Tjodelittan, tjodelodelooo...



                                                    Hallå alla !


Idag måste det vara min lyckodag!!! SNÖN har vräkt ner....ja, ni förstår, jag har ju skickat till alla andra och helt enkelt glömt bort mej själv!!! Drog lite 'moves' igår kväll (snödansen) och titta på fan... det funkade igen! Tjooodelittan, tjodelodeloooo....





         
                                         ...typ, VRÄÄÄKT ner...





        
                 ...äntligen, äntligen, äntligen...snöööhööögar...





         
                          ...den inringade filuren, det är jag...





         
                               ...ååå, jag vill booo i snön...





         
                       ...försöker göra ett litet ombonat kryp-in...





         
                                 ...visst ser det mysigt ut...





         
                                  ...gonar in mej ordentligt...





         
                      ...vad säger du matte, ja om mitt hus alltså...





         
                   ...skulle du vilja bo med mej i min lilla grotta...





         
                       ...fördömtat också....finns ju inget tak...





         
                   ...fortsätter bygget en annan dag, vi går hem nu...





Det är lätt att liksom flyta iväg när man är full av entusiasm som jag....Man kan glömma viktiga saker, som t.ex ett tak...Det är ju ganska bra att ha! Dessutom ville inte matte bo med mej där, så jag tänkte att det var lika bra att följa henne hem igen...


                                           ...snart är det JUL...




                                         HA EN SKÖN KVÄLL!!!


                                          KRAMAR TORSTEN

                                    




Kommentarer
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Vilken jädrans fin grotta. Du Torsten jag kan ju flytta hem till dig. Vi kan bli sambos, för tusan vem behöver tak. Vi skiter i taket så kan vi sitta och titta på stjärnorna. Vad kul vi skulle ha, men jag kom just på att jag kan ju inte lämna min familj. Jag tror inte att dom kan leva utan mig. Dom behöver mig till så mycket. Du vet stallet, vallningen och framför allt att vila ögonen på. Jamen jag e ju Snygg-Göte den snyggaste colliepojken i Skåne. Jag kan ha fel men det tvivlar jag på. Killkram så hörs vi!!!

2009-12-21 @ 20:38:51
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Sigge Svamphund

Snälla Torsten.

Behåll all snö hos dej för resten av vintern!

Gärna vidriga kylan också!

Det är alldeles för mycket snö och alldeles för kallt just nu.

Postat av: alla strövelstorpslagottona

Vad i hela friden, vill inte matte bo i ditt nygrävda hus? Ett tak är väl inget att orda om. Vi tycket du har ett heljyst place. Får vi bo med dej?

snöpussar

2009-12-21 @ 21:41:15
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Ville

Så duktig du är på att skicka snö Torsten...Idag har jag lekt massor i snö och skitmatte glömde kameran..får se om den kommer med imorgon för här snöar det ännu..Jippi!!

Vet du vad jag gjorde igår då...var i skogen i mörkret med en lagotto tjej som heter Nelli, då hade skitmatte inte heller kameran, men jag berättade för henne att du fanns i Norrland om hon skulle vilja ha en kille med stil och samma ras liksom ;)

Nospuss pådig

2009-12-21 @ 22:39:37
URL: http://marno.bloggagratis.se
Postat av: Tuna

Tack för all snö Torsten! Nu har jag att kasta mig i fram till jul åtminstone. Sen kan du skicka mer om du har.



Du är den snyggaste Torsten jag känner och jäklar vad kul det är att busa i snön och tvätta pälsen kan man ju också - julbad liksom. Jag tror jag klarar mig från duschen faktiskt.



Hej så länge och God Jul om jag inte kommer upp ur drivan innan dess.

2009-12-21 @ 22:43:59
URL: http://tuna.bloggplatsen.se
Postat av: Cesare

Tjena brorsan!

Djädrans massa snö du skickat hit! Matte gillar inte vinter å ja fryser om tassarna..... Vi vill ha Götetvinter med 5+ och regn! Här fixas det med mat mm till jul och matte är HEMMA big sensation !

Undrar om Tomten kommer.. Vad tror du ?

Nattis Cesare



2009-12-21 @ 22:56:11
URL: http://www.lagottocesare.bloggagratis.se
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Din grotta var ju fin....tak?? Men du jag tror nog att du har det mysigare med matte och husse framför brasan....Har tomtarna egna kulor??? Du då har du röda kulor? Mina grabbar har då det i denna kylan och snaggade som dom är;)



Puss och go natt lilla skatt!

2009-12-21 @ 22:59:06
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Greta & Havanna

Tjingeling Norrlands snyggaste Lagotto-Prins, vi kan komma och bo i ditt fina hus. För här i U-V kan man inte bo längre, det händer hemska saker här. Men det berättar vi inte nu, för då kanske du inte kan sova. Och det behöver man ju göra nu, så här inför julen.

Puss på dig/Sessorna

2009-12-21 @ 23:33:44
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Har du sett att du min Prins är på startsidan på mamsens hemsida?

Gulle dej

2009-12-22 @ 02:07:36
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Monica Hansen

Hihihi.. du kanske skulle passa som lavinhund och rädda folk i snöhögar? fast du kanske hellre stannar kvar i snön än drar med dig någon ut därifrån:)

2009-12-22 @ 07:22:34
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: malte o snokas

men tottas, sluta dansa! vi vill inte ha mer snö! vi har precis fått färdbara vägar o grävt fram huset så börjar det snöa igen! o mkt ska det komma under dan o minus grader o halka. Kan du inte ligga lite still en stund totte-lietn så vi får pusta ut mellan skottningarna?!

slafspussar (för du e ju rätt söt ändå, om du ändå bara satt still...)

2009-12-22 @ 11:34:35
Postat av: Stella och Doris

Vi fixar det med Elliot, vi ska träffa han på juldagen och då ska vi fira lite jul (igen)



Säg nu till din matte att koppla av, njuta av julen, allt ordnar sig :-)



Kramar

2009-12-22 @ 13:54:30
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Gunbritt och Giah med flock

Va fin grotta du fixade ;) Visst är det underbart skojsigt med snö!!!



GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!



Gunbritt och Giah med resten av flocken.



2009-12-22 @ 13:59:40
URL: http://www.belgarhuset.com
Postat av: Carina

Du försvinner ju helt i snön. Tror din dans gjorde susen här med för det snöar som f-n och det verkar inte vilja sluta

2009-12-22 @ 20:00:05
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0