Häjn funk it....



                                                   Kära vänner!



Ber om ursäkt för att jag inte hört av mej på JÄTTElänge!!! Men matte har gått i strejk igen...och jag har gett upp, ingen idé att tjata! Eftersom saker och ting inte alltid går i ens väg (varken för oss eller för dom tvåbenta), så blir det ju ibland så att annat blir liggande...bl a MIN blogg!!! Nåja, det får bli som det blir och jag kommer att göra mitt bästa för att jag vinner....matte får väl vara lat ett tag till då, om det är det som behövs!

Men lite ska jag iallafall bjuda på idag....( jag har hundratals bilder som har blivit liggande, för kameran har hon iallafall inte lagt på hyllan, kärringjä....n)




                                    ...
i söndags var det en underbar dag...

                 efter några dagar med + grader(???) och lite takdropp blev det -9
                               och strålande sol, kändes som vår-vintern var här




                           
   ...jag kunde springa på skare, lycklig som en hund...




                                                     ...full fräs framåt...




                                                ...husse, titta nu på mej...




                                     ...jag kan åt andra hållet också...




                                              ...jag kan sträcka mina vrister...

                                  funderar ibland att söka till ryska baletten




                                        ...
kanske ska bli handbollspelare istället...




                                                             ...bordprydnad...

                             står faktiskt på ett bord, men snön har nästan tagit det




                                             
...åsså kan jag ha is i skägget...




Nu törs inte jag lova alls när jag kommer tillbaka hit, men vi (dvs ni och jag) får ha lite is i magen nu och simma lite lugnt....Kanske kan det funka!?

                                                          Håll tummarna!!!





                                                   PUSS & KRAM SÅ LÄNGE!

                                                           TORSTEN

Kommentarer
Postat av: Ines & Matte

Tror nog Ines är väldigt avis på dig nu. Hon ligger ju bara med mig här hemma hela dagarna och får bara gå ut på gården mitt på dagen, urtrist. Hennes husse har åkt skidor så hon ska få springa på skaren när det går, men stranden har hon inte fått komma till på länge. Själv hoppar jag bara runt med mina kryckor och kan inte ens komma ut eftersom det är is precis överallt.

Men vi njuter av era fina bilder och hoppas verkligen det inte dröjer för länge tills nästa gång vi får njuta igen.

Kram till er från oss

2011-02-02 @ 08:37:03
URL: http://rosenvante.blogspot.com/
Postat av: Totti

Åhhh, aaah, vi är stumma av beundran, både över din akrobatik och din mattes fotokonst. Vi har is i magen, och du i skägget, simma lugnt bara och ta tid på er. Vi trogna läsare finns kvar här.

2011-02-02 @ 09:07:14
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Rudi

Jamen, klart vi inte tröttnar på att vänta ut din mattusling! Vi gillar ju dig och dina krumbukter massor! Jag vet faktiskt ingen annan som dansar så coolt som du gör! Keep smiling! Keep on dancing! See you later, alligator!

2011-02-02 @ 10:43:06
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogsport.com
Postat av: Ressu & Rolle

Härligt - den som väntar på något gott väntar aldrig/alltid för länge. Keep up the good work!

2011-02-02 @ 14:36:53
URL: http://www.ressu.se
Postat av: strövelstorpslagottona

Men vilken akrobatik, vi är helt förstummade. Din husse verkar ha väldigt roligt åt dina krumsprång.

Vi måste också tala om att våran mamsing är jädrans dålig på att blogga. Hon har nog av att ta hand om oss säger hon?!!!!!

Pussar

2011-02-02 @ 14:48:10
URL: http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se
Postat av: Hillman

Sicken hoppstudsare du är, så frän jag har aldrig sett en hund som hoppar som du härlig kille är du. Min matte skrattar och tycker att du ser så lycklig ut, som om du skrattade. Jag måste hålla med helt och hållet.



Det gör inget att du är borta länge från bloggen, fast vi saknar dig förstås men när du kommer åter gör du det med full fart. Så störtsköna hopp, du är som en frisk fläkt. Fast det var jäsingen va snö du har, bordet ska väl inte va under snön blir lite svårt att fika vid det, hihi.



Taxkramisar.

2011-02-02 @ 15:43:47
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: Elliot Kung af Upphärad

Åhhh äntligen Torsten.

Vi(våra mattar) är nog lite lata till mans med bloggandet men men... Fasen vad du hoppar högt, jag är importerad :-) Men du, skulle du inte kunna studsa ner här till mig så sticker vi till brudarna i Borås. Ja,ja, jag lovar att du kan få Stella för hon är inte intresserad av mig men jag har ju Doris :-) hon är nog lite kär i mig tror jag. Fan vad kul vi skulle ha!!!!

Elliot

2011-02-03 @ 01:17:03
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: Buttons

Hmmm, jag har också en lat matte, vi kanske borde gå ihop och bilda en väckaLatamattarförening ?

Himla tjusiga bilder i alla fall....är det del av snödansen du utför ? ......måste vara det, för jag hörde att de snöade i Skellefteå i morse ..........

blötpussar i isskägget

2011-02-03 @ 15:44:02
URL: http://floridatjej.bloggplatsen.se/
Postat av: Tessan

WOW Ryska baletten Here Comes Torsten! Snygga vriststräckningar må jag säga som värsta Nurejev:)



Du det där med att blogga...ja så är det ibland,lusten och orken finns inte alltid...men men vi är glada när du väl tittar in,det är ju lika med oss...det går uuuuuuuuuuutför:)

Kramis till er alla!

2011-02-04 @ 11:51:18
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Bamse och Valle

Oj vilka bilder, tur att kameran funkar iallafall. Hoppas du snart kommer tillbaka i etern. Nospussar från brorsorna i Boden

2011-02-06 @ 13:24:43
URL: http://mrbamse.bloggagratis.se
Postat av: Anna med flock

Underbara bilder, speciellt bilderna på dig och husse... ni ser så härligt glada ut men det är klart, vem kan vara ledsen i närheten av din uppvisning :)



Hälsa din matte att hon inte ska känna press att blogga utan att det får bli när det blir, man kan inte vara på topp hela tiden... Kram till er båda!

2011-02-09 @ 07:12:51
URL: http://timsevimse.wordpress.com/
Postat av: Bengta och Smilla

Underbara Torsten vad du är fin i en vacker vintervärld. Smilla är lite avis hon tycker dina vriststräckningar är lite vassare än hennes ja hon får väl ut och träna. Blogga ska man göra när man har lust. Kram

2011-02-10 @ 08:28:06
URL: http://smillaochjag.bloggplatsen.se
Postat av: Stella

Hej min allra finaste Torsten, vad jag önskar att du vore här hos mig nu :-)



Sicka snygga hopp och dansmoves, kan ju få vem som helst på fall!



Våra mattar är som dom är, vi får bita ihop och stå ut, de är ju ganska snälla innerst inne...



Kram på magen o puss på pannan

2011-02-13 @ 00:06:29
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0