Lite kul idag...



                                                       Tjo!!!


Efter gårdagens lurvande med min päls, tänkte jag att det ändå inte kunde bli lika trist idag....Det blev det inte heller!!!

Först ska jag säga till er som frågat om 'Kamma Lätt'-sprayen var bra....ja, frågar ni mej så är ju svaret nej, men frågar ni matte så säger hon: 'ja, det funkar faktiskt hyfsat, men glöm inte att lägga ut handdukar eller kanske hålla till i duschen för golvet blev halt som bara den'!

Till dagen då....en hyfsad sovmorgon hade vi, jag fick väcka husse för jag var lite pigg jag!
Sen efter en lååång frukost och lite tv-tittande blev det dags för en tur ut på Gläntan....jo,jo, lite dåligt samvete efter gårdagen kanske!





        
                                ...tog med mej frisbeen...





         
                                  ...tänkte ha lite skoj med den...





         
           ...men det var så vackert att jag la den på ett säkert ställe...
                             ... fick hämta den sen...





         
     ...nån som tränat med 'snöskor', det tyckte jag var lätt överdrivet...
                                 (typ 5mm snö)





         
                ...det var lågvatten så vi var ute o gick på sjöbotten...





                                   





                                  
                      ...stilstudie på en njutande stilfull JAAAAG...





         
                          ...jul sol, jul sol, strålande jul sooool...





         
                                   ...Torsten raskar över isen...





                 





                               
          ...så får vi lov, så får vi lov, att sjunga jul-Torstens visa...





         
                            ...matte tycker att solen är fin att plåta...





         
                           ...faktiskt lite benägen att hålla med...






         
                                    ...men jag är snyggare...





         
...på tillbaka vägen hämtar jag min frisbee, tycker att husse ska kasta...





         
                            ...hahaha, blev lite fel det där....





         
                          ...tyckte nån sa 'hem', så jag drar iväg...





         
                  ...vaddå måste följa hem...jag VILL inte...





Hrmpf!!!! Tvingad hem och sen lurad så in i bängen....En stund efter att vi varit hemma sa matte med sin fiiiinaste röst: 'Torsten, kom ska du få lite ost!', jag tyckte väl att det var lite underligt att osten skulle serveras i badrummet....försent insåg jag vad som var på gång!!! Jag fick visserligen ost, men blev samtidigt instängd i duschen......ja, resten kan ni ju räkna ut......Jag fick ytterligare tortyr och förnedring! Imorgon har matte hotat med klippning, men jag säger bara en sak: Det ska vi bli två om!!!





                           HA EN FRIDENS LÖRDAG-KVÄLL ALLA!!!


                                        KRAMAR TORSTEN




     






Kommentarer
Postat av: Ressu

Ska man vara fin får man lida pin. Så är det bara. Och jag antar att det är planerat att du ska vara som finast på julafton - det är därför du ska duscha och bada nu. Då hinner krullorna fixa till sig igen. Nybadad är man inte som allra finast tycker en del förståsigpåare nämligen.

Hoppas allt går bra trots allt!

Vet du att det just nu snöar här hos mig! Lite blöt snö, men det blir vitt på marken. Hoppas den ligger kvar i morgon. Hela dagen! Ha det gott! // Ressu

2009-12-12 @ 19:27:37
URL: http://www.ressu.se
Postat av: Totti

Jo,jo, det där med len röst och löfte om godsaker i badrummet känner jag igen. Då är det jag som snabbt tar betäckning i min bädd. Men matte ger sig inte, utan brukar välta ut mig på golvet där hon får bra grepp och så BÄR hon mig ut i duschen. Så förnedrande.

2009-12-12 @ 22:11:54
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Torsten när tusan ska du lära dig? Hur kan du åka dit två dagar i rad. Ost det e ju typiskt lura hunden till tvätt godis. Låt detta bli sista gången. Du tack för bästa tipset, Nu har jag kramat hela världen. Det kändes fint du måste prova. Surt att inte Calle vann. Jag röstade som tusan, men det hjälpte inte.

Ha nu en killgosig kväll polarn !!!

Vi hörs i morrn!!!!

2009-12-12 @ 22:14:11
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Ost är så gott:)

2009-12-13 @ 09:17:59
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Rosenvante

Tänk det där känner man igen, len röst och badrum. Får nog hålla koll på min matte de närmaste dagarna, för det blir säkert min tur också att hamna i duschen. Klorna tog matte igår. Varför ska de knipa så hårt i tassarna när de ska klippa???

Tur du fick komma till stranden en stund igår, jag fick minsann sitta hemma ensam två gånger!!!!!

Ingen strand eller nått kul alls hände här.

Vov på dig

Ines

2009-12-13 @ 10:04:12
URL: http://rosenvante.blogspot.com
Postat av: Greta & Havanna

Hej Prinsen. Tänk att det ska luras jämt, folket. Först myspysig promenad på havsbotten (hur gick det till, förresten) och sen bli inlurad i badrummet. Fy sjutton säger vi. Vi vet vad det vill säga att bli inlurade i badrummet...nämligen.

Puss från sessorna

2009-12-13 @ 15:04:57
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilka härliga bilder. Ni verkar ha haft en underbart solig lördag. Hoppas er söndag har varit lika bra.

2009-12-13 @ 20:54:04
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0