Ledigt i helgen...




                                                   Hej på er!



Ska bara snabbt titta in och säga att vi tar ledigt hela helgen.....Tiden går för fort och matte är slöööö! Själv är jag pigg som en lärka och försöker få igång den här slöa familjen....
Nå, vi kommer igen imorgon, då jäklar får matte lov att orka!!!


                                              SYNS IMORGON!





                              

                                                   KRAMAR TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Sigge Svamphund

Men Torsten vilka förnedringsbilder!!!!!

Hoppas att det gick bra med dina höfter i alla fall.

Jag har sluppit sånt både förnedringsbilder och röntgen

Postat av: Lizzieomattennlineagain ...

Nu har även jag kollat på bilderna av dig som utvikningspojke irl :-))) och det finns säkert nån sån där kolorerad blaska som kan betala bra för dom bilderna ;))) ( Många papparazzi finns det ju .. )



Goodnight Sweatheart and dream pleasant dreams ler !!!

2010-01-17 @ 21:23:50
URL: http://icelolly.bloggplatsen.se/
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Tjena Torsten!!!

Här e vi (matte) också slöa, men bara på bloggen. Det har varit fullt upp med annat. Jag ska försöka få igång matte i veckan så det blir lite bloggande. Du ha det så järdrans bra så länge så hörs vi!!!!

Killkram från Snygg-Göte!!!!

2010-01-17 @ 21:31:32
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

här är oxå TRÖÖÖÖÖTTTTT!!

Puss och kram!

2010-01-17 @ 22:49:12
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Elliot Kung af Upphärad

Jo du Torsten, nu har jag varit hos Stella,men icke sa Nicke, där hade jag inget att hämta, hon hade ju sett ditt utvik, så där låg man i lä. Hon bara fräste åt mig och sa att hon redan har en kille vars namn börjar på T och slutar med n. Jag hade ju tänkt att stöta på Dorran, men det var ju Stella som fortfarande luktade lite gott. Så jag kan bara meddela att hon inte är otrogen mot dig utan hon håller på sig som alla fina flickor gör.

Hälsning från en som inget fick...

2010-01-18 @ 01:32:59
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0