Godmorgon!



Skitvädret håller i sej....Det här är minst sagt deprimerande!!! Alla går omkring och ser halvdöda ut, orkar inget, vill inget!! Jag försöker tala om att 'efter regn, kommer solsken', men det är ingen som lyssnar.

Igår kväll var jag och träffade några som jag gick kurs med tidigare, vi har bestämt oss för att ses en gång i veckan och promenera tillsammans! Meeeen.....nä, jag fick ju 'skäll-sjukan' igen!!!
Så det innebar en irriterad matte och en väldigt frustrerad T! Gick väl bra så länge vi gick men de envisades med att stanna hela tiden och ville att vi skulle bara sitta där och vänta....jamen, det säger sej självt.......booooriiiing!!!
När jag kom hem, så fick jag hoppa rätt in i duschen för jag var visst väldigt smutsig.....efter tvätten drog jag mitt sedvanliga 'blöt-ryck' och gjorde livet lite svårt för vissa!
'Farfar' var nämligen här och hjälpte husse med det sista på insidan av dörren (lister och sånt) och jag var o snodde deras verktyg o klossar o handskar.....fast dom hade ju lagt det så att det såg ut som att det var OK!





         
                          Voila! Lister och belysning uppe....





         
                   ...Elsa var och hälsade på en stund under da'n
                      men det går knappt att fota ute för det är mörkt
                      hela tiden....





        
              ...Elsa har börjat löpa, så egentligen får hon inte
                 komma hit, tröstar henne lite....





        
                        ...varför ska det va' på detta viset....





Ikväll ska matte ut och äta....med sina 'jätte' gamla arbetskamrater, de jobbade ihop för 30 år sen, de flesta andra jobbar kvar på det stället, men inte matte så hon tycker att det ska bli jättekul faktiskt!
Så ikväll blir det nog inget blogg, ifall ni undrar...





 
                                      HA EN JÄTTEBRA DAG!!!

                                           KRAM TORSTEN



Kommentarer
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Tjenare Prins Torsten.

Tänk att det finns fler extra snygga och halvadliga hundar i bloggvärden. Jag blir så fasligt glad och känner mig inte så ensam längre. Vi vackra prinsar och extra allt får ju hålla i hop.

Vi hörs så klar igen!!!!!

2009-11-19 @ 15:52:47
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Haha garvar lite åt inlägget här uppe;) Jo ni halvadliga voffsingar ni är ett släkte för er själva, eller?



Jösses så snygg éntren blev!

Hörru "T" jag tror att matte behöver träna mycket "ryggsäcken" med dig...en jätte bra "varva ner övning" som lärs ut av åtminstone alla IMMI instruktörer, men säkerligen fler en dom...har ni inte fått göra den på kurs?? Har sett jätte stissiga hundar blivit "frälsta" av denna enkla övning.... Hoppas din matte får skijjigt på middagen

Tjohopp och hejj från en stressad tjejj ( kärring egentligen)

2009-11-19 @ 16:12:02
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Snyggt med belysning!

2009-11-19 @ 17:24:00
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Carina

Vad snyggt det blev med belysningen. Hoppas du har rätt med att det kommer solsken efter regnet

2009-11-19 @ 19:23:17
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Så himla snygg entré. Skicka hit farfar, vi behöver hjälp. Jo då Torsten det kommer sol i morgon, är vi säkra på.

solpussar

2009-11-19 @ 22:13:52
URL: http://lagottoflickorna.se
Postat av: Cesare

Tjena brorsan!

Här är det också mörkt och regnigt oftast! men när det inte regnar är det ok. Roar mig också med att sno saker, mest från garderoberna typ mattes underkläder etc så nu har vi en massa gummiband överallt. Futtigt! att hindra en lagottos framfart.

Natti nnati från Cesare

Ps träffade Elsa ikväll..

2009-11-19 @ 23:21:30
URL: http://www.lagottocesare.bloggagratis.se
Postat av: Totti

Jaså, Elsa har blvit stor? Hoppas bara att hon inte slutar att leka och busa för det. Ibland blir tjejer lite knepiga när de växer upp.

2009-11-20 @ 02:16:30
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Yrsa

Jag har också tråkigt. Men kanske på söndag? Då har de nog lovat sol. Då kanske vi åker ut till stugan - i så fall ringer vi ju.....

2009-11-20 @ 15:03:12
URL: http://akital.bloggagratis.se
Postat av: Ressu

Trevlig helg!

Vi hoppas att ni alla får en fin helg, med god mat, roliga upplevelser och mysiga stunder tillsammans.

Ha det riktigt gott!

2009-11-20 @ 19:06:20
URL: http://www.ressu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0