gjort det flera gånger. Men du är ju mest betuttad i Havanna, och hon vet inte hur man gör.

Snöpussar från Sessorna

2009-12-17 @ 19:18:37
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilka härliga vinterbilder, ja kanske inte alla, du vet nog vad jag menar Torsten :-)

2009-12-17 @ 19:31:42
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0