Nu jäää....


                                                        Hej!


Torsten här!!! Gud förbannat....jag har dragit matte i håret, ryckt henne i mustachen, hotat med att sno hennes klippsax på jobbet....ja, och äntligen fick jag hit henne!!!!
Hur sjutton gör ni andra för att få era slöa mattar o hussar att börja göra nån jävla nytta??? Och då menar jag inte sånt som att städa och laga mat och annat tjafs...jag menar  blogg!!!

Nä, nu måste det till andra bullar på denna gata...för snart kommer jag att flytta till nån som är lite mer tillmötesgående...SÅ DET SÅ!!!!

Jul o Nyår är över....får man säga skönt??? Här har det visserligen varit ganska lugnt, men ungdomarna har ju varit hemma och då blir det liksom en annan ordning. Elsa har varit här också...min lilla gumma! Nu har hon farit till sin husse igen, men vi ska ses snart igen :))
My har åkt tillbaka till Stockholm och Rasmus till Kramfors....lugnet hägrade sej!
Nyår firade jag med min lilla kompis Tyson, vi trodde att vi skulle jaga älg, men dom hade sprungit lååångt in i skogen för alla smällare och raketer!

Nu är det nytt år och vi tar nya friska tag (HÖR du det matte!), hoppas att det nya året ska bli ett bra år !

IDAG har vi varit ute på nya äventyr...vi tog bilen och körde mot...ja, vad....nåt vackert ställe! Nu tänker jag inte säga vart för jag o husse har bestämt att det där ska vara vårat alldelens egna hemliga ställe....! Matte fick hänga med, men hon var ju som vanligt mest intresserad av att fota...




                                                          ...hemliga stället...

                                                   blev monokromt foto idag




                                              ...jåå, visst fan är det fint...




                                              ...men hallååå matteeee...

                                 gud förbenat vad hon segar där bakom




                                                                  ...suck...




                                                          ...hörru, jag drar jag...

                                                  inte fan har jag tid att vänta på henne




                                                         ...bladibladiblaaa...




                                                 ...se upp, för här kommer...




                                                            ...wwwrrroooommm...




                                        ...rääääcer-Torsten förståss...




                                    ...det går så fort att jag är alldeles suddig...




                                                              ...jahaaa...

                                     


                                         ...okej, jag står väl stilla en stund då...




                                                                 ...mäh...




                                 ...nä, nu måste jag styra upp det här...




                                  ...husse...du, kompis...vänta lite på mej...




                                      ...schysst....du, kan vi skita i matte...




                    ...jag t om erbjöd mej som 'fårskinn' ifall hon ville sitta en stund...

                               men jag tror jag gör bäst i att hålla mej till husse




                                                        ...så fick det bli...




                     ...himla tur att man inte är elefant....elstängsel för dom...:))




                                            ...du o jag, husse....du o jag...




                                       ...nä vaddå, jag har inte sagt nåt...




                                  ...nåt dumt om dej, matte....nääää, inte jag inte...




                                                    ...fan, bäst man drar...




                                                          ...see ya later...



                                                       KRAMAR TORSTEN
                                               

Kommentarer
Postat av: Totti

Det är klart att din matte måste hjälpa dig med bloggen. Så vi får veta vad som händer i ditt liv. ch du, klaga inte på kameran. Den ger mattorna lust att dra ut i naturen. Vem vet, annars kanske de bara skulle gå med oss runt kvarteret, och sen sitta och dricka kaffe resten av dan!

2011-01-06 @ 22:06:28
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Rudi

Men äntligen, polarn! Kul som attan att se dig igen! Matten suckar över de fantastskt vackra fotografierna, men jag gillar dom på dig bäst! Vit hund i vit snö, det blir snygga foton det! Håll matten kort nu, så det blir någon ordning på bloggandet!

2011-01-06 @ 23:37:26
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Ines

Hörru Torsten, Wilma ska åka hem till Stockholm i morgon, så får du ingen ordning på din matte är du välkommen hit. Vi kan rajsa tillsammans om jag får lite försprång, men jag är snabb bara så du vet.

Just nu är det lika vackert här som vid er. Snön vräkte ner hela dagen igår och vi var så gott som insnöade.

Du får höra av dig om du vill komma.

Kram Ines

2011-01-07 @ 09:25:11
URL: http://rosenvante.blogspot.com/
Postat av: Hillman

Kul att du är tebaks, välkommen åter vi har jussom fundrat vad du pysslat med. Ser att du vart på promenix, med husse och matte på släp. Du är en riktig fullfarts hund, sen verkar du vara i ditt esse när det är massor med snö. Snygga race, du det gick bra fort, hihi.



Taxkramisar.

2011-01-07 @ 17:39:07
URL: http://taxar.bloggagratis.se
Postat av: Anna med flock

Oj vad snö ni har! Otroligt vackra bilder, en fröjd för ögat!



Önskar er en fin helg!

2011-01-07 @ 20:53:53
URL: http://timsevimse.wordpress.com/
Postat av: Stella

Förstår att ni vill hålla det stället för er själva, oerhört vackert och du, DU är ju det vackraste!!! Om du lyckas sno saxen så hör av dig med hur man gör, vi har ett antal saxarvsom vi hoppas kan försvinna....



Ha en underbar helg,puss på Prinsen

2011-01-07 @ 22:55:42
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Elliot Kung af Upphärad

Tjena

Vad fin du är i svartvitt Torsten, ja alla bilderna var jättefina.Visst är det fint med all snön. Kul att höra av dig igen. Kulan har haft influensa i 8 dagar och inte varit ur sängen förän idag. Jäkla pjåskande tycker jag :-( Nu får vi se till så att dom hjälper oss med bloggarna igen.. latkärringar!!!

2011-01-08 @ 01:25:00
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Postat av: strövelstorpslagottona

Bra att du fick fart på din matte. Våran är då inte ett dugg bättre, bloggtorka är det här. Du får lära oss hur man får fart på tanterna. Så jädrans snygg du är på bilderna, som vanligt.

snöpussar på dej

2011-01-08 @ 14:23:58
URL: http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se
Postat av: Wille

Sicken tur att båda var med på promenaden ! Annars hade du fått långtråkigt kanske. Härliga snöbilder blev det ju ändå, och jag känner till det där att "fota all vacker snö", som matte säger. Hon gör det ofta.

2011-01-08 @ 14:57:49
URL: http://willebus.bloggagratis.se
Postat av: Anneli

Måste bara få säga.....Vilka vackra bilder & vilken underbar blogg =)Det är en fröjd att läsa och samtidigt se alla dessa ljuvliga bilder =)

2011-01-08 @ 16:20:52
URL: http://glamourtanten.blogg.se/
Postat av: Buttons

Underbara fantastiska tjusiga snö och Torsten, men snö vill matte bara se på bild,och jag har ingen aning eftersom jag aldrig sett nån. men du Torsten....dig vill jag gärna träffa IRL nån gång............blötpuss.

PS. Jag har saknat dig.

2011-01-09 @ 03:37:46
URL: http://floridatjej.bloggplatsen.se
Postat av: Tessan

Ja jösses du Torsten, blogga har liksom blivit lite dåligt määä här oxå:) Svartvita bilder tycker jag är jätte fint...glömmer jämt att sätta påde n funktionen..klart man kan ju göra det iefterhand i photoshop...men men...Ser att du haft det bra om en med mycket folk, men det tror jag nog inte du grät över;) Ha det gott puss och kram!

2011-01-09 @ 13:25:20
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Sofia

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 14:17:11
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0