Boll-fynd!



                                                    Tjaba!


Ibland har man tur när man är ute på promenad!!! Jag fyndade en trasig boll jag....






                       ...ser ut som om den ropar på hjääääälp...

             kanhända har den hört rykten om min vilda framfart





            
                



                                       


                 ...husse o jag såg till att den allt fick arbeta...






                                       ...sen var bollen halv...





Idag är det onsdag och kursdags igen! Tror inte att jag berättat om förra gången....ville inte genera Yrsa....Faktum var att hon faktiskt var värre än mej då! Jo, visst skällde jag lite och sen när jag blev lite less och fick chansen drog jag iväg i 170 på bondens åker, fick med mej en liten bischon-tjej och vi härjade vilt....Jag har en förmåga att stänga igen öronen på tilltal såna gånger! Men Yrsa, hon skällde också och hela tiden smet hon till mej, för hon tyckte att jag var roligare än alla godisar i världen...hihihi....det var faktiskt kul! Annars var jag väldigt duktig i alla övningarna och gjorde som matte ville. Hon hade både godis och en boll med sej , klart att jag var duktig då!
Ikväll är det dags igen och jag hoppas innerligt att myggen har gått o dött innan dess...

Nu ska jag ut och göra min morgontoalett....





                                                     VI SYNS!

                                                KRAMAR TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Rudi

Snyggt jobbat med bollen där, Torsten! Kul du och Yrsa verkar ha på kursen!Fortsätt så, och så hoppas vi att alla mygg har avlidit till kvällen. Brottarkram från din killkompis i Södern!

2010-06-30 @ 08:51:13
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Carina

Oj vilket fynd, hihi ser verkligen ut som den ropar på hjälp. Jasså ni går på samma kurs, kul med kompis där, helst om den skäller mer än du gör :-) hoppas det går bra på kursen idag, kram

2010-06-30 @ 10:02:47
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Monica Hansen

Second hand blir second mun:) Kul!

2010-06-30 @ 15:17:04
URL: http://nagelbloggat.blogspot.com/
Postat av: Cruellas sida

Ni verkar ju oxå haft en toppenmidsommar fast ni ick lämna båten hemma. Du och Yrsa verkar ju vara ett riktigt häftigt par. Lycka till på kursen ikväll!

2010-06-30 @ 16:47:35
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Ines

Hittebollar är nått visst med. Min var super tills husse körde över den med gräsklipparen. :C

Ha så kul på kursen i kväll och hälsa bischon-tjejen från en från Gotland.

Kram till dig Torsten.

2010-06-30 @ 17:23:24
Postat av: Stella

Vakul man kan ha med en hitteboll,här snor Dorran allt som hittas...



Hoppas att det gick bra på kursen, förstår faktiskt Yrsa, att vara med dig måste ju vara bättre än all världens gottisar!!



Puss på dig prinsen

2010-06-30 @ 23:33:51
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Hoppas morgontoaletten var sköööön?:) Ja bondens åker var säkert skitkul! Kul kort på husse och dig...annorlunda och "konstnärligt" tycker jag! Bra jobbat matte! Ha en kulig dag,voff voff!

2010-07-01 @ 12:09:57
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Wille

Det låter som mina takter det ! Att busa med kompisar är skojigt, kanske till och med, i alla fall ibland, än godis ! Det är väl därför man ska gå kurs, för att ha kul menar jag ? Eller ?

BVolen var det synd om, inte blev den väl gladare av att du tuggade på den ! Men vadå en boll är en boll som är en leksak, alltså ska man leka med den, eller hur ?

2010-07-01 @ 12:36:56
URL: http://willebus.bloggagratis.se
Postat av: Sigge Svamphund

Såna där bollar har väldigt dålig hållbarhet.

Jag som aldrig tuggar sönder nåt lyckas alltid med tennisbollar.

De håller ju inte för nånting.

Nä nu ska jag gå och bada, har inte fått de dagliga doppen ännu.

2010-07-01 @ 14:57:58
URL: http://svamphunden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0