Skulle ju va mysigt idag...




                                                       Hej!



Trodde ju att det skulle bli mysdag idag, När vi alla var lediga och det bara var fredag .... Men ack vad jag bedrog mej! Visserligen sovmorgon, men sen blev det inte alls vad jag hade tänkt mej!
Jag fick följa med och vakta bilen medan dom shoppade på ÖB, det var den enda utflykt jag fick idag. Och sen ...... Jag vill inte ens säga det ....





         
        
                    ...dom packade upp nåt som var till mej...





         
                                ...var inget man kunde äta...





Det skulle sprayas i min fina lockiga päls och sen skulle det dit riktiga verktyg....Kan dock säga att golvet blev som en hockey-plan, av sprayet alltså!





        
                     ...här ligger delar av min värmande ull...





         
             ...matte har förstört min päls, kolla hur ryggen ser ut...





         
                                 ...mina fiiiina lockar...





        
                                          ...uuuurk, matte....





         
                         ...säg att du inte har tänkt fortsätta...





         
                    ...ååå faaaan, bad imorgon och sen klippning....





Det blir alltså mer prygel och tortyr!!! Matte påstår att jag luktar kräk och är lurvig o dann och det måste badas o klippas innan jul.....Jag säger att jag kan avstå från alla julklappar, bara jag slipper!!!

Jag som trodde att vi skulle ha trevligt idag....suck....Nu försöker matte muntra upp mej med att vi ska ut och leka och sen ska vi se Idol, men jag vet inte jag....

Minusgraderna är tillbaka och det ryktas om att det ska bli riktigt kallt, men var är snön då???



                                       HA EN BRA FREDAGS-KVÄLL!!!

                                                 KRAMAR TORSTEN












Kommentarer
Postat av: Nilla

Men käraste, kära Prins Torsten! Fy vad människor kan vara luriga och falska. Vi känner minsann igen de däringa otäcka verktygen. Man ska hålla sig undan när de kommer fram. Men vi brukar bli hittade i alla fall, förstås. Mattar är bra på att hitta gömda hundar. Misstänker att det blir bad innan jul för oss också.

Men nu glömmer vi eländet, snart ska det tittas på idol. Vi ska ringa och rösta på Calle, han har liksom lite samma frisyr som vi har.

Fredagspuss från sessorna

2009-12-11 @ 19:13:08
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Torsten för bövelen hur fan gick det där till??? Du e lurad, förnedrad och kränkt. Jag tycker att du ska skita ner dig utav bara den nästa promenad och nästa och nästa. Ja jag tror tamejtusan att du ska bli en Skit-Torsten bara för att retas. Men du glöm bort för en stund vad din husse och matte har gjort och njut av IDOL. Rösta på Calle så hörs vi i morrn. Killkram från Snygg-Göte till Prins Torsten

2009-12-11 @ 19:39:32
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Rosenvante

Stackars dig.

Här drar de och sliter i min päls varje morgon. Husse är snällast när han borstar, matte ska ju vara så förbenat noga och det blir nästan alltid två kardor fulla med hår.

Gillar inte heller duschen, fattar inte att de går in där frivilligt var och varannan dag.

Vi får kolla in Calle i kväll och tänka på annat ett tag än svikare till hussar o mattar.

Vov på dig

Ines

2009-12-11 @ 19:56:23
URL: http://rosenvante.blogspot.com
Postat av: Carina

Stackars dig Torsten, inte lätt att bli misshandlad, kan inte tänka mig att du luktar illa :-)

2009-12-11 @ 20:45:12
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Lillan & Zelda

Jag tycker du blev söt jag. Men jag förstår vad du lider, matte soppade mig i duschen i onsdags = mardröm!!!!

2009-12-11 @ 20:50:12
URL: http://zelda.bloggagratis.se
Postat av: Stella och Doris matte Lotta

Hallihallå Torsten, en liten hälsning från Tallin, jag tycker såååååå synd om dig!! Puss på prinsen



Nu får du blunda och låta matte läsa resten...



Hjälpte "tovmedlet"? Har nämligen köpt samma, men inte hunnit prova än..



Ha en underbar helg!

2009-12-11 @ 21:03:50
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Totti

Håll ut, broder. När du blivit riktigt ordentligt misshandlad måste matte döva sitt dåliga samvete på något sätt. En heldag på Gläntan, kanske? Eller en dejt med väldoftande hunddam? Eller ett kilo grisknorr?

2009-12-11 @ 21:40:34
Postat av: Tuna

Det ser inte bra ut det där. Dina vackra lockar är väck där på ryggen. Men dom växer väl ut igen?? Jag har ungefär samma problem, jag måste också byta päls men det är bara angenämnt i mitt tycke. Jag blir bara kammad och borstad utan några andra tillsatser. Det lossnar massor med vit ull. Man skulle kunna sticka en massa koftor av det. Hoppas du får en fin fredagkväll.

2009-12-11 @ 22:16:55
URL: http://tuna.bloggplatsen.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Men himmel och pannkaka, vad har du fått stå ut med?

Vi blir alltid lurade. Verkar som tovskäret verkligen gjorde skäl för namnet. Men lockarna kommer tillbaka, vi lovar.

gosehelgpussar

2009-12-11 @ 22:35:54
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Elliot och Kulan

Men Torsten, vad skådar mitt norra öga. Vad har dom gjort. Ve o fasa det står en sån flaska här oxå. Hoppas att din matte säger att det var jättedåligt innehåll i den så att jag slipper

Du får jättegärna komma hit säger Kulan ,och jag kan dela med mig av brudarna till dig.

Kram Elliot

2009-12-12 @ 02:21:47
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: Monica Hansen

Stackars Torsten! Om det blir riktigt kallt kanske du slipper bada:)

2009-12-12 @ 09:15:07
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Cesare

Du också !

Jag har precis blivit badad och skalperad ! Matte tycker att både du och jag är supersnygga !

Kram

Cesare

2009-12-12 @ 15:31:13
URL: http://lagottocesare.bloggplatsen.se
Postat av: Acke och Primo

Fyyyyy dom där mattarna är inte att lita på! Vet du vad våran gjorde idag?? Hon hade saxfan med sig i skogen! Är hon helt jävla körd i planeten?? Trodde hon vi skulle stå där snyggt och prydligt när vi inte ens gör det här hemma??? Halåååå korkade människa! Stick och göm dig i ngn dyyypöl och se tll och jävlas ordentligt;) Här säger dom att kyla kommer....redan nu är det -4 och husse är och fixar dubbarna på mattes vrål åk!

Tjing tjong frusen kalsong!

2009-12-12 @ 18:07:02
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0